𝐎𝐍𝐄𝐔𝐒 ~ Seoho

1.3K 174 19
                                    


¤ Hihetetlen édes srác, akinek lehetetlen ellenállni... Ezt pedig ő pontosan tudja is... és kihasználni sem szégyelli egyetlen pillanatig sem.

¤ Folyamatosan udvarol neked, bókol és egyszerűen már ránézésre is süt róla, hogy totál odavan érted. De valójában esze ágában sincs titkolni sem. Sem előled, sem mások elől.

¤ Rengeteget sportoltok együtt és odavan a focista vénádért, ami gyakori vidám perceket okoz mindkettőtöknek, amikor erre a játékra kerül sor.

¤ - Te vagy a kedvenc két ballábasom – neveti, miközben a hátán cipel hazáig egy szerencsétlen esés után. Otthon persze aggodalmasan körbe rajong annak ellenére is, hogy az ijedségen kívül semmi bajod.

¤ Nagyon törődő és aggodalmaskodó. Mindig tudni akarja, hogy hol jársz és mit csinálsz, amikor ő épp nincs veled. Ha pedig nem hívod fel vagy esetleg nem veszed fel a telefont, amikor ő hív, szörnyen ki tud akadni.

¤ - Nem hívtál fel, Jagi! – szinte hisztériázza a telefonba, miután harmincöt nem fogadott hívás után visszahívod.

¤ - Seoho, nyugi – mosolyodsz el. – Nincs semmi baj, csak lemerült a telefonom – magyarázod, ő pedig végig csak morog.

¤ Gyengéd és érzelmes. Minden olyan alkalom, amikor veled lehet csakis rólad szól. Pontosan úgy bánik veled, mintha a legértékesebb kincse lennél.

¤ Nem igazán féltékeny típus, de szereti tudni, hogy kikkel és merre jársz. És gyakran kéri, hogy mutasd be azoknak a fiúknak, akikkel több időt töltesz vagy akikről többször mesélsz neki, és még nem ismeri őket.

¤ Édes üzenetek sokaságával halmoz el, amikor turnén van. De akkor is hagy itt-ott aranyos leveleket a házban, amikor együtt vagytok.

¤ Szeret veled beszélgetni. Olykor semmiségekről, máskor igenis komoly dolgokról. Érdekli a véleményed és minden gondolatod.

¤ Odavan a mosolyodért és mindent meg is tesz azért, hogy minél többször ragyogjon fel az arcodon, amikor vele vagy.

¤ Imád hozzád érni és a kezei állandóan rajtad vannak... néha ott is, ahol nem kéne bizonyos körülmények között.

¤ - Seoho! – csattansz fel és a kezére csapsz, amikor az este folyamán az már sokadjára kúszik fel a combodon a szoknyád alá, miközben épp egy étteremben beszélgettek néhány barátotokkal.

¤ - Véletlen volt – tartja maga elé védekezően a karjait, de a vigyora elárulja egy pillanat alatt.

¤ - Hogyne... véletlen – morgod az orrod alatt, amin ő csak felkuncog. – Ötödjére véletlen? – vonod fel a szemöldököd, mire csak megvonja a vállát és rád kacsint.

¤ A kapcsolatotok nyilvános, bár az ügynökségnek sokáig kellett győzködnie, hogy beleegyezzen a dologba.

¤ Szeret veled főzőcskézni, filmet nézni, nagyokat sétálni. Igyekszik mindent megtenni, hogy a lehető legátlagosabb kapcsolatotok legyen a körülmények ellenére is.

¤ Nagyon sokszor lep meg apró ajándékokkal és minden turnéról halomnyi cuccal érkezik haza.

¤ Szereti látni, amikor a cuccait hordod. Olyankor mindig csak édesen felnevet, magához ölel és jó sokáig nem ereszti az ajkaid.

¤ Gyakran énekel neked és ad ingyen koncertet a fürdőszobából, amit bár őszintén imádsz, néha kicsit hosszúnak találod, főleg amikor te is sietnél.

¤ Imád beceneveken szólítani, amik olykor hajmeresztőek, de talán azokat szereti a legjobban. Főleg a reakcióidat rájuk.

¤ Nem igazán mész vele nyilvános eseményekre annak ellenére sem, hogy tudnak a fanok a kapcsolatotokról. Ez egy kettőtök közötti megállapodás, mert mindketten úgy vagytok vele, hogy hiába fogadták el a rajongók azt, hogy együtt vagytok, mindenkinek jobb a békesség.

¤ - Majd integetek, Jagi – mosolyodik el, mielőtt indulás előtt utoljára megcsókol.

¤ Imádod az édes elszólásait, amivel biztosítja a rajongókat, hogy a szíve tökéletes helyen van nálad.

¤ - Pedig ezt T/N annyiszor megmutatta – neveti kínosan, mikor a legyező a kinyílás helyett kirepül a kezéből. De nem esik kétségbe... megoldja... csak olyan Seohosan. Te pedig csak kacagva figyeled az élő szerencsétlenkedését a kanapétokról.

 Te pedig csak kacagva figyeled az élő szerencsétlenkedését a kanapétokról

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora