𝐁𝐓𝐒 ~ Hoseok

3.7K 305 21
                                    


¤ Gratulálok! Valószínűleg tiéd a világ egyik legédesebb pasija, aki mellett csupa öröm lesz az élet. 

¤ Pontosan úgy bánik veled, mint egy Hercegnővel, mint a legértékesebb kincsével a világon. A te boldogságod neki a legfontosabb.

¤ Imádja a mosolyod és állandóan megnevettet, hogy lássa is. Egyszerűen nem tudja elviselni ha rossz kedved van

¤ Sosem lehet mellette unatkozni, de el kell ismerni, hogy nyugalmad sem sok van. De igazából egyetlen pillanatát sem bánod annak az időnek, amit vele töltesz.

¤ Konkrétan kimutatja az érzelmét, akár mások előtt is. Nem csinál titkot a kapcsolatotokból, de nem is kérkedik vele. Addig engedi be a nyilvánosságot, amíg az számodra nem válik terhessé vagy kellemetlenné.

¤ Bárhol, bármilyen díjátadón vagy műsorban mond köszönetet, sehol sem felejt el megemlíteni téged.

¤ - Nélküle sehol sem lennék! Köszönöm, T/N! Szeretlek! – mondja, te pedig minden egyes alkalommal könnyekig hatódsz tőle, amit aztán imád az orrod alá dörgölni, de valójában odavan a reakcióidért.

¤ Játékos tánc párbajokat vívtok esténként, amikor túl sok a fölös energiája, de még közös tánc videók készítésére is rá tud venni a fanok legnagyobb örömére, akik imádják a közös projektjeiteket.

¤ Romantikus randikkal kápráztat el még akkor is, amikor nincs lehetőségetek kimozdulni, és csak a négy fal között tudja ezeket megvalósítani. Ennek ellenére mindig sikerül neki és a lábadról is minden egyes alkalommal le tud venni.

¤ Imádja, egyszerűen odáig van a látványért, amikor a cuccaiban mászkálsz körülötte. Az pedig, amikor a pólóján kívül semmi más nem takarja a tested előle, teljesen elveszi az eszét.

¤ Nem féltékeny típus, de szereti, ha nem lépik át a határt veled szemben, ahogy azt is, ha te nem bátorítasz senkit. Illetve ismerni akarja az összes olyan férfit körülötted, akikkel több időt töltesz.

¤ Ha mégis megtörténik, hogy valaki megpróbál veled kikezdeni elég hatásos módszerei vannak a meggyőzésedre, hogy neked ő a tökéletes pasi, és nincs másra szükséged.

¤ A csípőmozgása lenyűgöző... és ezt előszeretettel bizonyítja minden olyan éjszakán, amikor nem tudtok egymásnak ellenállni.

¤ Nem riad vissza a nyilvános vagy épp extrém helyeken való szextől sem, de annyira mindig óvatos, hogy ne bukjatok le. Megalázni nem akar, ahogy azt sem szeretné, hogy bárki a szájára vegye a kapcsolatotokat. 

¤ Tökéletes az összhang köztetek minden tekintetben. Nem csak az ágyban, de a hétköznapokban is meglehetősen jól passzoltok egymáshoz. Azonosan gondolkodtok a fontosabb dolgokban és ugyanazok számítanak nektek igazán.

¤ Nagyon ritkán veszekedtek. De, amikor mégis addig fajul egy-egy nézetkülönbség, azok olyankor nagyot szólnak.

¤ Néha kissé eltúlozza a dolgokat és hajlamos a túlféltésre. Gyakorlatilag ebből fakad szinte az összes vitátok.

¤ - Hoseok, nem történt tragédia. Túlélem –  próbálod csillapítani, amikor megtudja, hogy néhány sasaeng fan megpróbált a közeledbe férkőzni. A legjobban valójában az dühíti, hogy nem tőled tudta meg, hanem a netről. –  Nem számít, nem akartalak vele terhelni –  simítasz az arcára, mire ő csak tovább morog, de az ajkai hamar megtalálják a tiéid.

¤ Te vagy számára a legjobb gyógyír legyen szó bármiről. Amikor zaklatott vagy fáradt, azonnal a karjaidba menekül. 

¤ - Pontosan erre van most szükségem. Te kellesz most nekem, Hercegnőm! – terül el rajtad egy hosszú és kimerítő nap után és csak egy jóleső sóhajjal élvezi, ahogy a kezeid a bőrét cirógatják szép lassan lenyugtatva és ellazítva minden porcikáját.

¤ Nem viseli túl jól, ha sokan vagytok külön, de nem mutatja ki, hogy ne tegye neked is még nehezebbé. De azért azt nem bírja ki, hogy ne hívjon fel egy nap legalább háromszor és ne írjon neked minimum óránként. 

¤ Mindenhonnan apró ajándékokkal lep meg, amikből kész gyűjteményetek van már és amikkel imádtok nosztalgiázni.

¤ Alig telik el úgy nap, hogy ne mondja el, hogy veled akarja leélni az életét... igazából már a gyerekeitek neveit is eltervezze...

 igazából már a gyerekeitek neveit is eltervezze

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora