¤ Minden egyes vele töltött pillanat szinte szó szerint kincset ér, és ezt te tudod a legjobban a világon.
¤ Bármennyire is elfoglalt, mindig szán rád időt. Nincs olyan dolog, ami fontosabb lenne neki nálad. Még akkor is elindul, ha egy fél világot kell keresztül utaznia, csak hogy pár órát veled lehessen
¤ Képes milliószor elmondani, hogy mennyit jelentesz neki. Nem akarja, hogy akár csak egy pillanatig is megfeledkezz erről.
¤ – Szeretlek – mosolyog rád már-már rajongó csillogással a szemében, miközben finoman az arcodat cirógatja.
¤ – Jiyong, ezt ma már legalább huszonötször mondtad – nevetsz fel boldogan, de hihetetlenül jól esnek a szavai.
¤ – Csak azt akarom, hogy biztosan tudd – vonja meg a vállát édesen vigyorogva és egy apró csókot nyom az ajkaidra.
¤ Legalább három közösen örökbefogadott kutyátok van. És több csak azért nem, mert szigorúan ráparancsolsz, hogy álljon le.
¤ Bármikor kész lenne feleségül venni, és ezt bármikor képes gyakorlatilag bárhol szóba hozni nem törődve vele, hogy ki hallja.
¤ – Holnap mondjuk összeházasodhatnánk – néz rád vigyorogva, miközben épp a boltban álltok sorba, erre a mondatra pedig szinte mindenki felétek fordul.
¤ – Jiyong, muszáj ezt itt megbeszélni? – vonod fel a szemöldököd. – És amúgy is, nem vagyunk annyi ideje még együtt, hogy ezen kelljen agyalnod – rázod a fejed.
¤ – Már miért ne lehetne? Én tudom, hogy veled akarom leélni az életem – közli egyszerűen, te pedig képtelen vagy elnyomni egy hatalmas, boldog mosolyt.
¤ Bármikor, bármilyen problémával fordulhatsz hozzá, meghallgat és ott segít, ahol csak tud. Sőt, igényli is, hogy hozzá fordulj, ha valami bánt.
¤ Kissé túlfélt, és mindentől meg akar óvni, ami azért néha-néha vezet vitákhoz kettőtök között.
¤ Különösen a Seungri társaságától igyekszik távol tartani téged anélkül, hogy megindokolná, hogy miért teszi.
¤ – Jajj Hyung, de hát olyan szép lány – nyöszörög a Maknae, amikor Jiyong nem engedi, hogy kettesben menjetek moziba.
¤ – Pontosan, és az enyém – húz magához vigyorogva, amin te nevetsz, Seungri meg csak duzzogva, dünnyögve az orra alatt vonul el. De azért még rád kacsint, mikor elhalad melletted.
¤ Amikor rossz napod van, csak elfekszik veled az ágyon és hajadat simogatva vigasztal. Olykor szavakkal, néha csak a csenddel, ami körülvesz titeket. Remek hallgatóság, és tényleg megéri megfogadni a tanácsait.
¤ Teljesen kétségbeesik, amikor beteg vagy. Ha épp nincs melletted, óránként felhív, hogy érdeklődjön, hogy jobban vagy-e már. De amikor ott van melletted csak még rosszabb, csoda, hogy a temetésed nem kezdi el szervezni két köhintés után.
¤ Féltékeny... de nagyon-nagyon, szinte már birtokolni akar. És még csak titkolni sem tudja, ha nem tetszik neki valaki a közeledben... de tulajdonképpen meg sem próbálja eltitkolni.
¤ – Flörtölgetünk? – kapja el a karod egy YG bulin, mikor meglátja, hogy egész este Minoval nevetgélsz meghitten.
¤ – Csak beszélgettünk, Jiyong – forgatod a szemeid flegmán, ami azért nem igazán tetszik neki. De néha kiakasztó, hogy mindenkire féltékeny, aki csak hozzád szól.
¤ – Otthon ezt még megbeszéljük, Kisasszony – markol a fenekedbe határozottan egyértelműen a tudtodra hozva a szándékait, te pedig csak az ajkaidba harapva várod azt a beszélgetést.
¤ Bár büntetésnek szánja, és nem is adja könnyen a beteljesülést, vigyáz rád, és egyetlen pillanatig sem téveszti szem elől azt, hogy neked is jó legyen.
¤ Az ágyban meglehetősen domináns, és olykor kissé önző is, de sosem okozna neked fájdalmat, sosem tenne olyat, amit te nem akarsz, vagy amire nem állsz készen.
¤ – A mindenem vagy, Hercegnőm – von szorosan magához, miután legördül rólad, és a karjaiban alszol el, miközben lágyan cirógatja a bőröd, és apró csókokkal lepi el a vállad.