𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ~ Mingi

3.8K 281 21
                                    


¤ Eleinte esze ágában sincs elmondani neked, hogy odavan érted. De végül egy alkalommal féltékenységében szólja el magát, hogy szerelmes beléd.

¤ Azután pedig napokig kerül, mert retteg attól, hogy nem viszonozod az érzéseit és visszautasítod. Inkább nem beszél veled, ezzel kissé megkínozva mindkettőtök lelkét

¤ Kemény gyereknek látszik, de nagyon is érzékeny és könnyen megbántódik. Nem tudja titkolni az érzéseit, így végül szinte könnyekben tör ki, amikor a tudtára adod, hogy te is hasonlóan érzel iránta.

¤ A rád irányuló negatív kommentek szinte jobban megviselik, mint téged, és ezt még csak eltitkolni sem tudja. Emiatt  a fanok eleinte nagyon nem kedvelnek, és gyakran kaptok még több bántást, mert amióta veled van, szinte mindig szomorú.

¤ Éppen ezért, miután nyilvánosságra kerül a kapcsolatotok, sosem beszél róla. Akkor egyszer, utána semmi erre irányuló kérdésre nem hajlandó válaszolni.

¤ Fél mindaddig bármilyen érintést is kezdeményezni, amíg nem látja, hogy teljesen jól, felszabadultan érzed magad mellette.

¤ Viszont miután látja, hogy nem okoz neked problémát ez a dolog, le sem veszi rólad a kezeit egyetlen egy pillanatra sem. 

¤ Bárhol vagytok megölel, fogja a kezed, simogat, mindegy neki, hogy hogyan, csak hozzád érhessen.

¤ Imád puszilgatni, néha kissé már túlzásba is esik... nem zavarja a közönség sem... sőt, szívesen adja mindenki tudtára, hogy bizony vele kell megküzdenie annak, aki szeretne tőled valamit.

¤ Szereti, amikor te öleled meg, bújsz hozzá vagy fészkeled magad az ölébe. Olyankor mindig csak egy lágy mosollyal az ajkain fonja a karjait köréd, hogy még szorosabban tudjon magához láncolni, és érezze minden porcikád a testéhez simulni.

¤ Odavan attól, amikor a fájós háta miatt ápolgatod. Bár szerencsére nem nagy a baj, ő is képes olykor egy kicsikét "belehalni", hogy elérje, hogy egész nap csak vele foglalkozz.

¤ Hogy megóvjon titeket a pletykáktól és a felesleges balhéktól, ritkán visz nyilvános randira, viszont otthon is képes levenni a lábadról minden egyes alkalommal.

¤ Nem sokan néznék ki belőle elsőre, de nagyon is romantikus alkat, amivel gyakran még téged is meg tud lepni. Hol egy egyszerű vacsora egy hosszú nap után, hogy egy meglepetés kirándulás, miután sok időt töltöttetek külön, hol csak egy sima bevásárlás, amivel megkönnyíti a mindennapokat. 

¤ Egyetlen fontos dátumot sem felejt el, ami hozzád vagy a kapcsolatotokhoz köthető. És minden ilyen napnak meg is adja a módját, néha kissé ugyan túlzásba esve. 

¤ Amikor összevesztek valamin vagy csak nem értetek egyet valamiben, kissé ijesztővé válik és hamar feldühíti magát. Főleg akkor, ha ez a dolog hozzád kapcsolódik, és szerinte nem lesz jó vége.

¤ De aztán hamar le is higgad és ő az, aki először bocsánatot kér még akkor is, ha továbbra sem tartja jónak azt, amit a fejedbe vettél és egyáltalán nem lelkesedik az ötletért.

¤ - Továbbra is azt gondolom, hogy ez baromság, T/N – fekszik melléd, és szorosan magához húz. – De, ha te mindenáron ezt akarod, ám legyen – sóhajtja, mire te csak megfordulva csókolsz az ajkaira.

¤ Nem szereti, mikor távol vagy tőle, így folyamatosan azzal győzköd, hogy menj velük a turnékra.

¤ Ez persze lehetetlen, és ezzel ő is teljesen tisztában van, de azért még a managernél is bepróbálkozik próbára téve a férfi egyébként is igencsak megtépázott idegeit.

¤ Kissé elszomorodik, mikor az csak kineveti, és elküldi melegebb éghajlatra, hogy szórakozzon mással. Ezután egyből a te karjaidban keresi a vigaszt. Pár csókkal hamar el lehet vele feledtetve a szomorúságát egyébként.

¤ Aztán a vigasztalás valahogy mindig valami egészen másba fordul át, de egy cseppet sem bánod sosem.

¤ A kettőssége az eszed veszi. Olykor gyengéden és finoman bánik veled ezerszer elsuttogva, hogy mennyire szeret. Máskor pedig minden érintésével csak kínoz, és szinte már uralkodik feletted. Te pedig nem tudnád megmondani, hogy melyik alkalmat élvezed jobban.

¤ Másnap pedig egész nap a szívásnyomokat nézegeti végig simítva rajtuk, olykor valami pikáns megjegyzést téve, amivel mérhetetlenül zavarba tud hozni.

¤ Másnap pedig egész nap a szívásnyomokat nézegeti végig simítva rajtuk, olykor valami pikáns megjegyzést téve, amivel mérhetetlenül zavarba tud hozni

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora