Innocent Murder 16- ခြုံခို တိုက်ခိုက်ခြင်း

3.7K 592 31
                                    

Zawgyi

Warning: ဒီအပိုင္းကို စိတ္ညစ္ေနရင္ မဖတ္ပါနဲ႕ ဝမ္းနည္းေနရင္လဲ မဖတ္ေသးပါနဲ႕ဦး... တကယ္လို႔ စိတ္ညစ္စရာရယ္ ဝမ္းနည္းစရာရယ္ မရွိရင္ tissue ေလးေဆာင္ၿပီး ဖတ္ပါ.. ကြၽန္ေတာ္ တကယ္ငိုခဲ့တဲ့ အပိုင္းမို႔လို႔ သတိေပးတာပါ ကြၽန္ေတာ္ သတိေပးတယ္ေနာ္



" သူတို႔ေတြ အကုန္လုံးက ဘာလို႔ An Lingli လို ဟန္ေဆာင္ေနၾကတာလဲ..."
Zhan Zhao က တစ္ကိုယ္တည္း ေရ႐ြတ္ေနသည္။
" လူသတ္သမားနဲ႕ An Lingli တို႔ ၾကားထဲမွာ ျပႆနာ တစ္ခုခု ရွိလို႔လား... ဒါမွမဟုတ္ သူတို႔ အခ်င္းခ်င္း သိၾကတာလား"

" ၿပီးေတာ့ တကယ္လို႔ ေကာင္မေလးက ရဲစခန္းထဲ ခိုးဝင္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ An Lingli လို႔ ဟန္ေဆာင္တာက ပိုၿပီး အႏၲရာယ္မရွိနိုင္ဘူးလား..."
Bai Yutang ၏ မ်က္ႏွာတြင္ စူးစမ္းမႈ အရိပ္မ်ား ျဖတ္ေျပးေန၏။
" တကယ္လို႔ An Lingli မဟုတ္တာ တစ္ေယာက္ေယာက္ သိသြားခဲ့ရင္ ကိုယ့္ဒုကၡ ကိုယ္ရွာသလို မျဖစ္နိုင္ဘူးလား"

" ၿပီးေတာ့ ဒီရဲသား​ေလးကေရာ...."
Zhan Zhao က ေမး၏။
" သူလဲ ငါ့စာအုပ္ကလပ္ရဲ႕ အဖြဲ႕ဝင္ ျဖစ္နိုင္လား"

" အဲ့ဒါေတာ့ ေသခ်ာမသိပါဘူး"
Bai Chi က ေျဖ၏။
" ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ၾကားတာေတာ့ သူက အရမ္းစိတ္ထားေကာင္းတယ္တဲ့... တစ္ခါတစ္ေလ လူအိုေဂဟာေတြ သြားၿပီး ကူညီေပးတတ္တယ္တဲ့..."

" ေအာ္.."
Zhan Zhao က ေခါင္းညိတ္သည္။

"ဘာလို႔လဲ ေၾကာင္ေလး..."
Bai Yutang က Zhan Zhao ကို ၾကည့္လိုက္သည္။
" မင္းက အဲ့ဒီရဲအေၾကာင္းကို စိတ္ဝင္စားေနတဲ့ပုံပဲ..."

" အင္း "
Zhan Zhao က ေခါင္းညိတ္သည္။
" လူတစ္ေယာက္ကို သတ္ဖို႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ ရွိစၿမဲပဲ..။ တကယ္လို႔ An Lingli အတုကသာ ဟန္ေဆာင္တာ ေပၚမွာေၾကာက္ခဲ့ရင္ ဒီရဲကိုက်ေတာ့ သတ္ၿပီး Zhang Yankai ကိုက် အရွင္ထားမယ္ ထင္လို႔လား... အဲ့ဒီေတာ့ ဒီရဲကို သတ္တာက တျခားအေၾကာင္းရင္း ရွိကို ရွိရမယ္... ၿပီးေတာ့ သတ္တဲ့သူက An Lingli အတု ဟုတ္ခ်င္မွေတာင္ ဟုတ္မယ္... ဒီရဲသားေလးရဲ႕ ယူနီေဖာင္းက အခြၽတ္ခံသြားရတာ... မိန္းကေလးကိုယ္နဲ႕ဆို ေယာက်္ားေလး ယူနီေဖာင္းက ႀကီးတယ္ေလ... ရဲတစ္ေယာက္ရဲ႕ ယူနီေဖာင္းကို မေတာ္ပဲ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္က ဝတ္ၿပီး ရဲစခန္းထဲ ေလွ်ာက္သြားေနဖို႔ မျဖစ္နိုင္ဘူး..."

Special Crime Investigation Journal Of Mystery Book 2 - CompletedWhere stories live. Discover now