¤ Sosem gondoltad, hogy életed szerelmét egy kissé dohos könyvtár sorai között fogod megtalálni, pedig éppen így történik. A lehető legklisésebb módon ráadásul.
¤ - Segíthetek? – érkezik a hátad mögül egy barátságos hang, miközben egy könyvet igyekszel lehalászni a felső polcról... totálisan sikertelenül. – Ez egy jó könyv – mosolyog rád és közben a kezeiben forgatja a bőrkötéses darabot.
¤ Ezután pedig órákig beszélgettek róla és még sok-sok más könyvről. Aztán másnap újra találkoztok ugyanabban a könyvtárban. Majd újra és újra. Szép lassan pedig azt veszed észre, hogy már csak miatta jársz épp abba a könyvtárba, hátha felbukkan.
¤ - Mi lenne, ha helyszínt váltanánk? – dobja be egyik nap a kérdést, mire a szemeid elkerekednek és csak csodálkozva nézel fel rá. – Ne nézz így rám – neveti. – Randira hívlak – fűzi hozzá, te pedig boldogan egyezel bele.
¤ A kapcsolatotok szinte meseszerű, szinte már hihetetlen számodra. Wonwoo türelmes, édes pasi, aki lesi minden kívánságod.
¤ Habár beleegyezik, hogy a Cég nyilvánosságra hozza, hogy randiztok, igyekszik teljesen privátban tartani a magánéletét és téged is.
¤ Éppen ezért jobban preferálja az otthonmaradós randikat. Mindegy, hogy filmet néztek, piknikeztek a nappali közepén vagy csak egymáshoz bújva csendesen olvasgattok.
¤ Egyetlen fajta "nyilvános randi" van, aminek egyszerűen nem tud ellenállni. Ezek pedig a premier vetítések.
¤ - Ez az, amire gondolok? – kérdezed tőle, amikor meglobogtat előtted két mozijegyet, ő pedig vigyorogva bólogat. – De hát erre hetekkel ezelőtt elfogytak a jegyek – csodálkozol.
¤ - Jeon Wonwoo vagyok, Baby – dobja be a swag énjét és még a szemöldökét is húzogatja, mire te csak boldogan veted magad a karjaiba.
¤ Sokszor gitározik és énekel otthon csak úgy, amit imádsz hallgatni, sőt gitározni szívesen tanít téged is.
¤ Gyakran lep meg könyvvel, amiket aztán ő is elolvas, hogy tudjatok róla beszélgetni. Minden egyes külföldi turnéról egy-egy ottani könyv csodával tér haza, így igencsak szemrevaló magángyűjteményetek van.
¤ Ritkán szólít a saját neveden, inkább kitalál valami vicces megnevezést... amik az esetek nagy részében inkább borzalmasak.
¤ Szeret a homlokodra puszit adni vagy hátulról átölelni, miközben figyeli, hogy éppen mit csinálsz.
¤ Ritkán ér hozzád társaságban, maximum csak megölel vagy a kezedet fogja. De még a fiúk előtt sem hajlandó megcsókolni.
¤ Ki nem nézné belőle az ember, de kifejezetten féltékeny és nagy jeleneteket is tud ám rendezni, ha épp sértettnek érzi magát.
¤ - Wonwoo – morgod az orrod alatt egy kirohanása után. – Beszélgettünk, nem történt az égvilágon semmi – magyarázod neki, de napokig csak sértődött pillantásokkal bombáz.
¤ Szereti, amikor te kezdeményezel és így lehet a legegyszerűbben megbékíteni is, amikor épp hisztirohama van.
¤ - Te kihasználod a gyenge pontjaim – simít a combodra vigyorogva, miközben ez újabb mohó csókot kezdeményez.
¤ Gyakran kíséred el próbákra és kifejezetten jó kapcsolatot ápolsz a fiúkkal is, aminek őszintén örül.
¤ Még neked sem hajlandó aegyozni, annyira utálja az egészet... még kajával sem lehet rávenni semmi hasonlóra se.
¤ - Inkább éhen maradok! – közli tömören, amit persze a lelked ki sem bírna, így lemondasz a privát aegyo showról.
¤ Igazán hálás, amikor gondoskodsz róla és egy hosszú, fárasztó nap után a kedvencével várod haza.
¤ Nem titkolózik előled sosem. Abból sem csinál titkot, amikor nem érzi jól magát. És ilyenkor igényli, hogy mellette legyél, és kicsit ápold a lelkét.
¤ - Te vagy a mindenem – dünnyögi a nyakadba, miközben hozzád bújik, te pedig csak kedveskedve cirógatod a tarkóját és igyekszel egy kis lelket önteni belé.
¤ Amikor turnén vannak, rengeteget facetime-oztok. Mindenre kíváncsi, ami veled történik, amikor nincs veled. És ő is mindent részletesen elmesél neked, miközben ezerszer elmondja, hogy mennyire hiányzol neki.