¤ Egy fotózáson találkozol vele először, ahol csak édesen mosolyogva figyel távolról, de nem közeledik feléd egyáltalán.
¤ Meg is lep, amikor hetekkel később egy üzenet érkezik tőle a semmiből, amelyben kifejti, hogy mennyire béna volt, amiért nem szólított már le akkor.
¤ Rengeteget beszélgettek. Egész nap chateltek, de képesek vagytok egy idő után akár órákat is lógni a telefonon, hogy megbeszéljétek kinek milyen napja volt.
¤ Az első konkrét randitok irtó kínosan kezdődik. Te azt sem tudod, hogy mit mondj, ő pedig csak mosolyogva bámul pont úgy, ahogy a legelső alkalommal is.
¤ - Még gyönyörűbb vagy, mint ahogy emlékeztem – simít lágyan az arcodra szavakkal olvasztva el a szíved.
¤ Rengeteget bókol neked mindig. Akarja, hogy tudd, hogy gyönyörűnek talál, mindegy mit viselsz vagy, hogy milyen a hajad.
¤ - Téged szeretlek, nem a ruháid – nyom egy puszit az orrodra, amikor egy kissé szakadt melegítőgatyában pattansz mellé, hogy kitakarítsátok a lakást, ő pedig rajongva dicsér meg, te pedig egyáltalán nem érted, hogy miért.
¤ Nagyon törődő és figyelmes. Ha több ezer kilométerre is vagy tőle, nem telhet el úgy egyetlen nap sem, hogy nem beszélt veled, nem tudja, hogy mit csináltál.
¤ Rájön a frász, amikor hirtelen betegedsz meg, de kitartóan ápol és meglepően jól helytáll ápolóbácsiként, bár kissé hajlamos túlzásokba esni.
¤ - Baby, megfáztam. Pár napnál nem tart tovább, nem a világvégére készülünk – vonod fel a szemöldököd, amikor meglátod azt az irgalmatlan mennyiségű kaját, amit összevásárolt neked.
¤ Sokszor kér meg, hogy tarts vele egy-egy táncpróbára. Fontos neki a véleményed és ad is a meglátásaidra, sőt a tanácsaidat is gyakran megfogadja.
¤ Imádja a kanapén összebújós, olvasós randikat, amikor még a lakásból sem kell kitennie a lábát.
¤ A kapcsolatotok nyíltan sosem lett elismerve, de mindenki tud róla. Szerencsére a fanok egész jól fogadták, így a Kiadó sem erőlteti a hivatalos nyilvánosságra hozást. Ha már megúszták a botrányt...
¤ Sosem hagyod, hogy a közös esti filmnézésetek során ő válassza ki, hogy mit nézzetek... és ennek egyetlen egy oka van.
¤ - Felejtsd el! – mondod, mikor messziről kiszúrod a kezében a Vasember borítóját. – Legalább háromszázszor láttuk már – állsz ellen... végül egy Bosszúállókra sikerül rávennie.
¤ Nagyon egyenes és őszinte, néha szinte már nyers. És biztos lehetsz abban, hogy mindig a valódi véleményét fogja elmondani... akkor is, ha nem kérdezed.
¤ - Babe, én szeretlek – ölel magához, miközben egy csajos bulira készülsz és a tükör előtt forgolódsz. – De ezt a ruhát inkább felejtsd el, kérlek – nyom egy apró csókot a fedetlen válladra, te pedig csak sóhajtva öltözöl át.
¤ Kifejezetten féltékeny, de igyekszik nem annyira kimutatni. Ez egy ideig megy neki, egy idő után azonban betelik a pohár és olyankor hajlamos nagy jelenetet rendezni.
¤ - Menj a közeléből! – taszít hatalmasat a gyakornok srácon. – Ha még egyszer meglátlak, beverem az orrod – morogja és egy percig sem hagyja, hogy tovább tartózkodj a Kiadó épületében.
¤ Gyakran jártok együtt edzeni. Sokat segít és motivál téged is ilyenkor, nem mellesleg imád egy-egy fárasztóbb alkalom után veled együtt nyakig merülni egy kád vízben.
¤ - Ez a kedvencem – nyújtózik el egy jóleső sóhajjal a kádban, miközben a kezei a habok alatt a bőrödön táncolnak és lágy csók landol a válladon. És nem áll meg egyetlen csóknál...
¤ Szenvedélyes, kissé önző, de érzelmes. Tökéletesen ért ahhoz, hogy teljesen az őrület határára sodorjon és még élvezi is, ahogy szép lassan atomjaidra hullasz a karjaiban.
¤ - Ereszd ki a hangod, Baby – suttogja lágyan a füledbe. – Szeretem hallani, ahogy a nevem sikítod – fűzi hozzá egy pimasz vigyorral az ajkain, miközben még őrületesebb tempóra kapcsol, hogy újabb okot adjon a sikításra.
¤ Egy-egy szenvedélyesebb éjszaka után a tenyerén hordoz másnap. Ágyba viszi a reggelit és elégedett mosollyal cirógat minden apró foltot, amit a bőrödön felejtett a kellemes órák alatt.
¤ Egy idő után kifejezetten nem tetszik, hogy valamilyen úton-módon mindig lekerül róla a felső egy-egy fellépésen, vagy épp elővillannak a kockái a VLive-ok során. És ennek őszintén hangot is adsz, amit ő – bár humoros formában – de komolyan vesz, és igyekszik változtatni rajta.
¤ - Sajnálom, az Asszonykám bekeményített – neveti az beszélgetésetek után és épp csak elhúzza a felsőjét, a kulcscsontját is csak alig felfedve. – Többet nem mutathatok – kuncogja, te pedig csak a szemeid forgatod a videó láttán.