𝐓𝐗𝐓 ~ Yeonjun

2.6K 260 6
                                    


¤ A kapcsolatotok folyamatok piszkálódással indul. Yeonjun az a fajta fiú, aki, ha tetszik neki egy lány, meghúzza a haját. Te pedig első látásra megtetszettél neki.

¤ Rengeteg időt volt képes abba ölni, hogy állandóan rá figyelj... és ezzel el is érte, amit akart. Mondjuk semmilyen módszertől nem is riadt vissza ennek érdekében.

¤ - Nem hiszem el, hogy bedőltem neked – sóhajtod színpadiasan, mikor már hivatalosan is egy pár vagytok.

¤ - A sármomnak senki sem tud ellenállni, Baby – húzogatja a szemöldökét, te pedig nevetve hagyod meg ebben a hitben.

¤ Egyébként egy kedves, törődő srác, de egy percet sem lehet mellette unatkozni, olyan mint egy felpörgött búgócsiga.

¤ Rappelni tanít, de többször fullad az egész nevetésbe, mint valódi haladásba, így egy idő után elengedi a dolgot és már csak ő rappelget neked édes szerelmi vallomásokat.

¤ Rengeteg közös viccetek van, amit a többiek általában csak felvont szemöldökkel fogadnak és egyáltalán nem értik, hogy mi zajlik a fejetekben. De sokszor inkább nem is akarják érteni.

¤ Nem különösen féltékeny, de szereti tudni, hogy kikkel és hol vagy vagy épp mit csinálsz, amikor ő nem tud veled lenni.

¤ Szereti a couple cuccokat, mert tökéletesen a tudtára tudja adni másoknak, hogy hozzátartozol.

¤ Megharcol a Kiadóval a kapcsolatotokért és pontosan emiatt még csak hallani sem akar arról, hogy nyilvánosságra kerüljön a dolog. Főleg azért nem, mert pontosan tudja, hogy ebből is csak nyerészkedni akar a Kiadó, ez pedig az előzmények tekintetében teljesen kiakasztja.

¤ Imád enni, azt pedig még az evésnél is jobban imádja, amikor veled közösen hódolhat ennek a hobbijának.

¤ - Yeonjun! – sóhajtod korgó gyomorral, miközben az egyik első randitok kézen fogva andalogtok egy parkban. – Éhes vagyok! – dünnyögöd lesütött szemekkel kicsit szégyenlősen. 

¤ - Te leszel a feleségem! – csillannak fel a szemei és maga után húz az egyik kedvenc éttermébe, ahol szinte minden finomságot megkóstoltat veled.

¤ De totál odavan azért is, ha te főzöl neki valamit, főleg ha valami újdonság az. Gyakorlatilag bármit megeszik és szívesen megkóstol mindent.

¤ Igazi #fashioncouple vagytok. Gyakran választja ő az outfit-jeid és szívesen öltözik hozzád, ha együtt mentek valahova.

¤ A kapcsolatotok első évfordulóján közösen fogadtok örökbe egy kiskutyát, amit ő kezdeményez és a kapcsolatotok komolyságát szeretné vele érzékeltetni.

¤ Sosem vet meg egy iszogatós estét egy-egy húzósabb hét után és hihetetlenül édesnek tartja, mikor becsiccsentesz.

¤ - Szeretem ezt az oldalad is – mosolyogja, miközben a kezei a combodon táncolnak. Te az ölébe ülve kezdeményezel egy lágy csókot, ami csakhamar más irányt vesz Kedvesed legnagyobb örömére.

¤ Bármikor képes elcsábítani és már csak a hecc kedvéért is gyakran kezdeményez nyilvánosan kitapasztalva, hogy hol vannak a határaid.

¤ Habár a kapcsolatotok titok, mindig megoldja valahogy, hogy legyen pár átlagosnak mondható randitok, amik vele természetesen sosem átlagosak.

¤ Ateez koncertre visz, de egyetlen pillanatra sem téveszt szem elől és csak morog az orra alatt, mikor látja, hogy Yeosanggal selfiezel.

¤ - Jól áll a féltékenység, Édes – kacsintasz rá és megcsókolva űzöd el minden haragját... abszolút sikeresen

¤ Szereti, ha csak titokban is, de ott vagy a koncerteken és támogatod, motiválod, hogy a legjobbat nyújtsa minden alkalommal.

¤ Nehezen viseli azokat az időszakokat, amikor keveset tud veled lenni, de legyen bármilyen elfoglalt is, arra mindig szakít időt, hogy a nap végén tudjatok egy kicsit összebújva ejtőzni egymás karjaiban.

¤ A turnékról számtalan videóüzenetet küld és körbevezet a helyszíneken megmutatva az egész helyet.

¤ - Bárcsak itt lennél, Jagi – fordul körbe a színpadról, hogy lásd az hatalmas csarnokot. – Szeretlek! Sietek haza! – dob egy csókot a kamerába, te pedig csak örülsz, hogy ő boldog. És büszke vagy rá, amiért ilyen kitartóan küzd minden egyes nap az álmaiért.

 És büszke vagy rá, amiért ilyen kitartóan küzd minden egyes nap az álmaiért

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora