𝐍𝐂𝐓 ~ Doyoung

1.9K 204 13
                                    


¤ Gyakorlatilag sportot űz abból, hogy az agyadra menjen... és kifejezetten tehetséges ebben is.

¤ - Doyoung! Hagyj. Már. Végre. Békén! – kiabálod le a fejét, de ő csak vigyorog és élvezi, hogy minden figyelmed csakis az övé.

¤ - Kifejezetten édes vagy, amikor morcos vagy – dönti oldalra a fejét, te pedig kínodban elneveted magad. Ő csak továbbra is mosolyogva nyom egy apró csókot a szád szélére, majd elsétál. Nem kis döbbenetet hagyva maga után.

¤ Pár nappal később végül randira hív... csak olyan Doyoungos stílusban, de lehetetlen neki ellenállni.

¤ Imádni valóan idegesítő néha. Addig megy utánad, amíg meg nem kapja amit akar; legyen az egy csók vagy egy ölelés vagy több csók.

¤ Mivel eléggé elfoglalt, így ritkán találkoztok, de amikor veled van csak rád figyel. Még a telefont sem hajlandó felvenni senkinek se.

¤ - Ez a nap csak a miénk – ránt be maga mellé a puha paplanok közé egy kis plusz pihenés reményében –, Taeyong ráér holnap is az agyamra menni – fúrja a fejét a nyakadba.

¤ Borzasztó sokat beszél, de imádod hallgatni, ahogy fecseg össze-vissza mindenről, ami épp az eszébe jut.

¤ Órákat, de tényleg órákat vagytok képesek telefonálni, amikor turnén van beszámolva egymásnak a napban történt minden apróságról. Bár tény, hogy az ő történetei mindig sokkal izgalmasabbak.

¤ Kreatív, bolondos randikat szervez és egy pillanatra sem jön zavarba egy éjjeli vándor cirkuszos mókától... sőt.

¤ Bár alapból édes srác, amikor viszont rólad és a te biztonságodról van szó, előkerül a nem annyira édes Doyoung.

¤ Pontosan emiatt a végtelenségig húzza a kapcsolatotok nyilvánosságra hozását számtalanszor rúgva össze a port az SM-mel a téma miatt.

¤ De minden félelme ellenére a fanok jól fogadják a dolgot, így ő maga spammeli tele veletek az internetet.

¤ Nem féltékeny típus, de nem örül annak, ha sokszor lógsz más fiúkkal, akiket nem ismer. De a fiatal gyakornok srácokat is csak egy pillantással kergeti el mellőled, amikor úgy ítéli meg, hogy szemtelenek.

¤ Kifejezetten gondoskodó és mikor beteg vagy, kissé túl is félt és nem igazán lehet meggyőzni arról, hogy nincs semmi nagy probléma.

¤ - Doyoung! Nem haldoklom, csak bedugult az orrom! – sóhajtod, amikor már egy órája vitatkozik veled és nem akar még a házból sem kiengedni.

¤ Őszinte, sokszor túlságosan is. Ha elrontasz valamit, nem babusgat, hanem őszintén megmondja, hogy te vagy a hibás. Mindezt édes stílusban és úgy, hogy tudd, imád téged. De nem hazudik csak azért, hogy a lelkednek jobb legyen.

¤ - Nem fogom azt mondani, hogy igazad van, amikor elszúrtad, Babe – húz az ölébe, mikor már napok óta csak sértődötten méregeted, amikor hozzád szól. – De itt vagyok és együtt megoldjuk – nyom egy apró puszit az orrodra, majd szép lassan puszilgatni kezd, amitől a te mérged is elszáll.

¤ Imád hátulról ölelgetni és a magasságoddal szívatni minden alkalommal, amikor csak lehetősége nyílik rá.

¤ - Hello, Dobbyk – vigyorog rád, mikor betéved a konyhába, ahol épp Taeil-lel beszélgetsz

¤ - Mi van, Hagrid, eltévedtél? – vonod fe a szemöldököd. – Az óriások földje arra van – böksz a folyosón álló Johnny és Lucas felé.

¤ A többiek számára borzalmasan fárasztó belsős vicceitek vannak, amikkel imádtok az agyukra menni minden alkalommal.

¤ Szeretsz a hajával játszani, miközben az öledben fekszik és beszélgettek. De általában nagyon hamar elalszik a lágy cirógatástól.

¤ Sokszor fürödtök együtt, amikor is mindig részed van egy kis magán koncertben.

¤ A fürdés után pedig egy extra relaxáló masszázsban... természetesen ruha nélkül...

¤ Képtelen levakarni a fejéről a vigyort, amikor rólad és a kapcsolatotokról beszél a nyilvánosság előtt, bár viszonylag ritkán lehet szóra bírni. Beismerés ide vagy oda, szeretné privátban tartani az életeteket.

 Beismerés ide vagy oda, szeretné privátban tartani az életeteket

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora