¤ Egy lemezboltban találkoztok, ahol a segítségedre siet, amikor az eladóval sehogy sem sikerül megtalálni a közös nyelvet. Te koreaiul nem tudsz még túl jól, ő pedig az angol szavakat nem érti.
¤ - Mivel hálálhatom meg? – nézel rá mosolyogva. Ő pedig merészen bedobja a randi ötletét, ami elsőre meglep, de végül igent mondasz a jóképű idegennek.
¤ Rengeteget segít neked a nyelvtanulásban, illetve a beilleszkedésben. Ő maga is kissé kívülálló, így pontosan tudja, hogy mennyire nehéz olykor helytállni.
¤ - Ne aggódj, imádnak – nyom egy apró puszit a homlokodra, mikor azon keseregsz, hogy hogy beégetted magad a fiúk előtt az első találkozásotokkor.
¤ Habár igyekszik távol tartani a médiát a kapcsolatotoktól, egy idő után ő maga kéri, hogy hozzák nyilvánosságra.
¤ - Ez a biztosabb – magyarázza. – Nem akarok egy lebukás utáni balhét – vonja meg a vállát. – Így is ki fognak akadni. De ez más.
¤ Rengeteget jártok Chicago-ban. Amikor csak tehetitek repülőre ültök és meglátogatjátok a családját. Nagyon fontos neki, hogy jóban legyél a szeretteivel, és ő is kifejezetten ragaszkodik a te családodhoz.
¤ Szívesen mutatja meg, hogy hol nőtt fel és számtalan dolgot oszt meg veled a múltjával, gyerekkorával kapcsolatban.
¤ Kedves és figyelmes, de van egy nagyon határozott, szinte már ijesztő énje, ami egyetlen alkalomkor bukkan fel: amikor féltékeny.
¤ - Takarodj! – szűri a fogai között a srácnak, aki egy buli alkalmával rád hajt és nem igazán akarja megérteni a nemet.
¤ Hihetetlenül zavarja a kopaszsága és egy ideig még a lakásban sem volt hajlandó megválni a sapkáitól, hiába kérted tőle.
¤ - Imádom a golyó fejed – mosolyodsz el és egy nagy puszit nyomsz a feje tetejére. – Nem érdekel a hajad, hidd el – csókolod meg finoman.
¤ Ha valaki kérdezi tőle, élete egyik legnagyobb hibájaként emlegeti, hogy bemutatott Ambernek.
¤ - Méghogy a lányok angyalok – morogja, miközben te és Amber épp rajta szórakoztok. – Nektek például lassan a szarvatok is kinő! – vágja hozzátok sértetten, mire ti csak még inkább kinevetitek, amit aztán ő sem áll meg mosolygás nélkül.
¤ Tiszteletben tartja a kapcsolatotokat és nem igazán enged belelátást. Nem posztolgat képeket, nagyon ritkán visz magával nyilvános eseményekre és gyakorlatilag mások előtt a kezedet sem fogja meg.
¤ Kifejezetten bújós és néha igényli, hogy babusgasd egy kicsit. Főleg, amikor egy-egy fárasztóbb időszakon van túl. Ilyenkor csak az öledbe fekszik és, amíg a fejét cirógatod, elmeséli minden baját.
¤ Mindenről lehet vele beszélgetni, de tényleg. Remek hallgatóság és egyébként fantasztikus tanácsai vannak. Sosem nevet ki és minden apró problémádat komolyan veszi, ha látja, hogy tényleg bánt téged.
¤ Nagyon határozottan lép fel a feléd irányuló bántó kommentek ellen. Ha olyat lát, ami mellett már nem tud szó nélkül elmenni, habozás nélkül válaszol rá.
¤" Nem kérem, hogy szeresd, majd én szeretem helyetted is. De, ha tényleg a rajongónk vagy, azt elvárom, hogy tiszteld a választásom is és T/N-t is!"
¤ Ártatlannak tűnik, de nem mindig az, sőt. A hálószobában kifejezetten szenvedélyes, olykor szinte már akaratos.
¤ - Ne mondd, hogy ez fontosabb, mint én – csókol a nyakadba, miközben kiveszi a kezedből a könyvet, amivel eddig foglalkoztál, és lehetőséget sem hagy az ellenkezésre.
¤ Gyengéje a feneked. Egy rövid short vagy egy szoknya teljesen ki tudja készíteni és egyetlen alkalommal sem képes megállni, hogy ne csapjon egyet rá finoman, amikor elhaladsz előtte.
¤ Imádja a Rap Battle estéket. Olykor hagy nyerni, de van, amikor láthatóan lesokkolódik, hogy mennyit fejlődtél.
¤ - Kitalálom, ezért is van itt ennyit Yeeun – rakja össze a képet és hihetetlenül boldog, hogy még a rap leckéket is bevállalod érte.
¤ Örül, hogy jóban vagy a srácokkal, és jól kezeli az összes akciót, amivel megpróbálnak tőle elhódítani. Ezúttal Changsub próbálkozik "lebuktatni" Peniel, hogy összeszűrte a levet egy másik nővel.
¤ - Ez nem megcsalás! – neveti, miközben látja, hogy Changsub egy nem régen történt fotózás kulisszatitkait osztja meg veled és azt a szünetben elcsattant bizonyos csókot egy apró, édes szőrmókkal.