𝐓𝐗𝐓 ~ Beomgyu

1.9K 233 11
                                    


¤ Édes srác, akibe egyáltalán nem nehéz belezúgni. És persze neked sem sikerül elkerülni ezt. Ő pedig pontosan tudja is, hogy hogyan érzel iránta... és nagyon is élvezi.

¤ Viszont ennek ellenére is nagyon-nagyon nehezen nyögi ki, hogy mit is szeretne tőled és elég sok idő el is telik, mire elhív valahova.

¤ A világ legklisésebb randijai a tieitek és az elején igen kínosak is, de emellett a legjobbak is, így sosem panaszkodsz.

¤ Az elején hozzád érni is alig mer, de idővel egyre bátrabb és határozottabb lesz. Na meg persze pimaszabb.

¤ - Beomgyu! – csapsz a kezére, mikor vásárlás közben a próbafülkében megérzed a kutakodó ujjait a fenekeden. – Viselkedj! – okítod, mire ő csak kuncogva nyom egy puszit az orrodra.

¤ A kapcsolatotok nem nyilvános és a Kiadó kifejezetten ragaszkodik is a titkolásához még nagyon sokáig, amivel mindketten teljes mértékben egyet is értettek.

¤ Ennek ellenére mindig addig ügyeskedik, amíg be nem csempész egy-egy koncertjükre kikészítve ezzel a managert.

¤ - Ő a kabalám – ölel magához, amikor a férfi kissé kiakad az akción. – Nem akarhatod, Hyung, hogy rosszul teljesítsek – zsarolja  meg gyakorlatilag a főnökét, aki csak az orra alatt morogva csóválja a fejét. 

¤ Lelkesen tanítgat gitározni és nagyon büszke rád is és egy kicsit magára is, amikor sikerül valamit eljátszanod.

¤ - Nekem van a legügyesebb Jagim – ölel magához. – Meg jó tanár is vagyok persze – fűzi hozzá szerényen.

¤ Kis pattogós, nem sok nyugodt perc van mellette. Ha nem épp a táncteremben vagytok, túrázni indultok vagy csak szimplán sportoltok. Nem nagyon tud a fenekén megülni.

¤ Tavasszal nincs olyan szabad délutánja, amit ne valahol a városban csatangolva töltenétek el.

¤ De persze egy összebújós kanapérandi sincs ellenére, ahogy egy tombolós BTS koncert sem. Igazából édes mindegy neki, csak ott legyél.

¤ Nem egy féltékeny figura, mondjuk azon megsértődik, amikor a BTS közelében a fangirl éned nem tud nyugodni.

¤ - Soha többet nem jöhetsz ide – morgolódik, mikor egy a Kiadónál tett látogatásod alkalmával Jiminnel beszélgetsz... helyette.

¤ Rengeteg közös fotótok van. Eleve szeret selfieket gyártani, amikbe általában téged is belerángat. De sok lesifotója is van rólad. Sok nem túl előnyös is, amikkel előszeretettel zsarol.

¤ - Ha kapok epres sütit, nem osztom meg sehol – vigyorog szemtelenül a képedbe a mobilját az orrod előtt lóbálva, amin ott virít egy nem túl előnyös fotó rólad.

¤ - Choi Beomgyu! Te komolyan képes vagy megzsarolni?! – hápogod, mire ő csak csíntalan mosollyal az ajkain vonja meg a vállát.

¤ Egyébként is szeretitek egymást piszkálni, bár azt ő nem kedveli, amikor te szórakozol vele.

¤ - És ki a kedvenc tagod közülünk? – kérdezi egyszer csak a semmiből. 

¤ - Természetesen Soobin – vágod rá egyből.

¤ - Mi az, hogy természetesen Soobin?! – háborodik fel és feléd kerekedve bámul a szemeidbe morcosan. – Erre azt kellett volna mondanod, hogy természetesen te, drágám – dünnyögi, majd mikor látja a széles vigyort a képeden, csak elterül rajtad és addig le sem mászik rólad, amíg nem mondod ki azt, amit hallani akar.

¤ Habár nem vagytok veszekedős páros, azért egy-egy összekapás előfordul és olykor el is húzódik, mikor melyikőtök makacskodása miatt.

¤ - Attól, hogy nem szólsz hozzám, még nem oldódik meg a dolog – közli veled kissé mérgesen egy elhúzódó vita után, amikor már napok óta nem szólsz hozzá egy-két szónál többet.

¤ Nem igazán gondolja túl az évfordulókat vagy születésnapokat. Alapból is szeret neked csak úgy ajándékot venni, mindenféle alkalom nélkül is.

¤ De egyszer egy hónapfordulótok alkalmával meglep egy kiskutyával, akivel aztán ő sokkal többet szórakozik, amikor lehetősége van rá, így hamar közössé avanzsál az édi eb.

¤ De egyszer egy hónapfordulótok alkalmával meglep egy kiskutyával, akivel aztán ő sokkal többet szórakozik, amikor lehetősége van rá, így hamar közössé avanzsál az édi eb

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin