𝐆𝐎𝐓𝟕 ~ Jinyoung

1.7K 219 2
                                    


¤ Eleinte meg vagy győződve arról, hogy egy kis shy boy... majd rájössz, hogy nála flörtölősebb pasi kevés van.

¤ Habár nagy flirty man, a nyilvános érintéseket kerüli és maximum a kezed fogja meg vagy a derekadat öleli át.

¤ Hiába publikus a kapcsolatotok, nem akarja, hogy állandóan tőletek legyen hangos a média vagy szájukra vegyenek a fanok, ha épp kötekedni támad kedvük egy-egy érintés miatt.

¤ Na de a négy fal között... le sem tudod magadról szedni a kezeit. Állandóan ölel, amikor kartávolságon belül vagy vagy lágyan cirógat, ha eléri a tested.

¤ - Jinyoung – neveted, amikor csak a hátadhoz simulva követ mindenhova a házban. – Így nem tudok felöltözni – próbálsz menekülni a karjaiból... sikertelenül.

¤ - Minek akarsz felöltözni? – vonja fel a szemöldökét. – Úgyis leszedem rólad – morogja, miközben érzéki csókokkal borítja be a nyakad.

¤ Imádja a napot a karjaidban zárni. A pillow talk-nak már hagyománya van köztetek és igényli is, hogy beszélgessetek.

¤ Szereti, amikor a ruháit hordod. Főleg azért van oda, amikor egy átszeretkezett éjszaka után az ő pólójában alszol.

¤ Nem igazán féltékeny, de nem is tűri, hogy bárki idegen olyan szándékkal közeledjen hozzád, amit esetleg bárki félreérthet. 

¤ - Hát ez fura – jegyzed meg neki egy partyn, mikor a hangmérnök srác, akivel eddig olyan jól elbeszélgettél csak egy rémült pillantás után szó nélkül lelép mellőled. – Tök jót dumáltunk.

¤ - Vettem észre – jegyzi meg epésen, te pedig rápillantva rájössz, hogy a srác miért menekült el. Egyszerűen csak megforgatod a szemeid és egy puszit nyomsz az arcára, mire a tekintete is megenyhül.

¤ Tiszta pánik, mikor csókjelenete van és el kell mondania neked, mert fél, hogy megbánt vele. Úgy van vele, hogy az idol lét a színpadról való flörtöléssel és a fanservice-zel egy dolog, egy másik nőt csókolni pedig egy egészen másik. Kicsit komolyabb.

¤ - De ugye tudod, hogy csak téged szeretlek? – kérdezi kétségbeesetten a nagy beszélgetés után, amitől valójában teljesen feleslegesen aggódott, hisz tudod jól, hogy mit vállaltál, amikor igent mondtál a kapcsolatra.

¤ - Tudom – húzod az mellkasodra a fejét. – Ez csak munka – ismétled meg a szavait. – Persze, ha nem bánod, megnézni nem szeretném – fűzöd hozzá csendesen, miközben a haját cirógatod.

¤ Együtt nevelitek a maknae line-t, vagyis leginkább próbáljátok nevelni őket. Bár te inkább csak véded a két ördögöt, amikor kiborítják Jinyoungot.

¤ - Védj meg! – ugrik mögéd egyik nap Yugyeom, mikor belépsz a táncterembe. – Az urad meg akar ölni – vigyorogja.

¤ - Hol van az a pokolfajzat?! – közeledik feléd. – Oh, szia, Baby!– csókol meg finoman. – Had öljem meg – vált stílust azonnal, ahogy elszakad az ajkaidtól és a csíntalan Maknae után robog.

¤ Gyakran lep meg virággal vagy valami apró kedvességgel csak úgy mindenféle ok nélkül még akkor is, amikor távol van tőled. 

¤ Szeret veled főzőcskézni és közben a világ dolgairól beszélgetni vagy épp a napotokat megvitatni.

¤ Amikor turnén van, mindegy milyen fáradt vagy milyen hosszú napja volt, felhív, hogy hallja a hangod.

¤ Habár a kapcsolatotok publikus, nem csak az érintéseket korlátozza a négy fal közé, de  igyekszik teljesen privátban tartani a dolgaitokat.

¤ A téged bántók ellen viszont határozottan lép fel nem törődve azzal, hogy ki mit mond és szerencséjére a Kiadó is mellettetek áll.

¤ Szereti a nyugodt estéket, amikor mindketten csak egy jó könyvvel a kezetekben összebújva olvasgattok a kanapén.

¤ Ritkán vesztek össze, bár kétségtelen, hogy azok akkor nagyot szólnak és néha napokig elhúzódnak.

¤ Habár ő az, aki többnyire kiakad valamin, miután lehiggad csak bánatos kiskutya tekintettel járkál utánad, amíg meg nem bocsájtasz neki.

¤ Néha még téged is meglep a benne rejlő kettősség... ő pedig imádja ezt és előszeretettel használja is ki.

 ő pedig imádja ezt és előszeretettel használja is ki

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon