𝐀.𝐂.𝐄 ~ Chan

1.7K 194 43
                                    


¤ Sokáig kerülgetitek egymást. Te nem mersz kezdeményezni, ő pedig hihetetlen módon imádja annak tényét, hogy egyetlen pillantásától is mindig fülig pirulsz, és ezt igyekszik jó sokáig kiélvezni. 

¤ Aztán egy közös bulin – ahol azért már mindkettőtök bátorságát fokozza néhány kör alkohol – megtörik a jég.

¤ - Chan? – pillantasz fel rá meglepetten, amikor a semmiből hirtelen hátulról öleli át a derekad, miközben az egyik sráccal beszélgetsz.

¤ - Bocs, Pajtás, de most elrabolom– küld egy kissé gúnyos mosolyt a beszélgető partnered felé, majd magával húz. Az este további részében pedig egy pillanatra sem veszi le a kezeit rólad, a búcsúzkodásnál pedig az ajkai is megtalálják a tiéd. Jó sok kérdést hagyva maga után.

¤ Másnap randira hív, amin bár először felhúzod magad, végül igent mondasz rá, de csak azért, hogy jól kioszd a bulin történtek miatt. Csak épp arra nem számítasz, hogy egy csókkal folyt beléd mindent, mielőtt még megszólalhatnál.

¤ - Édes vagy, amikor morgolódsz, Baby – vigyorogja a képedbe elégedetten, és finoman az arcodra simít.

¤ - Menekülj, Kang Yoochan – csattansz fel, és kergetőzni kezdtek a parkban, aminek a végén csak elterültök a fűben, hogy aztán újabb édes, játékos csókokat váltsatok.

¤ Éjszakai randikra visz, amiket mindig tökéletesen megszervez, annak ellenére, hogy spontánnak tűnnek a felvetései általában.

¤ Egyszerűen imád zavarba hozni... gyakorlatilag hobbi szinten űzi, és piszok jó is benne. Még évek után sem képes megunni a bókjaira adott reakcióid látványát.

¤ - Mi a baj, Jagi? – kérdezi egy szemtelen mosollyal, mikor póló nélkül sétál a nappaliba, te pedig képtelen vagy levenni róla a szemeid.

¤ Habár néha az egekig képes tolni a vérnyomásod, kifejezetten védelmező. Ragaszkodik ahhoz, hogy a kapcsolatotok ne lásson napvilágot.

¤ - Majd, amikor már a kis feleségem leszel – ölel magához, és egy puszit nyom a homlokodra, és nem is beszél többet a témáról, amíg esedékes nem lesz.

¤ Rengeteg közös poénotok van, és bármiből képesek vagytok viccet csinálni, amitől egyébként mindenki totál ki van akadva körülöttetek néha.

¤ - Szerinted normálisak? – kérdezi Seyoon a Leadert, amikor egy film közepén a semmiből egyszerre pukkan ki belőletek a nevetés. – Épp darabolnak valakit, ezek meg menten belehalnak a röhögésbe.

¤ - Szerinted ezek ketten voltak valaha normálisak? – vonja fel a szemöldökét Junhee.

¤ Az összes vele kapcsolatos merchet megveszi neked, és halálosan megsértődik, amiért a többi tagról is vannak apróságaid.

¤ - Ez mégis mi?! – kérdezi hisztériázva, egy Donghunról készült fotó láttán.

¤ - Szeretlek – rebegteted meg a pilláid, és egy csókot nyomva az ajakira igyekszel kiengesztelni, ami nem is olyan nehéz feladat...

¤ A kezei sosem szakadnak le rólad, ha kartávolságon belülre kerülsz. Amikor csak teheti, fogja a kezed, a négy fal között pedig merészebb helyekre siklanak az ujjai.

¤ Mivel nem tudnak a kapcsolatotokról, így minden koncertre magával visz, ahogy a fansignokra is, csak néha nehezen állja meg, hogy el ne szólja magát

¤ Cserébe viszont totálisan odavan a tényért, hogy olykor bizony féltékeny vagy a rajongóira, amit titkolni sem tudsz.

¤ - Jót mulattál? – kérdezed tőle sértődötten az egyik ilyen alkalom után, amikor több rajongónak is hagyja, hogy megpuszilják.

¤ - Tudod, hogy nem kell más rajtad kívül – ölel magához, és nem hagyja, hogy eltold magadtól. – Ezt pedig ezer örömmel bebizonyítom neked akárhányszor csak szeretnéd, Baby – hátrál veled a hálószoba felé egy végtelenül pimasz mosollyal az ajkain.

¤ Szeret veled zuhanyozni, aminek általában egy rögtönzött karaoke est a vége, ahol a zuhanyrózsa a mikrofon.

¤ Totál odavan a látványért, amikor a pólóját használod pizsamának, és nehezen is fogja vissza magát olyankor.

¤ Már késő, nagyon-nagyon késő, amikor rájössz, hogy az édes kis Yoochan, igazából nem is annyira édes... sőt.

 sőt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now