𝐏𝐄𝐍𝐓𝐀𝐆𝐎𝐍 ~ Shinwon

1K 130 33
                                    


¤ Egy parkban találkoztok először, ahol ugyanarra a padra ugrotok fel már-már sikítva egy rátok ugató kutya miatt.

¤ - Go Shinwon vagyok és örülök, hogy egy ilyen szép lány társaságában fog darabokra tépni egy csivava – vigyorog rád, mire te is felnevetsz. Amikor pedig a vérmes kutyát a gazdája végre magához édesgeti, boldogan mondasz igent a trauma feldolgozását segítő fagyi meghívásra. 

¤ McDonalds-os randik ezrei. Nincs az a luxus étterem, amire lecserélné a jó öreg s dupla bulgogi hamburgert.

¤ - Azért ez már szerelem – jegyzed meg egy sült krumplit rágva, amikor a héten már harmadjára találod magad a gyorsétteremben.

¤ - Téged még mindig jobban szeretlek – mosolyog és, hogy bizonyítsa az igazát, kapsz egy falatot a hamburgerből.

¤ A kapcsolatotok nem nyilvános. Bár a banda és a Kiadó tud róla, Shinwon még csak hallani sem akar a nyilvánosságról.

¤ Imád félmeztelenül járkálni és odavan a látványért, ahogy minden egyes alkalommal elpirulsz, amikor ez megtörténik.

¤ - Felöltöznél? – vágsz hozzá egy pólót pipacsvörös orcákkal, mire ő csak nevetve húzza magára a fehér anyagot.

¤ Gyakran felejti magát a stúdióban akár éjszakára is. Ilyenkor rendszerint az evés is kimarad az életéből, így igencsak hálás, amikor egy nagy adag – meglepő módon – mekis hamburgerrel látogatod meg.

¤ Képtelen a diétázásra. Nem mintha meglátásod szerint szüksége lenne rá, de az előírás, az előírás. Nálatok pedig egy több felvonásos komplett dráma... minden alkalommal.

¤ Imád veled incselkedni. Valójában néha pontosan olyan, mintha egy 184 centis óvodással élnél együtt.

¤ - Go Shinwon! – süvít keresztül a hangod a lakáson, amikor rájössz, hogy a Kedvesed nem csak a ruháidat tüntette el, amíg zuhanyoztál, de a törülköződet is.

¤ - Gyere ki érte, ha kell – neveti vidáman, majd élvezettel legelteti végig a tekintetét rajtad, amikor csurom vizesen sétálsz elé... ruha nélkül... dühösen. – Tudod, hogy odavagyok a tüzes csajokért – ránt magához és nem is ereszt el. – Így legalább nem kell bajlódnom a ruháiddal – morogja a bőrödbe.

¤ A hálószobában is szereti húzni az agyad és kifejezetten élvezi, amikor szinte már könyörögsz neki. 

¤ Nem féltékeny, nincs baja, ha más fiúkkal is együtt lógsz. Azonban, ha olyanokkal vagy sokat, akiket nem ismer, szóvá teszi. De teljesen normális hangnemben. Nem híve a veszekedéseknek, főleg az oktalan vitáknak. 

¤ - Ki ő? – kérdezi, mikor az egyik kiruccanós estéről mutogatsz neki képeket, amikor épp turnén van. – Sokat vagy vele mostanában – fűzi hozzá. 

¤ Gyakran hagy édes üzeneteket szerteszét a lakásban, amikor hosszabb időre kell elmennie. Így mindig eléri, hogy ő járjon a fejedben.

¤ Nem egy kifejezetten romantikus típus, de szeret apróságokkal, váratlan meglepetésekkel előállni. 

¤ A dátumok a gyengéi. Ha Kino nem lenne, valószínűleg minden évfordulótokról elfelejtkezne... és már rég nem lennétek egy pár.

¤ - Ő az én két lábon járó naptáram – vallja be kínosan, mikor megemlíted a táncos fiút egy évfordulós ajándék láttán.

¤ Amikor kettesben vagytok kifejezetten bújós és ölelgetős, de társaságban nem igazán mutatja ki ebben a formában a szeretetét.

¤ Megtanít zongorázni és minden alkalommal megmutatja a dalt, amin épp dolgozik. Meghallgatja a véleményed és sokszor a tanácsaid is megfogadja.

¤ A lánykérés és az esküvő is teljesen privátban zajlik. Már csak jóval után ad ki a Cube egy nyilatkozatot, amit szerencsére a rajongók is egészen jól fogadnak.

¤ Nem csinál titkot abból, hogy hosszútávra tervez veled és nem bánná, ha minél hamarabb családot alapítanátok

¤ Hihetetlenül édes a reakciója, amikor elmondod neki nem sokkal az esküvőtök után, hogy terhes vagy és hónapokon belül már hármasban folytatjátok az életeteket.

¤ - Hogy mi vagy? – pislog rád hatalmas szemekkel valószínűleg fel sem fogva, hogy mit mondtál neki. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now