𝐃-𝐂𝐑𝐔𝐍𝐂𝐇 ~ O.V

1.3K 168 1
                                    


¤ Nem túl beszédes, de nagyon jó hallgatóság bármivel fordulhatsz hozzá. A kapcsolatotok is barátságból válik egy idő után szerelemmé.

¤ Figyel rád mindig és már a viselkedésed, hangulatod legkisebb változásából is tudja, ha valami baj van.

¤ - Mi a baj, Jagi? – kérdezi, miközben magával húz a kanapéra és az ölébe ültetve várja, hogy elmeséld neki, hogy mi bánt.

¤ És addig el sem enged, amíg valamilyen módon fel nem vidít és legalább egy kicsinyke mosolyt nem varázsol az ajkaidra.

¤ Gondoskodik rólad, amikor beteg vagy és meglepően jó is ebben, bár némileg hajlamos olykor túlaggódni a dolgokat.

¤ Szívesen énekelget neked, ha szomorú vagy vagy épp nem tudsz elaludni, miközben finoman cirógat, hogy minél hamarabb álomba merülj.

¤ Fontos vagy neki minden értelemben és ezt mindig hangoztatja is, senkinek nem fél beszélni az irántad való érzelmeiről.

¤ Nem csinál titkot abból, hogy az érzelmi stabilitásának az alapja te vagy. Kifejezetten ragaszkodó típus.

¤ Mivel nagyon sokat piszkálták a kinézete miatt, szüksége van arra, hogy hallja, hogy szereted, hogy tetszik neked.

¤ Nem féltékenykedik, de nagyon meg tudja bántani, ha más fiúkkal lógsz sokat ahelyett, hogy vele töltenéd azt a kevéske időt, amit tudsz.

¤ Minden dologban kikéri a véleményedet, meghallgatja a kritikáidat és általában meg is fogadja a tanácsaidat.

¤ Kívülről egy nagymenő fiúnak tűnik, de igazából igencsak érzékeny srác, akit nagyon is megviselnek bizonyos dolgok, csak épp magába fojtva egyedül próbál meg túllépni rajtuk. Van mikor sikeresen és van, amikor csak te tudsz neki segíteni ebben.

¤ Szeret veled kettesben csak úgy nekiindulni a városnak mindenféle cél nélkül és csak mindenféle fontos és kevésbé világmegváltó dolgokról beszélgetni, miközben kézen fogva andalogtok.

¤ Szereti, amikor a haját piszkálod és az öledbe fekszik, miközben néztek valami filmet. Amin persze minden egyes alkalommal elalszik.

¤ Nem csinál titkot a kapcsolatotokból, amikor felreppen a pletyka. De a nyilvánosság előtt egyértelműen viszonylag sokára ismeri el, hogy valóban egy pár vagytok.

¤ Szeret apró meglepetéseket csinálni neked. Ami olykor egy kád forró fürdő vagy valami egyszerű kis vacsora. Máskor pedig egy olyan dal, amit csak könnyek között vagy képes hallgatni, mikor előadja.

¤ Fejből tudja a kapcsolatotokhoz kapcsolódó összes dátumot és nem is felejt el soha egyet sem, sőt a módját is igencsak megadja ezeknek az alkalmaknak.

¤ Nem igazán szereti, amikor sokáig távol vagytok egymástól. Gyakran felhív és kéri, hogy kapcsold be a kamerát, hogy láthasson.

¤ Fontos neki, hogy a családja megismerjen és jó kapcsolatod legyen velük, de ki tud akadni, hogy néha többet foglalkozol a tesóival, mint vele, amikor családlátogatóba mentek együtt.

¤ - Most én jövök – sajátít ki magának elkergetve a közeledből a kis tesóit és gyakorlatilag kiköveteli magának a figyelmedet, amit nem is nagyon hagy magáról elkalandozni.

¤ Ami, ha mégis megtörténik valahogy, mehetsz békíteni, amire kissé rá is játszik mindig, hogy minél tovább élvezhesse, hogy csak az övé a figyelmed. Te pedig ilyenkor csak igyekszel minden módon a kedvében járni.

¤ Nem sokszor veszekedtek, inkább az a típus, aki megbeszéli a dolgokat. Ha nagyon feldühíted, inkább jár egyet a városban ahelyett, hogy éppen forró agyvízzel összevesszen veled, amit aztán mindketten szörnyen viselnétek.

¤ - Nem fogok veled baromságokon összeveszni, Jagi! – közli veled határozottan, amikor te nagyon nem akarod elengedni a vitás kérdést. – Megyek, járok egyet – nyom egy puszit a homlokodra. – Ha visszajöttem, megbeszéljük – csukja be maga mögött az ajtót és lehetőséget ad neked is arra, hogy egyedül higgadj le.

¤ Szívesen tanítja meg neked a csapat koreográfiáit és mindig örül, amikor csatlakozol hozzá egy kis tánc gyakorlásra.

¤ Ami elég sokszor szökik ki a táncterem falai közül, hogy aztán egy egészen más helyen folytatódjon tovább és legyen még élvezetesebb mindkettőtök számára.

¤ Milliószor hangoztatja, hogy te vagy a mindene és képtelen lenne nélküled élni. De bevallása szerint nem csak nem tudna, de nem is akar.

 De bevallása szerint nem csak nem tudna, de nem is akar

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

(Mucóról GIFet találni szintén nem volt könnyű xD)

𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant