𝐒𝐔𝐏𝐄𝐑 𝐉𝐔𝐍𝐈𝐎𝐑 ~ Shindong

1K 116 11
                                    


¤ A helyi tánciskolában találkoztok először, ahol azonnal érezhető köztetek a kémia, de te nem mersz lépni felé, ő pedig senkinek sem hiszi el, hogy éppen ő kellene neked.

¤ Végül egy közös táncverseny az, ami összehoz titeket. Kettőtöket bíznak meg azzal, hogy a legkisebbeket felkészítsétek életük első versenyére.

¤ Levesz a lábadról azzal, ahogyan a gyerekekkel bánik. Egyszerűen imádod nézni, amikor a próbák után még ott marad velük játszani. A gyerekek pedig élvezik ezt, ahogyan azt is, hogy mélységesen zavarba tudnak hozni téged. 

¤ - Donghee Oppa, te egy nap felségül veszed T/N unniet? – kérdezi egy alkalommal az egyik kislány, mire te csak fülig vörösödsz, amin a  Kedvesed csak jót kuncog.

¤ - Akár még meg is történhet – kacsint a kislányra, mire az a többiekkel együtt hangos visításba kezd, te pedig azt sem tudod, hogy hova nézz.

¤ Nagyon szeret veled táncolni. Gyakran hív el, hogy csak úgy táncoljatok végig egy estét a próbateremben. Ezek a randik a kedvenceid.

¤ Neked mutatja meg először a koreográfiáit. Sokat ad a véleményedre, sőt sokszor ketten alkotjátok meg a végső változatokat.

¤ A fiúk hamar befogadnak maguk közé és bár előtte nem hangoztatják, örülnek, hogy van valaki, aki önbizalmat ad Donghee számára a nehezebb pillanatokban is. 

¤ Nem féltékeny. Sokkal inkább retteg attól, hogy jön egy nap valaki, aki jobb nála és elveszít téged. És ezt palástolni sem tudja.

¤ - Szeretlek – öleled át egy kissé értelmetlen vita után, amikor kicsúszik a száján, hogy valójában mitől is tart. – És soha nem lesz jobb tőled – döntöd a homlokod az övének. 

¤ Elkényeztet. Kissé talán már túlzásokba is esik, amire azért gyakran figyelmezteted... gyakorlatilag teljesen hiába.

¤ - Megtehetem, nem? – kérdezi egy nagy vigyorral, amikor egy meglepetése alkalmával kissé elszalad vele a ló. 

¤ Hallani sem akar arról, hogy a kapcsolatotok nyilvánosság elé kerüljön. Bármennyire könyörög vagy épp fenyegetőzik a Kiadó, nem áll kötélnek. 

¤ - Szerintem a felém áradó utálat pont elég – zárja rövidre kissé szarkasztikusan a témát, amikor a manager sokadik alkalommal próbálkozik be. 

¤ Él-hal a lusta, otthon eltöltött randikért, ahol senki se zavarhat titeket. Megérinthet, megcsókolhat, amikor csak kedve tartja. 

¤ Hihetetlen humora van és egyszerűen lehetetlenség mellette szomorúnak lenni. Nem is hagyja és talán tényleg lehetetlen is.

¤ Bár bohókás, vicces természete van, nagyon jól lehet vele komoly dolgokról is beszélgetni. Remek hallgatóság és nagyon jó tanácsai vannak. Nem mellesleg őszinte hozzád mindig. Akkor is, ha épp nem azt akarod hallani.

¤ Néha bepróbálkozik, hogy kísérd el egy-egy turnéra, de kettőtök közül nem mindig ő a makacsabb, erre hamar rá kellett jönnie.

¤ - Babe, nincs kedve... – kezd bele a mondatba, de egyetlen intéssel elhallgattatod, mielőtt befejezhetné.

¤ - Eszedbe se jusson – mondod, mire azért kissé lekonyul a szája. – Szeretlek, Shin Donghee – hajolsz hozzá. – Az egyik első számú ELF vagyok – simítasz az arcára. – De az ép eszemet is legalább ennyire szeretem – vigyorodsz el. – Arra pedig ti meglehetősen nagy veszélyt jelentettek.

¤ - Magával az ördöggel randevúzom – nyögi ki döbbenten és némiképp teátrálisan az elutasítás hallatán.

¤ Aranyos beceneveken szólít. Sokszor mások előtt is. Féltékenynek tényleg nem féltékeny, de azért szereti, ha az emberek tisztában vannak vele, hogy hová is tartozol

¤ Nem hangoztatja gyakran, hogy szeret, sokkal inkább tettekkel igyekszik bizonyítani minden egyes nap. 

¤ Évek óta téma a diéta és az, hogy fogyni szeretne. Te magad sosem erőltetted vagy gátoltad benne, leginkább mellette állsz és bizonyítod neki, hogy mindegy hány kiló, szereted.

¤ - Gyűlölök már a tükörbe nézni – ismeri be szomorúan egy alkalommal, amikor szóba kerül a téma, te pedig nehezen tudsz mit mondani neki, de a szerelmedről biztosítani akarod, ami nem attól függ, hogy hogyan is néz ki.

¤ - Én mindenhogy szeretlek – bújsz hozzá és egy lágy csókot nyomva az ajkaira adsz bizonyítékot a szavaidnak. – De ha ezt szeretnéd, én támogatlak – mosolyogsz rá, mire csak szorosan magához ölel.

 – De ha ezt szeretnéd, én támogatlak – mosolyogsz rá, mire csak szorosan magához ölel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now