𝐍𝐔'𝐄𝐒𝐓 ~ JR

1.3K 179 10
                                    


¤ Eleinte ridegnek és már-már megközelíthetetlennek tűnik, de ahogy telik az idő és jobban megismered, rájössz, hogy épp az ellenkezője.

¤ Egy törődő, játékos, édes srác, csak nehezen engedi közel magához az embereket és idő kell neki, amíg valakit tényleg a bizalmába fogad és képes mellette feloldódni.

¤ Nagyon határozott, mondhatni inkább már makacs és nehéz meggyőzni bármiről is. Ha valamit a fejébe vesz, azt elég nehéz onnan kiverni... még neked is.

¤ Ettől függetlenül nagyon fontos neki a véleményed. Minden ügyes bajos dolgot megoszt veled és gyakran a tanácsodat is kikéri.

¤ És számodra is meglepően sokszor meg is fogadja őket. Bár hajlamos úgy tenni, mintha tőle származna a megoldás, de ezeket már csak egy szemforgatással és egy apró puszival reagálod le.

¤ Eleinte nagyon sokat segítesz neki abban, hogy tudjon Aronnal kommunikálni, amiért nagyon hálás...

¤ De egy idő után mérhetetlen szinten féltékeny emiatt a fiúra, aki jóval több időt tölt el veled, mint amennyi szerinte normális lenne.

¤ - Mostanában túl jól megy nektek az ismerkedés dolog, Kedvesem – taszít a falnak és centikről bámul a szemeidbe meglehetősen haragosan.

¤ - Te kérted, hogy segítsek neki – próbálod meg eltolni magadtól teljesen sikertelenül. Sőt, minél jobban ficánkolsz, ő annál szorosabban présel magához.

¤ - De ez nem azt jelenti, hogy engem már el is kell felejteni – szűri a fogai között és egy durva, követelőző csókba von.

¤ Azt pedig el kell ismerned, hogy kevés addiktívabb dolog van egy féltékeny Kim Jonghyunnál, így hamar elveszi a józan eszed az akaratos, mohó csókokkal és érintésekkel.

¤ Valami oknál fogva előszeretettel hasonlít Renhez, amin rendszerint te sértődsz meg... és Ren sem szereti különösebben függetlenül attól, hogy fantasztikus kapcsolatotok van.

¤ Hálás, amiért igyekszel segíteni neki, hogy jól tudja vezetni a csapatot Emellett pedig - még ha le is tagadja - nagyon boldog, hogy a fiúk is számíthatnak rád bármiben.

¤ Minden köszönőbeszédében megemlít, mint a legfőbb támaszát, amivel minden alkalommal könnyekig meghat.

¤ A fiúk poénból már csak Ommának hívnak, aminek azért annyira nem örül. Annak viszont igen, hogy  szívesen fordulnak hozzád tanácsért.

¤ Rettentő szétszórt, ezért biztos, hogy minden egyes nap utána kell vinni valamit, amit otthon felejt.

¤ - Mi lenne velem nélküled? – puszil az arcodra, mikor odaadod a telefonját, ami már számtalanszor csörög a nap folyamán, amíg utána nem viszed a Kiadóhoz.

¤ Igyekszik privátban tartani a kapcsolatotokat. De, hogy elejét vegye minden pletykának és találgatásnak, viszonylag hamar nyilvánosságra hozza, de nem veri nagy dobra.

¤ Azért persze minden koncerten kötelező megjelenned és az első sorból figyelned minden mozdulatát. De csak az övét... 

¤ Jegygyűrű helyett először egy kiskutyát kapsz, de csak mert kíváncsi a reakciódra, ami persze pontosan az, amire ő is számít.

¤ Néha hajlamos arra, hogy túlhajszolja magát. Ilyen esetekben határozottan kell pihenésre kényszeríteni, mert más nem igazán hat már.

¤ - Elég lesz mára, Jonghyun – kapcsolod ki a zenét, amikor órákkal a próba vége után neked kell érte menni a próbaterembe, hogy végre hazavidd magaddal és pihenésre kényszerítsd legalább egy pár órára.

¤ Ha elfáradsz egy esti séta közben, képes a hátán hazáig cipelni, miközben mindenféléről beszélgettek. Útközben pedig legalább százszor megnyugtat, hogy egyáltalán nem vagy nehéz.

¤ Imád hozzád érni és megcsókolni, ám közönség előtt ritkán teszi. Még a fiúk előtt sem szívesen kezdeményez ilyen jellegű dolgokat. Azt vallja, hogy ez csak kettőtökre tartozik, másoknak semmi köze hozzá. Még a barátaitoknak sem.

¤ Alapvetően egy határozott pasi, aki tudja, hogy mit és hogyan akar, ám ha van veletek valaki, pláne olyan, akit nem ismer, a határozottsága elpárolog és egy édes, szégyellős fiúvá válik.

¤ Szeretsz neki Vlive-ok alatt a szomszéd szobából édes üzeneteket írogatni és látni az erre adott reakcióit, amik mindig hihetetlenül édesek.

¤ Szeretsz neki Vlive-ok alatt a szomszéd szobából édes üzeneteket írogatni és látni az erre adott reakcióit, amik mindig hihetetlenül édesek

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang