𝐍.𝐅𝐋𝐘𝐈𝐍𝐆 ~ Seunghyub

1.1K 129 5
                                    


¤ Egy kosárlabda meccsen lát meg először és meglepően bátran és határozottan le is szólít, hogy elhívjon egy randira, amire te gondolkodás nélkül mondasz igent.

¤ Szerettek kajálós randikra menni. Ezeket pedig a végtelenségig képes variálni. A luxus étteremtől elkezdve a motorháztetőn való szendvics majszolásig minden játszik. És vele mindkét véglet fantasztikus is.

¤ Imádja a hasát és szereti, amikor a kedvencével várod haza. Olyankor mindig nagyon hálás és szinte elolvad a figyelmességtől.

¤ - Szeretlek – mondja el ezerszer is, mikor már vacsora után a kanapén összebújva élvezitek egymás társaságát.

¤ Egyébként is szereti, sőt igényli a gondoskodást. Bár próbálja magát keménynek mutatni, nagyon is jól esik neki, amikor egy nehéz napot a karjaidban heverhet ki.

¤ Néha kissé munkamániás, ami valószínűleg fel sem tűnik neki maximum csak akkor, amikor fúriaként rontasz be a stúdióba, hogy két nap után hazavidd... ha kell, erőszakkal.

¤ - Van benned erő, te lány – állapítja meg szórakozottan, ahogy gyakorlatilag kipenderíted a Kiadó épületéből. Amint azonban látja a dühös arcod, visszavesz a jókedvéből.

¤ Aztán persze napokig vezekel. Néhol édes, néha pedig kifejezetten élvezetes módon képes elérni, hogy ne haragudj rá tovább.

¤ - Szeretlek – suttogja a füledbe mély hangján, miközben ujjai lágyan zongoráznak meztelen bőrödön. - Ígérem, többet nem fordul elő – fúrja a fejét a nyakadba. Te hiszed is meg nem is az ígéretet. De hagyod, hogy újra elcsábítson.

¤ Minden alkalommal büszkén nézegeti a bőrödön felejtett nyomokat és egy-egy szórakozott mosollyal meg is érinti őket. Sőt... olykor pimasz módon idegesít is velük.

¤ - Lee Seunghyub! – csattansz fel szinte hisztérikusan, mikor egy hirtelen mozdulattal felrántja a szoknyád, amikor elsétálsz előtte. – Te mi a jó eget csinálsz?!

¤ - Csak megnéztem, hogy megvan-e még – simít a belsőcombodon lévő lila foltra, te pedig csak szem forgatva, az idióta szót ismételgetve csapkodod meg, mire nevetve dönt a hátadra és kezdődik el egy játékos csatározás.

¤ Gyakran kéri ki a tanácsod és a véleményed a banda ügyeit illetőleg. Fontos neki, hogy ebben a kérdésben is mellette állj. Nem azt várja, hogy mindig vele érts egyet, hanem, hogy őszintén megmondd neki a véleményed. És nem lehetetlen dolog meggyőzni arról, ha téved.

¤ - Én erre nem is gondoltam – mered maga elé elgondolkodva, majd rád mosolyog. – Látod, ezért kérdezlek téged. Te meg mered mondani, ha szerinted nincs igazam – húz magához és egy puszit nyom az arcodra. – Köszönöm!

¤ Sokszor zongorázik és énekel otthon egy személyes magánkoncertet adva neked, amit imádsz. De szívesen mutatja meg a készülő dalaikat is.

¤ Sakkban lehet tartani az anyukájával, amit te előszeretettel ki is használsz lévén, hogy a Mamája odavan érted és te is kifejezetten kedveled Anyóspajtást.

¤ - Ne, csak Ommát ne! – kel fel rémülten a kanapéról, mikor megfenyegeted, hogyha nem lesz rend a dormban, felhívod, hogy jobb belátásra térítse a kicsi fiát. Három perc múlva mindenki úgy takarít, mint a kis angyal.  – Egy boszorkány vagy, T/N! – morogja az orra alatt, miközben mosogat.

¤ Képes az éjszaka közepén nassolni, ha épp úgy tarja kedve. Sőt, téged is gyakran ébreszt fel, hogy társulj be mellé, mert egyedül unalmas.

¤ - Ó, hát majd lemozogjuk – kacsint rád egy végtelenül perverz kifejezéssel az arcán, mikor ellenérvként felhozod, hogy a hajnali két órakor elfogyasztott palacsinta nem tesz jót a diétának.

¤ Kifejezetten aggodalmaskodó. Szereti tudni, hogy hol vagy és kikkel. És egyáltalán nem örül annak, mikor mondjuk nélküle indulsz bulizni.

¤ - Tudok magamra vigyázni – mosolygod a kamerába, amikor ő épp turnézik, te pedig egy csajos estére készülsz, amiről igyekszik lebeszélni. – Igazán bízhatnál bennem – fűzöd még hozzá.

¤ - Nagyon jól tudod, hogy nem benned nem bízom – sóhajtja. – Csak hívj fel, ha hazaértél. Mindegy, hogy hány óra. Jó? – köti a lelkedre, te pedig egy virtuális puszit dobva neki egyezel bele.

¤ Szeret meglepni. Akár apróságokkal, akár egy váratlan randival vagy épp azzal, hogy napokkal hamarabb érkezik haza a turnéról, mint előtte mondja.

¤ - Szia, Jagi! – kacag megrökönyödött ábrázatodon, amin a rákent fekete színű arcmaszk sem javít sokat. – Egészen megváltoztál – nevet, és szaladva tér ki a csapásaid elől.

¤ A kapcsolatotok nyilvános és nem győz eleget hálálkodni a rajongóknak, hogy elfogadtak téged. És neked is, amiért kitartasz mellette úgy is, hogy tudja, ez nem mindig olyan egyszerű dolog.

¤ Féltékeny típus és nem szereti, amikor mások flörtölnek veled... ez tökéletesen le is olvasható az arcáról mindig, és szó nélkül is ritkán hagyja az ilyen eseteket.

 ez tökéletesen le is olvasható az arcáról mindig, és szó nélkül is ritkán hagyja az ilyen eseteket

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin