¤ Nem sokkal a Koreába költözésed után találkoztok először. Rendszeresen ugyanoda jártok kissé kiüríteni a fejeteket, egy idő után pedig meg is szólít. Majd randira hív.
¤ Jó pár hét telik el, mire bevallja, hogy mivel foglalkozik. Nem lep meg a vallomása, igazából már tudtad, de ki akartad várni, amíg ő maga avat be a dologba.
¤ - Nem haragszol? – kérdezi, miközben a kézfejed cirógatja. Te csak fejed rázva nézel mosolyogva a szemeibe, a következő pillanatban pedig az ajkaidon érzed a puha csókot, ami hivatalossá teszi a kapcsolatotokat.
¤ Habár nem zavar, hogy híres, külön kéred rá, hogy ne hozzátok nyilvánosságra a kapcsolatotokat. Vagy ha magát a tényt meg is akarja osztani, a személyed ne derüljön ki.
¤ - Sosem tennélek ki ilyennek – ölel magához, amikor megosztod vele a félelmeit. Bár a fandom nyugis, sosem tudni, hogy mit váltana ki belőlük egy ilyen. Mindkettőtöknek jobb, ha titok marad.
¤ Amikor bemutat a csapatnak Minhyun kissé csalódottá válik, ami megijeszt, így nem sokáig bírod ki, hogy ne kérdezz rá a fiúnál, hogy mi baja veled.
¤ - Jaj, T/N, semmi – mosolyodik el őszintén és finoman magához ölel. – Csak így kénytelen leszek Jonghyun hyungot bemutatni Noonának – neveti el a végét, majd feljajdul és mögéd bújik védelmet keresve, mikor a jelenetet végignéző JR leaderileg nyakon csapja kicsikét.
¤ Hihetetlenül romantikus. Nincs egyetlen olyan fontosabb dátum, amiről elfelejtkezve. És szereti is megadni ezeknek az alkalmaknak a módját.
¤ - Aron, ez egy vagyon – ámulsz el a gyönyörű ruha láttán, amit az első évfordulótok megünneplése előtt kapsz tőle. – Hova akarsz te vinni engem, ahová ilyen ruha kell? – vonod fel a szemöldököd, mire ő csak sejtelmesen elmosolyodik és egy lágy csók után magadra hagy, hogy nyugodtan tudj készülni.
¤ Szeret veled nagy sétákat tenni a folyóparton és mindenfélékről beszélgetni. Gyakran elfoglalt, így minden olyan lehetőséget megragad, amikor ezt megteheti. És az sem riasztja el, hogy fáradt.
¤ - Pihenned kellene inkább – simítasz finoman az arcára, mikor egy hosszabb próba után dobja fel az ötletet, hogy sétáljatok egyet. – Majd máskor sétálunk – húzod magaddal szelíden a hálószobába, ahol végig dőlsz vele az ágyon, majd kevesebb, mint két perc múlva mosolyogva konstatálod, hogy minden bizonygatása ellenére - hogy ő egyáltalán nem fáradt - úgy alszik, mint a bunda.
¤ Kifejezetten bújós és szereti, amikor piszkálod vagy csak simán a karjaid közt fekve élvezheti a csendes semmittevést.
¤ Lehetetlen vele filmet nézni. Minden filmnézésetek úgy kezdődik, hogy az öledbe helyezkedik, hogy simogasd a haját, aminek következtében általában nem kell tíz perc, hogy bármilyen filmbe belealudjon.
¤ Nem kifejezetten féltékeny, de szereti tudni, hogy kikkel lógsz és nem igazán örül a frissen felbukkanó srácoknak az életedben. Főleg azoknak nem, akik akkor bukkannak fel, amikor ő épp távol van.
¤ - Ő kicsoda? – kérdezi kissé feszülten és egy fotót küldd neked, amin az egyik új munkatársaddal beszélgetsz, miközben ebédeltek.
¤ Pár jól irányzott csókkal azonban el lehet terelni a figyelmét a butaságokról, amiket azért néha hajlamos bemagyarázni magának.
¤ - Hmm, szeretem ezt a fajta engesztelési praktikáidat – kúszik egy elégedett mosoly az ajkaira, mikor az ölébe ülve húzod le róla pólóját, majd fulladásig csókolva döntöd hanyatt az ágyon.
¤ Hihetetlen tisztelettel fordul feléd, így még azokon az éjszakákon sem hagy semmilyen nyomot a bőrödön, amikor elveszti a fejét a szenvedélytől. Sőt, még csak poénból sem hajlandó a kapcsolatotok ezen oldaláról nyilatkozni.
¤ - Kétlem, hogy bármilyen formában is közöd lenne ehhez, Haver – mondja dühösen az egyik munkatársadnak, aki kissé spiccesen érdeklődik a szexuális életetekről.
¤ Nem csinál titkot abból, hogy mennyire is fontos vagy neki. Nem ismételgeti naponta ezerszer, hogy szeret, de tudja jól, hogy megvan az ideje a szavaknak.
¤ - A világot jelented nekem, T/N – térdel le eléd nem sokkal a harmadik évfordulótok után, hogy komolyabb mederbe terelje a kapcsolatotokat.
¤ A legtöbbször, amikor hosszabb szabadideje van az Államokba utaztok, hogy időt töltsetek a családjával, akik egy idő után már mindig nagyon hiányoznak neki és ezt leplezni sem tudja. Így néha te vagy az, aki a Managernél kihízelegsz egy kis szünetet a srácoknak.
¤ - Nem érdekel Aron, imádlak – ölel magához Ren hálásan... és hiába a Kedvesed morgolódása jó sokáig el sem ereszt... már csak azért sem.
¤ Ha épp turnén van, minden este veled zárja a napot beszámolva, hogy milyen volt a koncert, és téged is alaposan kifaggat, hogy mi történik veled, amíg ő távol van.
¤ De ha te utazol el, akkor is minden egyes nap számíthatsz legalább öt "hiányzol" videoüzenetre, amiben Noah is általában részt vesz.
¤ - Hiányzol nekünk, Babe! – integet a kamerába, miközben mindketten édesen vigyorognak, neked pedig azonnal még nagyobb honvágyad támad.