Na kolejích byl klid. Víceméně. V patře pod Jungkookovým a Namjoonovým pokojem se rozjížděla párty, ale nejspíš byla soukromá, protože zevnitř Kook neslyšel mnoho hlasů, když procházel po chodbě kolem. Od Hobiho odjel až dneska ráno, protože se mu nechtělo ho nechávat samotného. Ale musel jít do školy - přednášky nepočkaly. A teď mířil do své postele. Po celodenním vyučování měl chuť jen na spánek a pořádně ostrý instantní ramen.
Při příchodu našel Namjoona zalezlého pod dekou s mangou opřenou o kolena a s krabičkou pocků vedle sebe. Rozbilo se topení, takže se snažil zahřát všemi možnými způsoby. Přes hlavu měl přetaženou kapuci od mikiny. Čouhaly mu z ní fialové rozcuchané vlasy, které mu téměř zakrývaly oči - proto je zrovna v těch místech měl rozhrnuté jako závěs.
„Dneska bez slečny modelky?" uchechtl se Jungkook nad Namjoonovým vzezřením. Úsměv mu ale z tváře zmizel, když si uvědomil, že tu je snad větší zima než na chodbách, a to už bylo co říct, protože ty byly promrzlé prakticky celou zimu.
„Slečna modelka bydlí o patro níž, můžeš se jí jít zeptat, jestli za náma nepřijde, když ti tak chybí," uchechtl se Namjoon a strčil si do pusy jednu tyčinku pocků. Měl klasické čokoládové.
„A proč by to dělala? Očividně u sebe pořádá nějakou párty, pokud je opravdu přesně pod námi, a nám tu navíc mrzne. Proč nezapneš topení?" zeptal se zamračeně Jungkook. Vysvlékl si zimní bundu a čepici se šálou, boty odkopal někam ke dveřím a spěchal si uvařit čaj. Začal ho vařit i Namjoonovi bez toho, aby se zeptal, jestli vůbec chce.
„Jo, já vím. Zmiňovala se, ale nedostali jsme pozvánku, protože máme penisy," zahuhlal Joon s úšklebkem. „A zkus si to topení zapnout. Schválně jestli se ti to povede. Protože pokud jo, bude tě uctívat celá kolej. Mrzneme už asi dvě hodiny."
„A říkali, kdy to spraví?" Jungkook přešlapoval na místě, pohledem se snažil urychlit varnou konvici. „Že já radši nezůstal u Hoseoka, tam jsem měl nejen topení, ale i jeho tělesné teplo. Takhle se budu muset narvat na noc k tobě do postele, jinak mi ten můj penis, kvůli kterému nejsem dole, umrzne."
„Ráno zavolají opraváře," odpověděl fialovovlásek s nesouhlasným zavrtěním hlavy, načež se zasmál. „Třeba by ti ho nějaká holka zahřála... teda kluk. Ale těch tady moc neseženeš," mrkl na něj. Potom si ale uvědomil, že jeho spolubydlící mluvil pravděpodobně o tom samém Hoseokovi, o kterém se zmiňoval (na jeho vkus až moc) Seokjin. Věděl, že jsou kamarádi - však je taky jednou představil - ale nevěděl, že jsou si až tak blízcí.
„Udělám stream na Instagramu s žádostí o zahřátí. Třeba se mi za dveřmi udělá fronta." Konvice se konečně sama vypla, a tak Jungkook zalil pytlíky a nápoje odnesl na Namjoonův noční stolek.
„Určitě. Mohl bys mi taky někoho sehnat... kdo by se se mnou tulil a četl mangy a jedl pocky," přikývl Joon, „jiné aktivity momentálně neprovádím."
„Tak se posuň, dobrovolně se hlásím. Jen mě musíš zahřát." Taky si nasadil kapuci. Úplně cítil, jak mu červená nos. Popadl tedy i svoji peřinu, aby je oba přikryl ještě druhou vrstvou, až se Namjoon posune.
„Už vím, proč bydlím s tebou," poznamenal starší s úsměvem a šoupl se, polštář si vrazil za záda, aby měli víc místa.
Jungkook neváhal a svalil se na postel k němu. Peřinu jim přehodil přes nohy a přisunul se co nejblíž k Namjoonovi, protože narozdíl od něj už byl trochu zahřátý.
„Vlastně jsem rád, že tu slečna modelka není. Posledních pár dní tu byla doslova pořád, neměl jsi na mě vůbec čas, hyung," poznamenal Jungkook. Ukradl Namjoonovi rovnou několik pocek a mangu, kterou ještě pořád držel Namjoon v rukou, mu vytrhl a odhodil ji k sobě na postel.
ČTEŠ
Meruňková kobliha | BTS FF ✓
FanfictionHobiho život s psychickou poruchou není vždy jednoduchý, ale s přítelem po svém boku jde všechno lépe. Jenže stačí jeden chybný krok vedle, jistoty se rozbijí a s nimi i všechno, na čem mu aspoň trochu záleží. _____ Zabouchl mu dveře před nosem a vy...