¤ Egy édes pasi, akiből elsőre ki sem nézné az ember lánya azt a határozottságot, amivel feléd közelít.
¤ - Gyere el velem egy randira – néz rád vigyorogva az első találkozásotokkor, ami egy SM-hez közeli Starbucksban történik.
¤ Eleinte nem igazán érted, hogy idol létére mit is akar tőled, de szép lassan rájössz, hogy a színpadon túl egy teljesen átlagos fiatal srác.
¤ Igyekszik mindentől megóvni, amit néha túlzásba is visz. És eszébe sincs hagyni, hogy kitudódjon, hogy randiztok.
¤ Pontosan emiatt a randijaitok nagy része a négy fal között zajlik, de képes őket varázslatossá tenni.
¤ Nagyon figyelmes. Tudja, hogy miket szeretsz és minden alkalommal igyekszik ezt figyelembe venni. Legyen szó az esti vacsoráról vagy épp egy meglepetés csokiról. Egyszerűen sosem lő mellé.
¤ Gyakran utaztok Kínába, szeretné veled megismertetni az országát és annak hagyományait. De szívesen utazik el veled a te családodhoz is.
¤ Gyakorlatilag lehetetlen vele filmet nézni, mert annak mindig az a vége, hogy elalszik, így egy idő után leszoktok a filmezős estékről.
¤ Cserébe viszont nagyon szerettek a konyhában kísérletezgetni és közben megvitatni az élet nagy dolgait.
¤ Ezt pedig talán Lucas szereti a legjobban a kapcsolatotokban. Főleg a kísérletezés végeredményét.
¤ Szereti veled megvitatni a banda ügyeit, de akkor is hozzád menekül, amikor kiidegelik.
¤ - Csinálj velük valamit vagy egyenként aprítom fel őket – dünnyögi, amikor egy ünneplés során a többiek egy hangyányival hangosabbak, mint kellene. – Előbb-utóbb el kell innen költözünk vagy a szomszédok lemészárolnak minket – mérgelődik édesen. – Abszolút jogosan – teszi hozzá.
¤ Szívesen játszik neked zongorán és énekel hozzá. És csak egy büszke mosoly terül el az arcán, amikor megdicséred.
¤ Sokszor indultok útnak autóval totál céltalanul a városban kikapcsolódásként.
¤ Szeret veled együtt fürdeni, ami sokszor közel sem csak fürdés és nem igen lehet neki ellenállni.
¤ - Kun – próbálsz meg szabadulni az ölelő karokból. – El fogok késni, ha nem engedsz el – fullad nyögésbe a mondat vége, amikor a kezei felfedezőútra indulnak a tested mentén.
¤ Telhetetlen ha rólad van szó. Ha társaságban jelentek meg együtt, egy pillanatra sem ereszt el maga mellől és nem igazán szereti, amikor más srácok megbámulnak. Nem féltékeny, inkább csak irigy.
¤ - Nem mehetnénk haza? – duzzogja egy buli alkalmával. – Mindenki téged bámul – húz magához közelebb. – Legközelebb pizsamába jössz... vagy el se jövünk – dünnyögi és közben gyilkos pillantásokat vet mindenkire, aki csak rád néz.
¤ Egyébként odavan a csinos ruháidért, csak épp azt nem bírja elviselni, ha más is lát bennük. Ezt pedig a csapattársai élvezettel használják ki, hogy kicsit bosszantsák a Leaderüket.
¤ - Igazán csinos vagy ma, T/N – kacsint rád Yangyang huncutul, mire a kedvesed szeme csak tikkelni kezd.
¤ - Nem vagyok egy verekedős típus – suttogja vészjóslóan a maknaenak –, de ha nem mész innen, szétrúgom a segged – te csak kacagva öleled magadhoz, Yangyang pedig csak szalutálva távozik... de azért még egyszer jó alaposan végig néz rajtad.
¤ Valóban lehetetlen vele veszekedni. És nem csak azért, mert sosem emeli fel a hangját, hanem mert tényleg képes megoldani a dolgokat komolyabb viták nélkül.
¤ - Én szeretlek téged – nyom egy puszit az orrodra. – Te szeretsz engem – tartja az arcát, hogy te adj neki egy puszit. – És biztosan megoldjuk ezt is – ölel magához. – De előtte lenyugszunk – dől el veled az ágyon és valami teljesen másról kezd el beszélni.
¤ Szereti a mosolyod, meg igazából minden porcikád és ezt nem is rejti el előled. Édes, olykor vicces vallomásokkal adja a tudtodra, ha nem is minden nap, hogy mennyire odavan érted.
¤ - Te vagy az én gyönyörű Jagim – énekli boldogan és összevissza ölelget.
¤ Minden fellépés után, amin nem vagy ott, már az autóból felhív, hogy élménybeszámolót tartson.