¤ Egy fanmeetingen találkoztok először, ahol azonnal kiszúr magának. Majd kifejezetten jól esik neki, hogy te végre nem valami gyerekes akármit aggatsz rá mondván, hogy milyen cuki.
¤ - Jól esik, amikor komolyan vesznek – vallja be kissé elvörösödve, de boldog csillogással a szemeiben, majd minden létező fanmeeting szabályt megszegve egy papírja leírja a telefonszámát neked és kéri, hogy hívd fel.
¤ - Azt hittem, hogy már sosem foglak látni – suttogja a randitokon, amire jó pár hónapot kellett várnia, mert nem mertél kezdeményezni.
¤ Nem csinál titkot előtted abból, hogy te vagy az első komoly lány az életében és nagyon ragaszkodik hozzád.
¤ Finoman szólva is munkamániás, ebből pedig gyakran akad jó néhány nézeteltérésetek, de igyekszik.
¤ - Bele kell még jönnöm ebbe a kapcsolatosdiba – bújik a nyakadba engesztelően egy vita után. – Ne haragudj rám, Szerelmem – csókol meg lágyan.
¤ Imádja a lusta randikat, amikor nem muszáj fotósokra, fanokra figyelnie csak veled elnyúlva animét kell bámulnia.
¤ De azért is odavan, amikor megleped a stúdióban. Igazából szereti, amikor körülötte mászkálsz, még ha egyetlen árva szót sem szóltok egymáshoz.
¤ Mindig kikéri a véleményed az elkészült dalairól, bár néha még neked sem hiszi el, hogy tényleg jók.
¤ - Csak nem akarod leszólni, ugye? – kérdezi, amikor egy kifejezetten jól sikerült darabot a szokásosnál is jobban megdicsérsz.
¤ - Nem, Jihoon – simítasz az arcára egy gyengéd mosollyal az ajkaidon és egy gyors puszit nyomsz a szájára. – Tényleg tetszik.
¤ Nem igazán jó abban, hogy szóban fejezze ki az érzelmeit. Emiatt sokkal inkább tettekben próbálja a tudtodra adni, hogy mit jelentesz neki. Vagy épp úgy, amiben a legjobb... zenével.
¤ Rengeteg dala szól rólad. Sokszor merít ihletet belőled és a kapcsolatotokból, amit mindig "titkos boldogság"-ként említ meg, ezzel teljesen megőrjítve a fandomot, akik kikészülnek attól, hogy nem tudják, hogy ez mit is jelent.
¤ Nem egyezik bele abba, hogy a Pledis nyilvánosságra hozza még csak azt sem, hogy barátnője van. A személyedet meg pláne nem hagyja kiderülni.
¤ Imád a hajaddal játszani és néha még arra is rávehető, hogy befonja... bár annak ritkán van jó vége.
¤ Nagyon jó hallgatóság. Tájékozott, okos srác, aki két lábbal a földön jár, így szinte bármiben tud tanácsot adni.
¤ Emellett nagyon támogató is. Akkor is melletted áll, amikor nem éppen ért egyet a döntéseddel, de fontos vagy neki, így semmiben sem gátol meg. Maximum később dörgöli az orrod alá a tévedéseid.
¤ Rengeteg couple cuccotok van, amik közül egyértelműen a pizsamák a kedvencei, amikből teljes kollekciótok van már.
¤ Nem mutatja ki, de rendszerint rosszul esik neki, amikor a magasságán szórakozik valaki. Ilyenkor csak a karjaidba bújik és kidünnyögi magából a baját.
¤ - Vajon mennyit kell még bizonyítanom, hogy nem egy hülyegyerek vagyok? – kérdezi szomorúan, te pedig csak csendben addig ölelgeted, amíg újra össze nem szedi magát.
¤ Nem féltékeny, de nagyon fél attól, hogy elveszíthet és ezt néha igen furcsán mutatja ki. Leginkább elűz mindenkit a közeledből, aki (szerinte) olyan módon közeledik hozzád, ami rá veszélyt jelenthet.
¤ Közös kiskutyátok van, akit az első évfordulótok alkalmával fogadtok örökbe.
¤ Reggelente felébreszteni kisebb fajta kihívás, szinte lehetetlen. De az évek alatt megszerezted a kellő rutint.
¤ - Jihoon! Ébresztőőő! – dalolod vidáman, majd mikor nem reagál csak elterülsz rajta, hogy aztán kettő másodperc múlva a hátad találkozzon a matraccal.
¤ - Baby, neked nem mondták még, hogy ne bosszantsd az alvó oroszlánt? – pillant le rád egy kissé sunyi mosollyal, majd az ajkaidra hajolva kezd bele a számára leginkább élvezetes ébresztőbe.
¤ Nem mindig akarod tudni, hogy épp mi jár a fejében... van, amikor egyszerűen csak elfogadod, hogy ő Lee Jihoon és csak szereted... mást úgysem tehetsz.