𝐍𝐂𝐓 ~ Jaehyun

2.7K 264 20
                                    


¤ Gratulálok! Tiéd a szőke herceg a tündérmesékből. És úgy is bánik veled, mint egy hercegnővel.

¤ - Te vagy a mindenem – súgja csendesen egy összebújós estén, ahol csak egymással törődtök hosszú-hosszú órákon át.

¤ Viszont két teljesen más oldala van, amit néha nehéz követni még számodra is. Bár kétségtelen, hogy ettől lesz olyan izgalmas és kiszámíthatatlan az egész személyisége.

¤ Olykor félénk és édes, máskor pedig igencsak határozottan adja a tudtodra, ha akar tőled valamit .

¤ Romantikus randikat szervez minden alkalommal, amikkel rendszerint képes levenni a lábadról.

¤ Állandóan ajándékokkal halmoz el, amikből azért akadnak viták, főleg, amikor kissé túllő a célon.

¤ - Yoonoh, ezt már egyszer megbeszéltük – sóhajtasz egy hatalmasat, amikor egy nyilvános esemény előtt megtalálod azt a dizájner ruhát, amit ő megálmodott neked, azonban az értéke egy kisebb vagyon. – Azt mondtad, hogy nem veszel többé ilyen drága dolgot – nézel fel rá kissé bosszúsan.

¤ - Ezt csak te mondtad, Kedvesem – nyom egy apró puszit az orrodra engesztelésképp. – És ha úgy vesszük, magamnak vettem ezt a ruhát, hiszen én csodálhatlak majd benne egész este – csókol a nyakadba. – A többiek szemét kinyomom, ha csak rád mernek nézni – dünnyögi még, mire te csak felnevetve húzod fel a fejét és csókolsz az ajkaira szavak nélkül mondva neki köszönetet.

¤ Szívesen dicsekszik azzal, hogy az övé vagy. És sehol sem csinál belőle titkot, bár a nyilvánossággal óvatosan bánik és határozott határt szab nekik.

¤ Többnyire tényleg édes és játékos. De, amikor bántanak téged, előjön a kevésbé kedves Jaehyun, ami olykor még téged is megrémít.

¤ Szeret veled eldugott kis falvacskákban kirándulni, ahol senki sem zavar titeket és, ahol senki sem ismeri fel őt.

¤ Látványosan rajong érted, amiért a többiek általában halálra cikizik, de nem foglalkozik velük sosem.

¤ Kifejezetten elfogult veled kapcsolatban, így őszinte véleményért többnyire Doyounghoz fordulsz, amin azért általában megsértődik és nem mindig olyan egyszerű ám megbékíteni. 

¤ - De miért ő? – fújja, akárcsak egy dühös macska, amikor az idősebb tanácsát kéred ki ruhaügyben és nem az övét. – Tudhatnád, hogy mindenben csodálatosan festesz!

¤ - Na, látod – öleled át a nyakát mosolyogva –, pontosan emiatt kértem  Doyoung segítségét. Ő simán megmondta, hogy a zöld borzalmasan áll – nyomsz egy apró csókot a lebiggyedő ajkaira, amik épp azért reklamálnak, hogy hogyan mondhatott a másik ilyet neked.

¤ Ritkán szólít a rendes neveden, folyton becéz; Hercegnőm, Tündérkém, Édesem. És mások előtt is gyakran nevez ezek valamelyikén.

¤ Imád ölelgetni és megcsókolni vagy egyszerűen csak megpuszilni. És azért is odavan, amikor egy baráti társalgás alkalmával az ölében foglalsz helyet.

¤ Reggelente hosszú percekig csak mosolyogva nézi, ahogy alszol, majd egy kiadós reggelivel ébreszt fel.

¤ Nagyon gondoskodó, kicsit néha már túlzásba is viszi, amivel azért olykor igencsak fel tud bosszantani.

¤ - Csak vigyázni akarok rád, T/N – morogja és idegesen a gázra tapos, mikor egy buli után hazafelé tartotok épp.

¤ - Jaehyun – sóhajtod szemeid forgatva. – Csak beszélgettünk – próbálsz a lelkére beszélni és kissé megnyugtatni.

¤ - Ó, és ő csak a fenekeden nyugvó kezekkel tud beszélgetni?! – csattan fel és hazáig mondja a magáét.

¤ Sokat sportoltok együtt és szívesen tanít meg kosárlabdázni. De azt is élvezi, amikor egy elkíséred és szurkolsz neki egy-egy baráti meccsen.

¤ Szeret veled együtt főzőcskézni, még ha ez abból is áll, hogy ő csak mögötted állva, téged átölelve a vállad fölött nézi, ahogy te főzöl.

¤ Szereti és végtelenül hálás tud lenni, amikor gondoskodsz róla. Akár ha főzöl rá, akár ha ápolgatod, amikor beteg.

¤ - Te leszel az én fantasztikus kis feleségem – zár a karjaiba és össze-vissza csókolgatva terül el veled az ágyon.

¤ - Te leszel az én fantasztikus kis feleségem – zár a karjaiba és össze-vissza csókolgatva terül el veled az ágyon

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang