𝐍𝐂𝐓 ~ Ten

2.5K 243 8
                                    


¤ A kapcsolatotok kicsit sem átlagosan kezdődik. Elég kevesen mertek volna fogadni arra, hogy valaha is egy pár lesztek ebben az életben.

¤ Tulajdonképpen évekig utáltátok egymást. Legalábbis te őt biztosan. Aztán jön egy közös buli... sok alkohollal... és kevés emlékfoszlánnyal másnap.

¤ Csak köréd fonódó ölelő karok és egy nagyon ismerős pimasz mosoly fogad másnap reggel, amibe alaposan belevörösödsz. Hát még az első mondatba, amit hozzád intéz a melletted fekvő srác.

¤ - Megmondtam neked, hogy egyszer az enyém leszel, Baby! – közli veled vigyorogva, majd ellenkezést nem hagyva támaszkodik föléd és egy olyan csókba hív, amit nehéz lenne elfelejteni és nem azonnal viszonozni.

¤ Ezek után egy egészen más Tent ismersz meg, bár a fő vonásai megmaradnak és olykor ugyanúgy képes az agyadra menni, mint a kapcsolatotok előtt.

¤ Egy édes, törődő srác, de ettől függetlenül általában halálra szekál, amit a legtöbb esetben sikerül anélkül elviselned, hogy ne akard tényleg megölni... néha pedig messzire megy... de mindig tud bocsánatot kérni, amikor szükség van rá.

¤ - Ne haragudj, Szerelmem! Tudod, hogy nagyon szeretlek – ölel át hátulról, mikor egy rosszabb napon piszkál és magadra veszed.

¤ Nr. 1 Fashionist Couple! Mindketten imádjátok a divatot, így bármikor szívesen foglalkoztok a dologgal.

¤ Szereti, amikor hagyod neki, hogy ő választhatja ki a napi outfited. Szinte mindig telitalálat, amit összeválogat neked. Ha pedig együtt mentek valahova, egész biztos, hogy hozzád öltözik.

¤ Szeret veled sportolni vagy táncolni, de valójában bármit szívesen csinál, amíg veled együtt töltheti közben az időt.

¤ Nem egy túl romantikus pasi, de ragaszkodik hozzá, hogy ő tervezze meg a menyasszonyi ruhádat majd, amitől édesebb gesztust el sem tudnál képzelni.

¤ A hétvégék általában vásárlással telnek, egyszerűen képtelenek vagytok ellenállni egy-egy plázatúrának a szabadidőtökben. Ennek hála rengeteg ruhátok van, amiktől lassan már alig fértek, de egyikőtök sem képes megválni egyetlen darabtól sem.

¤ A couple cuccaitok közül a közös fülbevalókat és ékszereket szereti a legjobban és több félét is szívesen vesz belőlük, amikor egy-egy megtetszik neki valahol.

¤ Képes rávenni egy közös hobbira, így bár sokáig győzköd, de minden héten két-három este együtt jártok sztep táncolni, amiért egy idő után te is őszintén rajongsz,

¤ Imád veled randikra menni és mindig valami szuper különleges dolgot talál ki, amivel le tud nyűgözni újra és újra.

¤ Egy-egy fárasztó nap után szeret a karjaid között pihenni, miközben eldünnyögi minden baját, amíg te csak lágyan cirógatod a bőrét.

¤ Kifejezetten kiegyensúlyozott és nyugodt kapcsolatotok van, egyszerűen lehetetlen vele veszekedni. Sokkal inkább a higgadt probléma megbeszélés híve.

¤ Szeret hülye beceneveket adni és azokat megosztani a nyilvánosság előtt is. És imádja a rájuk adott reakcióidat.

¤ Nem csak a szerelmed, de a legjobb barátod is egyben. Nincs olyan dolog, amit ne lehetne neki elmondani vagy amiben ne támogatna. Jó tanácsai vannak és képes teljesen objektíven látni a veled kapcsolatos dolgokat is. Ha hibázol, azt őszintén meg fogja mondani... de a megoldásban is segít.

¤ Szívesen ad külön privát tánc órákat. De kicsit sem törődik azzal, hogy a barátnője vagy, kíméletlenül világit rá a hibáidra.

¤ Aztán persze szívesen segít kijavítani őket... ez a lelkesedés pedig gyakran lép túl a táncterem falain.

¤ Gyengéd és figyelmes szerető és minden éjjel végtelenül szenvedélyes. Olykor úgy érzed, hogy szinte porrá éget már azzal is, ahogyan hozzád ér.

¤ Sosem hagy nyomokat rajtad, egyszerűen képtelen lenne elviselni, ha valaki megbámulna miattuk.

¤ Féltékeny és kissé szélsőséges is, ami a témát illeti, ebből pedig akadnak köztetek viták. De egyszerűen nem képes visszafogni magát, ha rólad van szó.

¤ Imádja a tested és ezt nem is rejti véka alá... se előtted, se más előtt, amivel olykor kissé zavarba hoz... Kissé?!

¤ Tökéletesen tisztában van azzal, hogy milyen hatással van rád és egy pillanatig sem habozik kihasználni... sose.

 sose

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now