¤ Eleinte kifejezetten tartasz az egész kapcsolattól attól függetlenül, hogy már a kezdetekkor is viszonozod az érzéseit. de végül is képtelen vagy neki ellenállni.
¤ A kettőtök közötti korkülönbség adja a kapcsolatotok igazi varázsát. És bár kezdetben nagyon is félsz a rajongók véleményétől, egy idő után már nem érdekel, hogy mit mondanak az emberek, csak az számít, hogy boldogok vagytok... együtt.
¤ Rendkívül figyelmes és gondoskodó személyiség. Figyel rád és igyekszik megóvni mindentől, amitől csak tud.
¤ Éjszaka akár hetvenszer is felkel és visszatakargat, ha lerúgod magadról a paplant, de bármi mást is gondolkodás nélkül tesz meg érted.
¤ A szüleid eleinte nem örülnek, hogy egy jóval idősebb férfi mellett állapodsz meg, de Yesung nem adja fel, hogy meggyőzze őket, hogy mellette van a helyed.
¤ - Ő a legnagyobb kincsem ezen a világon – mondja Apukádnak határozottan. – A világgal is szembemegyek érte, ha kell!
¤ Egyébként évei száma ide vagy oda, néha iszonyú gyerekes és alig hiszed el, hogy jóval idősebb, mint te.
¤ - Na, Jagi! – pattog az ágyon melletted. – Velem foglalkozz, az a könyv megvár – veszi ki a kezedből, majd egy huncut mosollyal az ajkain feléd kerekedik és eléri, hogy rövid idő alatt felejtkezz meg a könyvről.
¤ Imád megcsókolni és nem is nagyon fogja vissza magát. Amikor akar megcsókol... bárhol, bármikor.
¤ Könnyen lesz féltékeny és olyankor rá sem lehet ismerni az egyébként kedves és türelmes Yesungra. Birtoklóvá és kissé önzővé válik.
¤ - Azt hiszem, van pár dolog, amit jobb, ha tisztázunk, Kisasszony – szorít a falnak és kissé erőszakosan esik az ajkaidnak egy SM buli után, ahol megítélése szerint túl sok időt töltöttél a Ten társaságában.
¤ Majd egy teljes éjszakát szentel annak, hogy bebizonyítsa neked; nincs másra szükséged, csak rá.
¤ Az együtt töltött éjszakáitok mindig a hangulatától függnek. Van, amikor szenvedélyes és vad, máskor pedig úgy bánik veled, mintha csak porcelánból lennél.
¤ Nem hangoztatja minden nap, hogy szeret, sokkal inkább tettekkel igyekszik bizonyítani, hogy mennyire fontos vagy neki.
¤ Minden gondolatát megosztja veled, ami a feltétlen bizalmáról árulkodik... azt pedig bevallottan kevesen birtokolják.
¤ A katonaságból való leszerelése után engedi csak nyilvánosságra hozni a kapcsolatotokat függetlenül attól, hogy már hosszabb ideje tart.
¤ Habár nyilvános a kapcsolatotok, nem igazán beszél róla sehol. Nem szeretné, ha az emberek állandóan rólatok beszélnének.
¤ Viszont imádja a közös fotóitokkal elárasztani az Instagramot, amit a rajongók kifejezetten értékelnek.
¤ Szeret veled beszélgetni. A napod legapróbb részlete is érdekli, ahogy minden gondolatod, véleményed. Minden, ami veled kapcsolatos.
¤ Imád neked vásárolni és meglepően jól el is találja az ízlésed minden alkalommal, mindegy, hogy könyvről, ruháról vagy épp egy éttermi rendelésről legyen szó.
¤ - Ezt honnan tudtad? – nézel rá döbbenten, amikor előveszed azt a sálat egy ajándékdobozból, amivel már hetek óta szemezel, csak nem tudtad eldönteni, hogy megvedd-e.
¤ - A pasid vagyok – vigyorodik el –, az a dolgom, hogy tudjam – ölel magához és egy finom csókot nyom az ajkaidra. – Láttam, hogy dilemmázol, így döntöttem helyetted – fűzi hozzá mosolyogva.
¤ Tonnányi fotót küld, amikor turnén vannak és minimum ennyit is vár vissza. Ha pedig nem küldesz neki, egyszerűen csak megsértődik. Kiengesztelni pedig nem egyszerű feladat.
¤ - Na, Jongwoon – nyomsz egy puszit a duzzogó arcára. – Tudom, hogy szeretsz – mászol az ölébe és össze-vissza puszilgatod, amíg fel nem nevet és végül az ajkaidra marva fektet el a kanapén.
¤ Nagyon édes módon kéri meg a kezed, az esküvőtök pedig teljesen zártkörű. Tulajdonképp csak a szertartás után jelenti be a sajtónak, hogy összeházasodtatok, de ennél többet erről sem szeretne megosztani a nyilvánossággal.
¤ Ellenben, amikor úton az első babátok, annyira boldog, hogy körbeturnézza vele a netet és mindenkinek elmondja, hogy mennyire boldog.