𝐄𝐗𝐎 ~ Sehun

2.7K 247 18
                                    


¤ Az ismeretségetek elején rengetegszer köt beléd csak azért, hogy magára vonja minden figyelmed. Úgy van vele, hogy amíg vele veszekszel, addig sem más srácokkal foglalkozol.

¤ Igazából ez azután sem változik, hogy összejöttök, sőt talán még piszkálódósabbá válik, mert tudja, hogy még szereted is ezt a tulajdonságát.

¤ Lételeme a beszólogatás, de egy bizonyos határt sosem lép át vagy legalábbis igyekszik nem átlépni. Amikor viszont sikerül, nem fél bocsánatot kérni.

¤ - Sajnálom, Jagiya – térdel eléd, amikor egy viccesnek szánt beszólása rosszkor érkezik és a kanapén sírásig fajul. Napokig képes magát enni a történtek után.

¤ Imád dicsekedni veled a Hyungjainak, meg igazából mindenkinek szereti megmutatni, hogy hozzá tartozol.

¤ Viszont a sajtót igyekszik a kapcsolatotoktól a lehető legtávolabb tartani és meglehetősen rosszul tud reagálni néha a pletykaalapú cikkekre. Nem fél komolyabb szintre emelni egy-egy botrányt, aminek következtében egy idő után az újságírók és fotósok megtanulják, hogy nem jó üzlet Oh Sehunnal ujjat húzni. Pláne, hogy az SM is mellétek áll egy-egy ilyen alkalomkor.

¤ Borzalmasan gyerekesen viselkedik néha és könnyen megsértődik olykor túl is játszva a sértett öt évest.

¤ Ha viszont téged kell megvédeni vagy érted kell kiállni, előveszi a FÉRFI énjét, bárkivel is kell szembemennie. 

¤ Bár próbálja keménynek mutatni magát mindig, megviseli, amikor a rajongói téged bántanak csak azért, mert vele vagy.

¤ Ünnepélyesen kinevez Vivi anyukájának... még oklevelet is kapsz. És minden turné alkalmával természetesen te vagy az ügyeletes babysitter, amit ha nem veszel elég komolyan, felkészülhetsz egy adag Sehun-hisztire, aminek leginkább csak a végét lehet csendben megvárni.

¤ Alapvetően általában nyugodt és téged is képes bármikor megnyugtatni legyél egyébként bármennyire is dühös valami miatt.

¤ Sokszor ránt vissza a Földre, mikor túlságosan is álmodozó stílusra kapcsolsz és megfeledkezel arról, hogy mi is ő igazából.

¤ - Van jövőhét végére valami program terved, Kedvesem? – pattansz mellé egyik este a kanapéra egy kis kiruccanás tervével a fejedben.

¤ - Nem program terveim vannak, Édesem, hanem havi beosztásom – nevet fel és egy finom csókot nyom a lebiggyedő ajkaidra, miközben szorosan magához ölel.

¤ Ettől függetlenül persze elmentek arra a kis kiruccanásra, sőt még pár nappal tovább is húzza meglepetésként.

¤ Ha tehetné a csillagokat is lehozná neked az égről. És mindig mindent úgy alakít, hogy a karrierje miatt ne kelljen lemondanotok semmiről se és a körülményekhez képest átlagos kapcsolatotok legyen.

¤ Hatalmas hajnali sétákat tesztek Vivivel a folyóparton, miközben megbeszélitek az élet nagy dolgait.

¤ Nem igazán féltékeny típus, de nem tűri meg a férfiakat körülötted, még a csapattársait se mindig.

¤ Rengeteg privát tánc órát tart neked, amiket olykor teljesen tudatosan fordít valami egészen mássá.

¤ - Lenne ötletem a folytatást illetően, Babe – suttogja az ajkaidra, amikor egy túlfűtöttebb koreográfia végén csak egymáshoz simulva álltok és szinte a másik ajkairól veszitek a levegőt.

¤ Édes üzeneteket hagy reggelente a hűtőn, amikor hamarabb indul el, mint ahogy te felébredsz. És gyakran találsz egy bögre kávét is az asztalon.

¤ Amikor pedig turnén van és sokáig nem találkoztok, minden nap valami apró ajándékot küld, amikkel valamilyen módon mindig visszaszámol, hogy hány nap múlva láthat újra.

¤ Rengeteget randiztok. Igyekszik a lehető legtöbb idejét veled tölteni. Van, amikor rendesen megtervezi ezeket az alkalmakat és van olyan is, amikor csak kocsikáztok egyet a városban.

¤ Kiborul, mikor lenyúlod a cuccait, de közben meg imádja a látványt... de ezt sosem fogod tőle hallani. Helyette biztos lehetsz abban, hogy a tekintete egy pillanatra sem szakad le a testedről, amikor a pólóját használod pizsamaként.

¤ Imád a karjaiban tartani, mindegy, hogy hol, mikor, hogyan vagy éppen ki van körülöttetek. A karjai egészen biztosan köréd fonódnak előbb vagy utóbb.

¤ Viszont ritkán csókol meg közönség előtt. Vallja, hogy az ilyen intim dolgok csak kettőtökre tartoznak és nem kell hozzá senki más.

 Vallja, hogy az ilyen intim dolgok csak kettőtökre tartoznak és nem kell hozzá senki más

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ