¤ Hosszú ismeretségetek után egy dalszövegben vallja be, hogy szerelmes beléd. A dalt pedig az egyik randin énekli el neked.
¤ Ez a menthetetlen romantikussága pedig megmarad akkor is, amikor már hivatalosan is a barátnője vagy.
¤ Hihetetlenül édes, kedves és figyelmes veled mindig. Lesi minden kívánságod és szeretne neked mindent megadni, amire csak vágysz.
¤ Hihetetlen mennyiségű energiát öl abba, hogy a lehető legtovább titokban maradjon a kapcsolatotok a rajongók előtt, de viszonylag sokáig még a Kiadót, sőt a fiukat sem avatja be.
¤ Szórakoztatja, hogy mennyire féltékeny vagy Soojinre. Egyenesen fényezi az egóját és valójában iszonyú édesnek talál, amikor a lány miatt duzzogsz.
¤ - De miért ő? – kérdezed tőle kissé hisztisen, ahogy egy újabb kollabot tervez a lánnyal, akivel egyébként semmi bajod sincs, de mégis csak a pasid exe. Érthető azért, hogy nem rajongsz sem érte sem a gondolatért, hogy újra közösen dolgozzanak hosszú-hosszú hetekig is akár. – Az előzőnek is mi lett a vége – morgod az orrod alatt.
¤ - Mert tehetséges énekes és illik a hangja a dalhoz – öleli át a derekad, miközben leplezetlenül vigyorog. – De kimondottan jól áll a féltékenység, Édesem – csókol a nyakadba.
¤ Szereti, ha vele vagy a stúdióban, amikor zenét ír. Inspirálod és nem utolsósorban megnyugtatja a jelenléted. Meg élvezi, hogy legalább így is tudtok időt tölteni egymással, ha már a turnék és fellépések állandóan bekavarnak a közös programjaitokba.
¤ - Te vagy a múzsám – csókol a homlokodra nevetve, miközben az ölébe húz, hogy megmutassa az új dalt, amin dolgozik. – Meg a legőszintébb kritikusom – teszi hozzá kuncogva, mikor a homlokod ráncolod.
¤ Egy fárasztó nap után az a legnagyobb felüdülés számára, mikor hazaérve végre a karjaiba zárhat és a kifulladásig csókolhat.
¤ Szereted, amikor csak úgy random dalra fakad. Ő pedig szereti a mosolyod, így gyakran teszi meg.
¤ Nagyon hálás, amikor segítesz neki a banda körül. Vallja, hogy nélküled már a diliházban lenne, annyira megőrjítik a fiúk, akiket egyébként imád. Csak ezt sosem mondja ki hangosan.
¤ Főleg a Hyojong kiválása utáni igen kemény időszakban volt rád nagy-nagy szüksége neki is és a srácoknak is.
¤ - Nem is tudom, hogy mi lenne velem nélküled – fúrja a fejét a nyakadba, miközben te csak a tarkóját cirógatva apró csókokat nyomsz a homlokára.
¤ Nincs olyan csajos buli, ami után ne menne érted ő maga. Biztos akar lenni abban, hogy épségben hazaérkezel.
¤ Néha már kissé túlzottan is félt, amivel olykor az agyadra megy, de igazából olyankor is imádni való.
¤ - Ez egy nátha, Hwitaek – magyarázod neki türelmesen. – Nem zárhatsz be a lakásba egy nátha miatt – nyomod meg a nátha szót.
¤ - Csak figyelj – húzogatja a szemöldökét. – És pihenj – csókol a homlokodra és visszatessékel a paplan alá. – Hozok egy teát.
¤ Minden reggel ágyba viszi neked a kávét, amikor sikerül együtt ébrednetek, ami ritkaság, de minden alkalommal felejthetetlenné teszi.
¤ Lelkiismeret furdalása van, amiért nem lehet mindig melletted. Ezért sokszor leped meg egy-egy turnén.
¤ Közel két év telik el, mire felvállalja a fanok előtt a kapcsolatotokat, amit gyakorlatilag a Cube zsarol ki belőle, de sajátos szabályokkal játszik.
¤ Egy őszinte, de határozott Vliveban teszi meg, egy semmitmondó, klisés, előre megfogalmazott hivatalos közlemény helyett.
¤ - Ő az életem – mosolyodik el gyengéden. – Minden, amit eddig elértem, amit nektek tudtam adni, az miatta volt. Mert ő mellettem volt.
¤ Ezt az egy alkalmat leszámítva soha nem beszél rólatok sehol. Privátban tartja teljesen, hogy meg tudjon védeni a támadásoktól.
¤ Kifejezetten ellenséges az exeddel és imádja az orra alá dörgölni, hogy őt választottad végül.
¤ - Mi van, Haver? – teszi fel kötekedve a kérdést. – Fáj az igazság, mi? De sajnálom, T/N az enyém... és ez így is marad!