𝐏𝐄𝐍𝐓𝐀𝐆𝐎𝐍 ~ Yuto

1.1K 178 3
                                    


¤ Yuto tipikusan az a fajta srác, aki egyáltalán nem titkolja el az érzéseit... senki előtt. Egy kicsit sem zavarja, hogy mindenki pontosan tudja, hogy odavan érted.

¤ Még nem vagytok hivatalosan egy pár, amikor már minden srácot elűz a közeledből a puszta tekintetével.

¤ - Elárulnád, hogy mi volt ez?! – vonod kérdőre, mikor egy elsős fiú, akivel eddig jóban voltál, szinte elrohan előled azzal, hogy kérdezd Yutót.

¤ - Nem csípem, ha ráhajtanak a csajomra – rántja meg a vállát és egy önelégült vigyorral ölel át, te pedig csak a szemedet fogatod.

¤ Hiába a nagy szája és a menő kisugárzása, iszonyatosan édesen kér meg, hogy legyél a barátnője és kifejezetten fél attól, hogy visszautasítod.

¤ - Ugye megcsókolhatlak? – suttogja az ajkaidra, miközben kezeivel óvatosan cirógatja az arcod. Amikor pedig egy bólintással engedélyt adsz, olyan gyengéden csókol meg, amit sosem néztél volna ki belőle.

¤ A gyengédsége pedig meg is marad a későbbi időkre is. Mindig udvarias és nagyon finoman, tisztelettel bánik veled.

¤ Kissé talán túlságosan is óvni akar, de meg kell hagyni, hogy rém édesen teszi mindezt, de ennek ellenére azért tud még neked is meglepetést okozni.

¤ - Yuto? – vonod fel a szemöldököd, mikor egy kimozdulós csajos estén a pasidat véled felfedezni a klubban, ahová a lányokkal bulizni mentek.

¤ - Nahát, Jagiya – ragyog fel az arca. – Micsoda véletlen, hogy ti is épp idejöttetek – öleli át a derekad, mikor látja, hogy mennyien néznek meg maguknak. Te pedig felvont szemöldökkel nézel rá. Annyira pocsék színész. – Ha már így összefutottunk, bulizzunk együtt! – húz magával a parkett felé és egész este el sem mozdul mellőled, ahogy a kezei sem tűnnek el rólad egyetlen pillanatra se.

¤ Nem féltékeny, de nem szereti, amikor olyan fiúkkal lógsz sokat, akiket ő nem ismer, és ezt a tudtodra is adja, olykor kissé hevesen.

¤ Azt viszont kifejezetten szereti, hogy jó kapcsolatban vagy a bandatársaival és sokszor tartasz velük akár egy-egy turnéra is.

¤ Gyakran vall szerelmet freestyle rap szövegekben, amik minden alkalommal megmosolyogtatnak és utánuk csak össze-vissza csókolgatod, amit csak egy elégedett mosollyal viszonoz.

¤ Határozottan szembeszáll a Cube-bal, amikor a Cég nyilvánosságra akarja hozni a kapcsolatotokat.

¤ - Nem az én párkapcsolatomon keresztül kell fényezni magukat! Majd akkor kerül nyilvánosságra, amikor mi így akarjuk – közli a managerével, aki csak tátott szájjal nézi az egyébként általában nyugis srácot, ahogy kicsit sem finoman kel ki magából a téma újabb felhozásától.

¤ Imád hozzád érni, simogatni, az ölébe húzni vagy apró csókokat felejteni itt-ott a bőrödön. De sosem kezdeményez semmit nyilvánosan.

¤ Leginkább a fenekedet szereti. Egyszerűen képtelen megállni, hogy ne csapjon rá, amikor elsétálsz előtte vagy ne simítson végig rajta, amikor megölel.

¤ Amikor csak teheti magával visz Japánba, hogy találkozz a családjával. Fontos neki, hogy jó kapcsolatod legyen velük és megismerd, hogy honnan is származik.

¤ Rengeteg ajándékkal halmoz el mindenféle ok nélkül olykor kissé túllőve a célon, de nem nagyon foglalkozik a tiltakozással.

¤ Mondjuk az évfordulóitokra általában Wooseok emlékezteti, mert hajlamos megfeledkezni róluk. 

¤ Tudja, hogy imádod a mosolyát, így ha akar valamit, csak egy édes mosollyal az ajkain környékez meg.

¤ Reggelente imádja, hogy amikor azon a karcos, mély hangján a füledbe suttog, a testeden végig fut a libabőr.

¤ - Jó reggelt, Baby – morogja, miközben az ujjai a felsőd alá táncolva cirógatják a bőröd, ajkai pedig nyakad mentén siklanak végig.

¤ Imádja veled indítani a reggelek... már csak azért is, mert így elsunnyoghatja a tánc előtti bemelegítést, mondván, hogy ő azon már túl van... mindezt egy végtelenül pimasz vigyorral közli a többiekkel.

¤ Képes videóüzenetet küldeni az edzőteremből, amikor te megpróbálod ellustálkodni az edzést.

¤ - Jagii, én már itt vagyok – vigyorogja a kamerába. – És nagyon várlak!

 – És nagyon várlak!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now