𝐇&𝐃 ~ Dohyon

1K 113 36
                                    


¤ Olyan igazi tiniszerelem a tiétek, annak minden bájával és nyűgjével együtt. De valójában semmiért sem cserélnéd el. Sem őt, sem a kapcsolatotokat.

¤ Elég érdekes módját választotta annak, hogy randira hívjon: hetekig névtelen levelekkel bombázott, amik bár édesek voltak, egy idő után frusztrálni kezdtek. Ő pedig akkor érezte idejét, hogy felfedje magát. 

¤ - Mégis kire számítottál, T/N? – húzogatja kérdően a szemöldökét, amikor az első randitok alkalmával hangot adsz a meglepődöttségednek, hogy ő áll veled szemben.

¤ Eleinte kissé bátortalan. Nem igazán kezdeményez semmit és szinte alig mer hozzád érni. Valójában tart attól, hogy valami olyat csinál, amivel esetleg megbánt vagy, ami nem kényelmes neked.

¤ - Ugye tudod, hogy hozzám érhetsz? – kérdezed tőle egyszer, mikor szinte megmerevedik, amikor az ölébe ülsz. Ezután nem nagyon szakadnak le rólad a kezei.

¤ Sok mindenben az elsők vagytok egymás számára, így rettenetesen sokat jelentesz neki és nagyon ragaszkodó. Retteg attól, hogy esetleg elveszíthet, így néha még túlzásba is esik. 

¤ - Dohyon, csak beszélgettünk – sóhajtod, amikor épp engesztelni próbálod egy kissé hevesebb vita után, amit Hangyul személye váltott ki.

¤ Borzasztó féltékeny, szinte már kibírhatatlan szinten. És még csak leplezni sem próbálja, bár enyhül, ahogy egyre több ideje tart a kapcsolatotok. De teljesen sosem múlik el.

¤ Szeret neked rap szövegekben szerelmet vallani és ezeket te is imádod, mert mind rólatok szól így is bebizonyítva, hogy mennyit jelentesz neki.

¤ Sok idő telik el, mire hajlandó bemutatni a Hyungjainak és tulajdonképpen minden alkalmat igyekszik elkerülni, amikor kettesben maradhatnál bármelyikkel is.

¤ A kapcsolatotok nem nyilvános és nem is nagyon rajong a felvetésért sem, hogy azzá tegyétek valaha is.

¤ - Önző vagyok – magyarázza a managernek és minden egyes alkalommal nemet mond, amikor szóba kerül a téma.

¤ Sokszor lep meg apró cukiságokkal, amikről állítása szerint te jutsz eszébe és szeretné, ha mindig lenne a közeledben valami, ami rá emlékeztet akkor is, ha ő nem tud veled lenni.

¤ Őszinte híve a kanapés randiknak. Nincs lebukás veszély, akkor csókol meg, amikor akar, úgy ér hozzád, ahogy akar. Színtiszta pozitivitás. 

¤ Szeret aludni és nem egy egyszerű kihívást őt reggelente gyakorlatilag kiimádkozni az ágyból, hogy elkezdjétek a napot.

¤ - Csak még öt percecske – motyogja és egy határozott mozdulattal beránt maga mellé az ágyba, majd arcát a nyakadba fúrva használja ki a sokszor kicsit több, mint öt percet.

¤ Imád hátulról megölelni és az állát a fejedre támasztva nézni, hogy mit csinálsz. Nem nagyon zavarja, ha éppen útban van.

¤ - Viselj el – közli határozottan és téged ölelve mászkál a lakásban egész nap. Még a fürdőszobába is utána menne, ha nem lenne szégyellős. 

¤ Az első közösen töltött éjszakátok iszonyatosan béna volt, de megnyugszik, amikor életed egyik legkedvesebb emlékeként hivatkozol rá.  

¤ - Szeretlek – vonod meg a vállad és az ölébe fészkelve magad bújsz hozzá, amikor szóba kerül a téma.

¤ - Meg ismerd el – kúszik egy végtelenül önelégült vigyor a képére –, kárpótoltalak azóta párszor már – súgja a füledbe, mire te csak elvörösödve temeted az arcod a vállába.

¤ Gyakran utazgattok együtt olyan helyekre, amik mindkettőtöknek fontosak, hogy megmutassátok a másiknak a kedvenc emlékeitek helyszíneit.

¤ Őszintén rajong a hazádért és nagyon lelkesen veti bele magát a kultúrád megismerésébe. Kérdez, kóstol és alig várja, hogy a családodat megismerje.

¤ - Mindent tudni akarok rólad, Jagiya – ölel magához szorosan, amikor az egyik szülinapodon repjegyekkel lep meg. 

¤ Nem szereti, amikor cukinak nevezed, bár tudja, hogy csak az agyát húzod vele. Imádod a reakcióit az ilyen mondatokra. 

¤ - Nem. Vagyok. Cuki. – grimaszol a kamerába, amit te nem bírsz ki nevetés nélkül és bármennyire is igyekszel, újra lecukizod.

 – grimaszol a kamerába, amit te nem bírsz ki nevetés nélkül és bármennyire is igyekszel, újra lecukizod

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now