𝐃-𝐂𝐑𝐔𝐍𝐂𝐇 ~ Jungseung

1K 111 0
                                    


¤ Amolyan igazi menő srác a suliban, akivel mindenki szeretne jóba lenni és neked igencsak imponál, hogy ő csak a te társaságodat keresi.

¤ Nem csinál titkot abból, hogy tetszel neki, ám igen egyértelmű szabályokat állít fel mások számára veled kapcsolatban.

¤ - Ha csak rá mersz nézni... – fenyegeti meg az egyik alsóbb évest, amikor az épp azt ecseteli a haverjainak, hogy mennyire csinosnak talál. Ebből pedig azért akad némi vita köztetek, amiken hajlamos még ő megsértődni.

¤ Egy ilyesmi vita másnapján teszi hivatalossá az egész iskola előtt a kapcsolatotokat azzal, hogy az aula kellős közepén csókol meg mindenki szeme láttára.

¤ - Így már van indokom kiakadni, ha valaki épp a barátnőm csinos fenekéről beszél a szünetben – súgja vigyorogva az ajkaidra és újra birtokba veszi őket.

¤ Habár a Kiadó nem ellenzi a kapcsolatotokat, Jungseung ragaszkodik ahhoz, hogy titokban maradjon a rajongók előtt, amit a Cég tiszteletben is tart.

¤ Ennek ellenére mindig kikönyörgi, hogy menj el a koncertjeikre, ahol persze képtelen megállni, hogy ne érjen hozzád.

¤ - Le fogtok bukni – forgatja a szemeit Sangchan, és finoman betaszít titeket az egyik folyosón lévő raktárhelyiségbe. – Na, itt felfalhatjátok egymást – kacsint, majd, mint aki jól végezte dolgát, elsétál.

¤ Teljesen ki van akadva, amikor Dylan flörtölni próbál veled. Sőt egy idő után mindent elkövet, hogy a Maknae ne tudjon a közeledbe menni se.

¤ Imád rappelve szerelmet vallani neked és ezt a legváratlanabb helyzetekben is képes megtenni. Például az iskolában egy ének felelés alatt, amit a többiek irigykedve hallgatnak. 

¤ Teljesen átlagos randikra jártok. Pusztán az nem átlagos, hogy mindezt éjjelente teszitek, hogy elkerüljétek a lebukást.

¤ - Te képes voltál kinyittatni a büfét? – nézel rá kissé rosszallóan, amikor egy éjjeli mozivetítés előtt addig udvarolt a büfés lánynak, amíg az vissza nem nyitotta a helyet és nem adott neki kukoricát.

¤ - Nekem mindent megérsz – kacsint rád, majd egy aprócska puszit nyom az orrodra, hogy aztán szelíden betereljen a moziterembe.

¤ Kifejezetten illedelmes fiú, akinek mikor kettesben vagytok sem a keze, sem az ajkai nem szakadnak le rólad, mások társaságában nem igazán kezdeményez még csak apró érintéseket sem.

¤ Szereti, amikor az ölében ülsz vagy csak hozzábújsz, miközben csendesen ejtőztök a kanapén egy délután.

¤ Az idősebbek rengeteget piszkálják már csak heccből is, amiket ő mindig csak egy elégedett mosollyal tűr és persze nem állja meg sosem, hogy ne szóljon vissza valamit.

¤ - Érzed ezt az illatot, Jagiya? – szippant egy hatalmasat a levegőből. – Ez az irigység aromája – vigyorodik el gyalázatosan –, és onnan jön – bök a fejével az előbb még rajtatok szórakozó Chanyoung felé.

¤ Szeret mindenféle apró csecsebecsével elhalmozni és nagyon boldog, amikor látja, hogy használod vagy épp hordod ezeket a kis apróságokat.

¤ - Milyen szép nyaklánc – súgja a hátad mögül az egyik szünetben és egy apró csókot hint a nyakadra. – Jó ízlése lehet annak, aki választotta – pimaszkodik, és finoman végigsimít az ezüst medálon, amibe JS van belegravírozva. 

¤ Nehezen viseli, amikor turnén vannak és nem lehet veled. Ilyenkor még a féltékenységét is sokkal nehezebben tudja palástolni.

¤ - Látom, jól mulattatok nélkülem – morogja sötéten egy osztálytársatok Instagramjára felkerült fotó láttán.

¤ - Jungseung – figyelmezteted. – Szeretlek – fűzöd hozzá mosolyogva, mire a durcás tekintetben boldogság villan fel. De azért tesz még pár megjegyzést. 

¤ Odavan a látványért, amikor a ruháit hordod. Főleg, ha az iskolában teszed, ahol mindenki látja... és mindenki érti. 

¤ - Ebből legalább egyértelművé válik minden idiótának – morogja, amikor a monogramjával ellátott dzsekijét a válladra teríti. 

¤ Tökéletes érzéke van ahhoz, hogy hogyan vegye le a lábáról még a szüleidet is, mikor véletlenül lebuktok

¤ – Junsegung vagyok – mutatkozik be illedelmesen egy nagy vigyorral az arcán. – És azért jöttem, hogy most ezt a szép lányt magammal vigyem egy randevúra – öleli át a derekad, miközben a vigyora csak egyre szélesebb. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now