𝐁𝐓𝐒 ~ Jungkook

5.6K 360 25
                                    


¤ Eleinte nagyon félénk és nehezen vallja be (még magának is), hogy tetszel neki, így sok időbe telik, mire dől valamerre a kapcsolatotok.

¤ Az első randitok nagyon-nagyon-nagyon-nagyon kínos. Alig mer rád nézni és jobbára magaddal beszélgetsz, de ezektől függetlenül hihetetlenül édes.

¤ És éppen ezért mész el vele újra, amin tulajdonképpen nem csak a Hyungjai, de ő maga is igencsak meglepődik.

¤ Sok-sok randi telik el, mire konkrétan lép feléd és akár csak megfogja a kezed. Egyrészt retteg a pletykáktól, attól, hogy téged bántanak majd. És szeretne biztosra menni, hogy valóban őt és nem a hírnevét szeretnéd.

¤ Ám amint túl vagytok az első hónapon és hivatalosan is egy pár lesztek, egy egészen új Jungkook kerül elő.

¤ Egy játékos, kissé pimasz és igencsak perverz Jungkook, akit néha kedved lenne a Holdig rúgni, de még így sem cserélnéd el senkire.

¤ Habár próbál nagyon pasis lenni, nagyon is érzékeny, rengeteg figyelemre van szüksége és titkolni sem tudja, ha bántja valami.

¤ Főleg a kapcsolatotok elején nagyon sokszor kérdezget, hogy jól érzed-e magad vele és szinte betegesen követi nyomon, hogy vannak-e hírek a neten bárhol rólatok vagy sem.

¤ Kreatív randikra visz, amikor csak tud. Bár ez elég ritka, ami miatt szintén rengeteget aggódik, de amikor lehetősége van százszorosan kárpótol érte.

¤ Videónaplókat készít neked a turnékon, és ő is szereti, ha képeket küldesz neki arról, hogy épp mit csinálsz, amikor távol van tőled.

¤ Imád megölelni és a karjaiban tartani, amikor kartávolságon belül vagy hozzá, nincs menekvés, előbb vagy utóbb a karjai köréd fonódnak.

¤ Szereti, amikor a mellkasán fekszel, miközben csak úgy összebújva léteztek a kanapén egy próba utáni estén. Csak lágyan cirógatjátok egymást, miközben kitárgyaljátok a napotokat.

¤ Aranyos ajándékokkal lep meg mindig, sokszor ok nélkül is. És totálisan odavan a couple cuccokért.

¤ Sokszor énekel neked, amikor kéred. Igazából akkor is énekel, amikor nem kéred. Sőt akkor is, amikor tudja, hogy az agyadra megy vele... imád bosszantani.

¤ Titokban csempész be a stúdióba, hogy megmutassa, amin épp dolgoznak. Számtalan ilyen apró kis közös titkotok van. 

¤ Amikor vannak körülöttetek kissé félénk még később is. Amikor kettesben vagytok? Nos hát, az egy egészen más helyzet.

¤ - Jeon Jungkook – morgod, amikor megérzed a kutakodó ujjakat a felsőd alatt, miközben épp tanulnál. Ő pedig csak kuncogva csókol a nyakadba hamar elérve, hogy ne a tanulnivalóra koncentrálj.

¤ Nem engedi, hogy nyilvánosságra hozzák a kapcsolatotokat. Azt elismeri, hogy barátnője van, de nem fedi fel a kiléted csak nagyon-nagyon sokára. És akkor sem szívesen.

¤ Teljesen privátban tartja. De teljesen. Semmilyen erre irányuló kérdésre nem hajlandó válaszolni sem interjúkon, sem Vliveokban, se Fansignokon, sehol. De még csak egy képet sem hajlandó megosztani rólatok. Nagyon-nagyon ritkán napvilágot lát egy-egy hivatalos közlemény a kapcsolatotokról, amikor elszabadul egy-egy pletyka. Ezek miatt viszont állandó téma vagytok, bármennyire igyekszik.

¤ - Ezt nem hiszem el – dühöng az internetet böngészve. – Ha mondok valamit, akkor azon csámcsognak, ha nem, akkor meg azon. Ez őrület – dünnyögi, miközben a szakításotokról szőtt elméleteket olvasgatja.

¤ Fontos neki a biztonságod és az, hogy ne essen bántódásod sehogy sem. Se fizikálisan, se lelkileg. És ezért bármit hajlandó megtenni.

¤ Ha ez valahogy mégis megtörténik, napokig okolja saját magát és rosszul viseli azt, ha közvetve is, de miatta vagy szomorú.

¤ Szeret veled táncolni és szívesen tanítja meg a koreográfiákat. És űzi el a közeledből Jimint és Hobit, mikor felajánlják, hogy szívesen segítenek.

¤ - Az én nőm – emeli ki a "nőm" szót. – Én tanítom, ti meg maximum nézitek – mereszt csúnya szemeket a Hyungjaira. – De inkább azt se – morogja.

¤ Bár állandóan piszkálja őket és igyekszik tőlük távol tartani,  fontos neki, hogy jó kapcsolatot ápolj a csapattársaival.

¤ Nagyon sokszor bókol neked és milliószor elmondja, hogy gyönyörűnek talál, hogy mennyire szeret téged és, hogy mennyire szerencsésnek érzi magát, amiért minden őrület ellenére kiállsz mellette, és szereted őt.

¤ Nagyon sokszor bókol neked és milliószor elmondja, hogy gyönyörűnek talál, hogy mennyire szeret téged és, hogy mennyire szerencsésnek érzi magát, amiért minden őrület ellenére kiállsz mellette, és szereted őt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora