¤ A szülei karaoke bárjában találkoztok először, ahol ezután rendszeres vendég vagy a barátnőiddel Hweseung legnagyobb örömére.
¤ - Hölgyeim – lép az asztalotok mellé néhány üveg sojuval. –, a ház ajándéka – teszi le elétek az alkoholt. – Egy dalért cserébe – kacsint rád, te pedig nem mondasz nemet neki. Ahogyan az este folyamán elhangzó randimeghívásra sem.
¤ Minden találkátok előbb vagy utóbb egy biliárd szalonban ér véget, ahol lelkesen tanítgat az egyik kedvenc játékára.
¤ - Ügyes vagy, Jagi! – nyom egy puszit a nyakadba. – De profivá akkor válsz, amikor megjegyzed végre, hogy a fehér golyónak fenn kell maradnia – fűzi hozzá fejcsóválva, te pedig csak kuncogva nyomsz egy puszit az arcára.
¤ Három nővérének hála teljesen tisztában van azzal, hogy hogyan kell egy nőt levenni a lábáról, és ezt a tudást egy percig sem fél kihasználni... főleg akkor, amikor éppen haragszol rá.
¤ - Én tudom, hogy szeretsz – sündörög melléd a kedvenc csokoládéddal egy kissé hangosabb vitátok után. Szorosan magához ölel és addig el sem ereszt, amíg meg nem beszélitek a dolgot higgadtan.
¤ Hihetetlenül boldog, amikor a srácok megkeresik, hogy csatlakozzon a bandához és te vagy az első, akinek kikéri a véleményét.
¤ - Téged sosem adnálak fel – csókol meg lágyan. – Soha, semmiért – dönti a homlokát a tiédnek, amikor megosztod vele a félelmed, hogy mit fog szólni a Kiadó a kapcsolatotokhoz.
¤ Az FNC nem kéri, hogy szakítson veled, sőt már a kezdetekkor elismerik a kapcsolat tényét, ám a személyedet a lehető legtovább igyekeznek titokban tartani.
¤ Egyikőtöket sem zavarja ez az idolság dolog, sőt Hweseung őszinte híve az otthoni összebújós randiknak, amikre innentől legalább már megdönthetetlen indoka van.
¤ - A négy fal között a kanapé a biztonságos – ránt le maga mellé a puha fekvőalkalmatosságra. – Itt legalább nem figyel senki – indulnak a kezei felfedezőútra, amit aztán az ajkai is hamar követnek.
¤ Imádja a feneked, és ezt titkolni sem hajlandó. Egyszerűen képtelen úgy elmenni melletted, hogy ne simítana végig rajta, vagy épp ne ütne rá finoman.
¤ - Yoo Hweseung! – csattansz fel, amikor egy kissé elvéti a csapást, és kis híján a veséd veri le. – Egyszer eltöröm a kezed – morgod, majd felkuncogsz, amikor megérzed az ajkait a bőrödön ott, ahol az ütés landolt.
¤ Örül, hogy jóban vagy a srácokkal, de amikor bevallod neki, hogy valójában Jaehyun a biasod, szembe kell nézned egy igen nagy adagnyi férfihisztivel.
¤ - Baby, most komolyan?! – akad ki teljesen, miközben a dobos csak egy a fejét épphogy körbe nem érő vigyorral az ajkain ölel magához boldogan.
¤ Persze azért neki is megvannak a gyenge pontjai és közel sem olyan nehéz kiengesztelni, mint ahogyan azt ő hiszi magáról.
¤ - Most vezekelsz? – terül el egy végtelenül elégedett vigyor az ajkain, amikor egy szexi fehérneműben helyet foglalsz az ölében. De egy csókkal útját állod a további felesleges szavaknak.
¤ Ahogy beköszönt a tél, útnak is indultok a legközelebbi sípálya felé, hogy aktívan kapcsolódhassatok ki a nagy rohanásban.
¤ - Szeretlek – húz magához a modern kis faházacska padlóján üldögélve, miközben a kandallóban vidáman lobogó lángokat figyelve bújtok össze.
¤ Iszonyatosan kreatív és édes ajándékokkal tud meglepni. Fényképalbum a kedvenc közös emlékeitekről, egy válogatás lemez a kedvenc dalaidból, amiket ő énekel fel.
¤ Egyszerűen utálja, amikor rosszkedvű vagy, mert nem tud mit kezdeni a helyzettel. Állítása szerint béna a vigasztalásban, pedig valójában egyetlen ölelése elég, hogy jobb kedved legyen.
¤ - Mit csináljak veled, te nő? – kérdezi csendesen, amikor már a mellkasán sírsz. Végül halkan énekelni kezd, ami szintén gyógyír számodra minden problémára.
¤ Gyakran lep meg. Akár egy vacsival, akár egy apró kis ajándékkal, amire már régóta vágysz. Figyelmes pasi és pontosan úgy bánik veled, mint egy hercegnővel.
¤ - A mindenem vagy – csókol a homlokodra és szorosan magához ölelve kezd el táncolni veled a nappali közepén egy közös vacsora utáni romantikázás közepette.
¤ Nem egy féltékeny típus, de az arcára van írva minden, amikor egy idegen srác az egyik koncertjük alatt próbál meg kikezdeni veled a szeme láttára.
¤ - Ő az enyém – énekli a mikrofonba zseniálisan beleszőve a megfelelő sort az épp aktuális dalba.