¤ Egy koncerten találkoztok először, ahova igazából nagyon nem akarsz elmenni, de végül életed egyik legjobb döntéseként gondolsz rá.
¤ Az egész koncert alatt mosolyogva néz téged és amikor összeakad a tekintetetek, rád kacsint, majd a végén meg is szólít.
¤ – Szép lány, lenyűgöző zenei ízléssel – mosolyog le rád és olyan természetes beszélgetésbe elegyedtek, mintha ezer éve ismernétek egymást.
¤ Az első randitokon egy olyan pubba visz, ahol a kedvenc underground bandád játszik, sőt még egy kis közös iszogatást is sikerül elintéznie velük.
¤ - Hihetetlen vagy! – veted magad boldogan a karjaiba, ő pedig örömmel ölel magához és egy csókkal koronázza meg a már egyébként is fantasztikus estét.
¤ Mindig, mindenben a kedvedet keresi. Ha megemlítesz valamit, addig megy, amíg valóra nem tudja váltani.
¤ – Chan, én... én nem gondoltam komolyan – dadogod elhűlve, mikor a születésnapodon egy gyönyörű fekete zongora tekint rád a nappali közepéről.
¤ - Én meg igen! – ölel magához hátulról és egy apró csókot nyom a nyakadba. Majd egész nap vigyorogva nézi a már-már gyermeteg örömöd. A te boldogságod neki a boldogság.
¤ Nagyon-nagyon-nagyon fontos neki, hogy jó kapcsolatod legyen a családjával főleg a nővérével. És végtelenül boldog attól, hogy ez így is van. Bár néha durcásan megjegyzi, hogy nem osztozik Yooran... még veled sem.
¤ Borzasztóan rá tud pörögni azokra a dolgokra, amik veled kapcsolatosak. Tulajdonképp ő a nr. 1. fanboyod.
¤ - Fantasztikus leszel, Baby! Hidd el nekem, lehengerled majd őket – búcsúzik tőled egy vizsgád előtti reggel. De legalább ő hisz benned... téged már ez megnyugtat.
¤ Bár tagadja, de örül annak, hogy jól kijössz a srácokkal. Rengeteg időt töltötök el velük és az is megnyugtatja, hogy vigyáznak rád, ha neki egyéb elfoglaltsága van, ahova nem kísérheted el.
¤ Sokszor énekel neked, amikor rossz kedved van. Bár mellette ez szinte sosem fordulhat elő, egyszerűen képtelen elviselni, így mindig tesz róla, hogy meg se történjen. Ha mégis, iszonyatosan édesen vigasztal meg.
¤ - Kit verjek meg, Jagi, mondd – vesz a karjaiba és lágyan ringatni kezd. – Tudnom kell, hogy szükségem van-e még gyúrásra – mondja megjátszott komolysággal, mire egy halvány mosoly jelenik meg az arcodon, ő pedig csak ennek láttán egy apró csókot nyom a homlokodra.
¤ Megtanít gitározni, sőt gyakorló dalokat komponál kettőtöknek, kettőtökről, amikért hiába könyörögnek a fiúk, kettőtök titka marad.
¤ Képes freestyle táncba kezdeni csak azért, hogy mosolyogni lásson. Valójában bármire hajlandó azért, hogy lássa a mosolyod.
¤ Imád ölelgetni. A backhug koronázatlan királya. Nincs olyan helyzet, amikor előbb vagy utóbb nem húz a karjaiba.
¤ Odavan a látványért, ahogy szinte elveszel a pulcsijában és mindig szívesen is adja neked oda őket. Főleg amiken szerepel a neve... csak enyhe célzásként mások számára.
¤ Szeret veled egy hosszú forró fürdő keretében jókat beszélgetni, miközben a habok alatt a kezeitek egymás bőrén táncolnak lágyan.
¤ Bár mindig vidámnak tűnik, fontos neki, hogy törődj vele és meghallgasd. Rajtad kívül nem igazán beszél másnak az igazi érzéseiről.
¤ Gyakran tartotok közös Insta liveokat, amiket a rajongók imádnak. És gyakran követelik a csókot, amire azonban nem hajlandó, bármennyien is kérjék.
¤ Idővel nyíltam felvállalja a kapcsolatotokat, de bárkivel képes szembemenni, hogy megvédjen. Legyenek azok a rajongói vagy épp néhány újságíró.
¤ Rengeteg fotót készít rólad, de tényleg rengeteget, amiknek egy részét sosem mutatja meg, ám gyakorlatilag az összes elektronikai eszközén a te fotód a háttere.
¤ Amikor turnén van, vicces selfiekkel bombáz és imádja, amikor hasonló stílusú képekkel válaszolsz.
¤ Felhúzza az orrát, mikor elmondod neki, hogy Sehun a kedvenc tagod. De megvannak a módszerek, amikkel könnyen ki lehet engesztelni...
¤ - Ezt vegyem békülési ajánlatnak, Baby? – kérdezi egy huncut mosollyal, ahogy újra és újra végigvezeti a tekintetét a piros csipkébe bújtatott testeden.