¤ Eleinte el sem akarod hinni mikor azt mondják, hogy tetszel neki, annyira nem mutat semmi "látványos" érzelmet az irányodba, de még abban sem vagy teljesen biztos, hogy tudja, hogy ki vagy.
¤ Aztán egyre jobban figyelsz az apró jelekre, amikkel igazából nap, mint nap elhalmoz, csak nem annyira szembetűnőek, mintha azonnal rád hajtana.
¤ Nagyon figyelmes, és törődő srác, aki egyetlen pillanatra sem veszi le a tekintetét rólad, ha egy társaságban vagytok valahol.
¤ - Láttam, hogy fázol – teríti rád mosolyogva a pulóverét, mikor egyik este kint beszélgettek a többiekkel, amitől te csak még jobban belezúgsz, a lányok pedig csak irigy pillantásokat vetnek rád, és igyekeznek némán üzenni a saját pasijaiknak.
¤ Hihetetlenül édes, olykor "láthatatlan" gesztusai vannak azután is, hogy egy pár lesztek, amikkel újra és újra minden alkalommal elolvasztja a szívedet, és szavak nélkül is bizonyítja, hogy mennyit jelentesz neki.
¤ - Bevásároltál? – figyeled meghatottan a dugig pakolt hűtőt, ami tegnap még épphogy nem üres volt, és aminek a feltöltéséről már napok óta győzködöd magad, de igazából semmi kedved nem volt hozzá.
¤ - Láttam, hogy nincs sok kedved, és volt szabad félórám – ölel át hátulról, és egy apró csókot nyom a nyakadba, te pedig hálásan bújsz a karjai közé.
¤ Imád hátulról megölelni, néha olyan, mint egy koala baby, egész nap a hátadon csüng, és követ mindenhova a lakásban.
¤ Szereti, amikor őszintén elmondod a véleményed a munkájáról. Mindig meghallgat, és megszívleli a tanácsaid, legyen szó bármiről.
¤ Szeret veled táncolni, és szívesen tanítja meg a saját koreóikat. De teljesen más bandák táncait is örömmel tanulja meg veled.
¤ De gyakran készítetek együtt is különböző koreográfiákat. Mindig szívesen veszi az ötleteid és a meglátásaid.
¤ Romantikus, olykor kissé már nyálas, de nagyon édes üzeneteket ír napjában többször is, amíg mindketten haza nem értek.
¤ Nagyon jókat lehet vele beszélgetni. Nyitott és őszinte. Azt is elmondja, ha hibáztál, és nem hazudik csak azért, hogy jobb legyen a lelkednek, inkább segít megoldani a problémákat és támogat mindenben, mintsem hamis ábrándokba ringasson.
¤ Nagyon sok idő telik el, mire nyilvánosságra kerül a kapcsolatotok. A bejelentésből sem csinál különösebben nagy ügyet, és utána sem a fanok és a nyilvánosság előtt élitek a magánéleteteket.
¤ Eléggé kétségbe tud esni, amikor beteg vagy, és nem is tágít mellőled addig, amíg jobban nem leszel.
¤ - Seyoon, jól vagyok. Nem kell cipelned – tiltakozol nevetve, mikor a karjaiban visz fel a szobátokba a kanapéról, ahol a napot töltötted egy kisebb fajta zsebkendő tenger közepén.
¤ - Beteg vagy, és ma én vigyázok rád – pillant le rád mosolyogva, és egy apró puszit nyom a piros orrodra.
¤ Néha egyszerűen lehetetlen eldönteni, hogy mit gondol, olyan érzelemmentes arcot képes vágni. Ezt legtöbbször akkor csinálja, amikor megtud valami olyat veled kapcsolatban, ami nagyon nem tetszik neki.
¤ Hirtelen haragú, ami egyébként hamar lecsillapodik. Kiadja magából a dühét, és onnan folytatódik minden, ahol a vita előtt abbamaradt.
¤ Képtelen úgy elaludni, hogy nem tart a karjaiban. Elalvás előtt még halkan beszélgettek, majd ő csendesen dúdolgatva ringat álomba.
¤ Reggelente szereti nézni, ahogy alszol. És apró édes puszikkal ébreszt fel mindig. Viszont ha ez nem ér célt, sokkal kegyetlenebb módszerekhez folyamodik... mindenféle megbánás nélkül természetesen.
¤ Gyakran vannak kétértelmű megjegyzései, és imádja nézni az ezekre adott igen látványos reakcióidat.
¤ - Jól áll a piros, Baby – költözik egy szemtelen mosoly az ajakira, amitől csak még inkább felvörösödsz, és csak a mellkasába temeted az arcod, hogy ne lássa.
¤ Meglehetősen határozott, és kifejezetten irányító típus. Szereti, amikor a dolgok az ő elképzelései szerint alakulnak minden értelemben.
¤ Hajlamos aljas játékokat űzni veled, amikor épp olyan kedve támad. Élvezettel húzza az agyad, egészen addig, amíg szinte már könyörögsz neki... és néha még egy kicsit azon túl is.
¤ Teljesen tisztában van azzal, hogy az egyik gyengéd, amikor a színpadon táncol... erre pedig előszeretettel játszik rá a koncerteken, főleg akkor, amikor tudja, hogy az első sorból figyeled minden mozdulatát.