𝐃-𝐂𝐑𝐔𝐍𝐂𝐇 ~ Dylan

1.1K 165 4
                                    


¤ Amikor megismerkedtek - másokhoz hasonlósan - te sem látsz benne mást csak egy édes, fiatal kölyköt.

¤ Amit igencsak nehezményez, mert te viszont elsőre megtetszel neki és nem is tágít attól a tervétől, hogy meghódítson.

¤ Játékos, piszkálódós személyisége miatt képtelen vagy őt komolyan venni, ami szintén elég sok vitát szít kettőtök között az ismeretségetek elején.

¤ - Annyira gyűlölöm, T/N, hogy nem veszel komolyan – ránt be a kémia szertárba az egyik szünetben. Dühösen mered a szemeidbe, miközben a testével szorosan az ajtónak présel, az ajkai pedig szinte súrolják a tiéid.

¤ - Engedj el, Dylan – próbálsz kiszabadulni a karjaiból, de minék többet ficánkolsz, ő annál szorosabban ölel maghoz.

¤ - Gyere el velem randizni! – szegezi neked határozottan, mire te csak elvörösödve bólintasz és a szemeibe sem tudsz nézni hirtelen.

¤ A válaszodra minden mérge egy pillanat alatt elszáll és egy apró csók landol a szád sarkán, mire lefagysz, ő pedig csak vigyorogva tovább áll.

¤ Az első randin nem sokat teketóriázik. Alig telik el fél óra, már mohón csüng az ajkaidon és egyhamar nem is ereszti őket. Saját bevallása szerint olyan régóta vár a pillanatra, hogy képtelen magát visszafogni.

¤ Kifejezetten féltékeny, így a szünetekben lehetetlen leoperálni rólad a karjait és nem foglalkozik a piszkálódásokkal egyetlen pillanatig sem.

¤ Szívesen dicsekszik el azzal, hogy a barátnője vagy Szereti, ha az emberek tudják, hogy hozzá tartozol és egyáltalán nem szabad a pálya.

¤ Menthetetlenül romantikus tud lenni, amikor épp olyanja van. Édes üzeneteket dobál a szekrényedbe, a hónap fordulóitokon pedig virágokkal borítja be a padod.

¤ Rengeteget lógtok a közös barátaitokkal, de emellett fantasztikus randikat képes kitalálni, amiket imádsz.

¤ Rajong a számítógépes játékokért és valahogy még veled is megszeretteti őket, sőt egy idő után talán már nagyobb kocka vagy, mint ő.

¤ - Nem hiszem el, hogy legyőztél – mered megsemmisülten a képernyőre, ami bizony a veszteségét mutatja jó pár pislogás után is, bármennyire is esik nehezére feldolgozni a tényt.

¤ - Szokj hozzá, Lúzer – neveted ki kissé kárörvendően, mire csak egy hirtelen mozdulattal maga alá fordít a kanapén.

¤ - Ez csak azt bizonyítja, hogy kiváló mester vagyok – vigyorodik el. – Azért megvigasztalhatsz – hajol föléd, majd egy finom puszit nyom az ajkaidra, amiből egy idő után más is kikerekedik.

¤ Bár tényleg szereti mutogatni, hogy a barátnője vagy, közönség előtt sosem csókol meg, maximum az arcodra nyom pár apró puszit.

¤ Állandóan fogja a kezed bárhová mentek. Egy pillanatra sem ereszt el maga mellől, amikor közös buliba vagytok hivatalosak.

¤ Mielőtt gyakornoknak áll, számtalanszor kikéri a véleményed és rengeteget számít neki, hogy mellette állsz és támogatod.

¤ A debütkor pedig szintén sokat számít neki, hogy mit mondasz. Képes lenne akár fel is adni érted az egészet.

¤ - Nem szeretném, ha erre rámenne a kettőnk kapcsolata – cirógatja a hátad, miközben meglehetősen gondterhelten néz a szemeidbe.

¤ - Szeretlek – suttogod az ajkaira. – És ezen az sem fog változtatni, hogy idol vagy – mosolyogsz rá és megcsókolva oszlatod el minden kételyét.

¤ - De azért majd, ha kell, megküzdesz a kegyeimért a rajongókkal, ugye? – pimaszkodik a csók után, mire te inkább csak egy újabbal hallgattatod el, ami ellen egyetlen pillanatig sem tiltakozik.

¤ Már a debütálás előtt felvállalja a kapcsolatotokat, amit meglehetősen furán fogadnak a rajongók.

¤ De egy idő után annyira megszeretik a párosotokat és téged is, hogy saját rajongói klubod alakul.

¤ - Azért az, hogy a csajom híresebb, mint én... – neveti, mikor először mutatja meg neked, hogy azt a bizonyos klubbot és tolmácsolja a tengernyi jó kívánságot és ajándékot, amit a rajongók a találkozó alkalmával adnak neki, hogy adja át neked.

 – neveti, mikor először mutatja meg neked, hogy azt a bizonyos klubbot és tolmácsolja a tengernyi jó kívánságot és ajándékot, amit a rajongók a találkozó alkalmával adnak neki, hogy adja át neked

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora