𝐎𝐍𝐄𝐔𝐒 ~ Keonhee

1K 151 11
                                    


¤ Még a gyakornoki ideje alatt egy kiállításon találkoztok először, ahol az tűnik fel, hogy egy idő után a festmények helyett inkább folyamatosan téged bámul. Szemeztek és várod, hogy megszólítson, de ezért szinte az utolsó pillanatig kell türelemmel lenned.

¤ Kicsit bénán, kicsit esetlenül, de ellenállhatatlanul édesen hív randira, amire igent is mondasz neki azonnal.

¤ Kemény időszak a debütálás, de kitartotok egymás mellett annak ellenére is, hogy a Kiadó az elején egyáltalán nem támogatta a kapcsolatotokat, de végül belementek a dologba, azzal a kitétellel, hogy előbb vagy utóbb, de nyilvánosságra kell hoznotok.

¤ - Inkább utóbb, de jó – egyezik bele sóhajtva. – Mindent megteszek azért, hogy velem maradhasson – ölel magához és egy apró csókot nyom a fejed tetejére.

¤ Imád ölelgetni, gyakorlatilag állandóan rajtad csüng. Mindegy neki, hogy este a kanapén bújtok össze vagy a konyhában főzőcskézel vagy éppen zuhanyzol.

¤ - Keonhee! – sikítasz fel aprócskát megugorva, amikor ölelő karokat érzel meg magad körül, miközben épp a forró zuhany alatt állsz. Lágy érintésekkel mossa le rólad a tusfürdőt, majd egy törölközőbe csavarva a karjaiban visz a hálóba.

¤ Nem fél kimutatni az érzelmeit akkor sem, amikor kettesben vagytok, de mások előtt sem okoz neki gondot egy aprócska puszit nyomni az arcodra vagy megfogni a kezed. Ennél tovább azonban sosem megy.

¤ - Vannak dolgok, amikhez másnak nincs köze... még nektek sem – mondja, mikor Xion arról faggatja, hogy miért nem csókol meg sosem előttük.

¤ Odavan a mosolyodért, így minden pillanatban igyekszik megnevettetni, hogy láthassa. Olyankor a legboldogabb, amikor vele nevetsz.

¤ Rosszul kezeli, amikor rosszkedved van vagy szomorú vagy. Sőt hosszútávon képtelen is elviselni, így mindent megpróbál, hogy jobban érezd magad.

¤ - Ez a tiéd – mosolyog rád egy gyönyörű csokor virág mögül, ami belőled is halvány mosolyt vált ki. – És ez is – kapsz egy doboz csokoládét. – És ez is... meg ez is! – nyom újabb két doboznyi édességet a kezedbe. – Csak mosolyogj, kérlek! – néz rád könyörgően, amivel hamar eléri, hogy végól felnevess.

¤ Imád rólad idióta képeket csinálni, amiket aztán képes galád módon fel is használni ellened a lehető legváratlanabb pillanatokban.

¤ - Egy fincsi süti, és nem osztom meg sehol – vigyorogja aljasan, amikor már napok óta hiába emlegeti a süti témát. Te csak elképedve nézel rá, hogy képes megzsarolni egy tepsi instant cukorbetegségért. De végül elkészíted neki.

¤ Gyakran jártok múzeumokba és kiállításokra. A legtöbb randitokat valamilyen művészeti ághoz köthető helyre szervezi és gyakran szerez jegyeket különleges, külföldi kiállításokra is.

¤ - Meglepetés! – vigyorodik el, ahogy a kezedbe nyom két jegyet arra a párizsi kiállításra, amire már hetek óta kerestek jegyeket.

¤ Szeret otthon énekelni és gyakran meg is teszi. Zuhanyzás vagy takarítás közben, vagy csak mikor nem tudsz aludni.

¤ Állandóan becéz és képes néha kissé hajmeresztő beceneveket is kitalálni neked. A rájuk adott reakcióidon pedig mindig jókat nevet.

¤ - Szeretlek! – ölel magához nevetve, mikor egy alkalommal szinte elszörnyedsz a legújabb becézésen.

¤ Egész nap írogattok, amikor távol van, és képekkel bombázzátok egymást.  

¤ Imádja, hogy sokkal alacsonyabb vagy nála és hihetetlenül édesnek találja a látványt, amikor szinte elveszel a ruháiban.

¤ - Ez az én pulcsim? – kérdezi mosolyogva, mikor egy nap kissé fázósan bújsz mellé egy fekete pulóverbe, ami majdnem a térdedig ér. – Édes vagy benne – nyom egy puszit az orrodra és szorosan magához húz.

¤ Könnyen lesz féltékeny és nem igazán kezeli jól az általa nem ismert srácok felbukkanását körülötted.

¤ - Húzz. El. Innen. – csapja egyik reggel egy csoporttársad orrára az ajtót, aki egy hatalmas csokorral a kezében állít be a lakásodra, hogy randira hívjon. 

¤ A harmadik ilyen random fiú után dönt úgy, hogy épp ideje a világ tudtára adni, hogy foglalt vagy és senkinek semmi esélye nálad.

¤ A kapcsolatotok nyilvánosságra kerülése után egy alkalommal egy olyan rádióműsorban vesz részt, amit Solar vezet. A lány amellett, hogy hatalmas támogatótok, úgy szereti a langaléta szerelmed, mintha az öccse lenne. Ennek megfelelően nem is gondolkodik sokat, hogy feltegyen a kapcsolatotokról néhány igencsak izgalmas kérdést.

¤ - Ne már, most komolyan? – néz Keonhee döbbenten a lányra és alig hiszi el, hogy az idősebb képes őt ilyen dolgokról élő adásban faggatni. – Nem mondom meg! – neveti, mikor Solar nyílegyenesen rákérdez, hogy mikor tervezi megkérni a kezed.

 – Nem mondom meg! – neveti, mikor Solar nyílegyenesen rákérdez, hogy mikor tervezi megkérni a kezed

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Onde histórias criam vida. Descubra agora