-LIV-

319 47 8
                                    

Taehyung zamířil z kavárny přes park rovnou domů. Tannie mu vesele poskakoval kolem nohou, občas zaběhl na trávník nebo si zaštěkal na kolemjdoucího a dvakrát či třikrát na většího psa. Na to, jak byl malý, byl velmi drzý.

Domů přišel už v o trochu lepší náladě, ale stále byl zamračený jak kakabus. Stačilo by mu, kdyby mohl Jina vidět - mluvení bylo až druhotné. Pověsil si bundu na věšák, klíče zahákl na háček mezi poličkou a botníkem a do přihrádky, kde byly vzorně poskládané boty podle barev, zasunul svoje promočené boty, protože po cestě šlápl do kaluže. Urovnal jen tak pro svůj dobrý pocit i Hoseokovy boty, kterých nebylo zdaleka tolik jako těch jeho.

Pořádně Yeontanovi otřel packy, převlékl se do suchého a valil do práce. Dneska měli natáčet od dvanácti až do osmi večer. Večer se z práce tedy vrátil celý utahaný. Jenže ještě musel zajít s Yeontanem ho vyvenčit, protože na to Hoseok (zalezlý někde v pokoji) zapomněl a nebo se na to vykašlal.

Potkat se s ním tedy až po deváté, kdy dorazil domů. Hobi si zrovna v kuchyni naléval mléko, aby se mu lépe spalo. Tae si ho nevědomky prohlédl a malinko se pousmál. Chtěl se zeptat, jaký měl den, ale něco mu v tom bránilo, takže zůstal mlčet.

„Ahoj," pozdravil ho Hobi, jakmile si ho všiml.

Karton od mléka vrátil zpátky do ledničky. Usmál se na něj. Celý den si přišel jako třetí kolo od vozu, protože kdykoliv si chtěl o přestávce povídat s Jiminem a nějak ho připravit na to, až mu řekne, že mají s Taehyungem ve vztahu pauzu, byla s nimi Halsey a Jimin se s ní zvesela bavil, jako by tam Hobi ani nebyl. Sice to vypadalo, že se ho občas snaží začlenit do rozhovoru, ale Hoseok dívce skoro nic nerozuměl.

„Ahoj, jak ses měl?" zeptal se Tae nakonec docela nenuceně. Přešel k lince, vzal do ruky hadru a přetřel s ní linku, na které zůstalo pár drobečků od pečiva. Až pak si začal chystat večeři - měl šílený hlad.

„Hm, ani nevím," odpověděl Hobi celkem nezaujatě. Vlastně nedokázal myslet na nic jiného, než na to, že ho Taehyung už nemiluje a že ho nikdy nemiloval. A taky dělání křena jedinému člověku, o kterém si opravdu myslel, že ho má aspoň trochu rád, ho vyčerpávalo. Chtěl dneska jít spát co nejdřív. „Kdy skončí naše pauza?" obrátil se k němu najednou.

„Nevím, Hobi, to se nedá říct takhle předem," povzdechl si Taehyung. „Zkus se zaměřit na sebe. Máš teď čas sám sebe poznávat, dělat věci, které tě baví, třeba tanec. Můžeš vyzkoušet nové věci, které já dělat nechci." I s večeří přešel ke stolu, posadil se a začal kultivovaně jíst.

Hoseok si odfrkl, jako by to byla ta nejabsurdnější věc, kterou kdy slyšel. „V tom případě se stanu křesťanem a budu učit jógu náctileté dívky. Nakonec skočím s padákem a pak bez něj," pokrčil rameny. Doopravdy netušil, co by měl nebo chtěl dělat. Slovo "já" mu přišlo nepovědomé.

„Jóga zní náhodou hodně dobře, chtěl jsem ji cvičit, ale nenašel jsem si k tomu čas," pousmál se Tae, který měl ještě pořád v hlavě Seokjina. „Křesťanem se klidně staň, ale chci tě vidět, jak v neděli ráno vstáváš do kostela, můj milý," uchechtl se pobaveně. Ne že by byl Hoseok kdovíjaký spáč, ale vstávat v neděli pět?

„Však bych nemusel chodit do kostela. Stačí se modlit ke kříži, ne? Nebo ke svěcené Bibli nebo tak něco..."

„Co ty vůbec víš o křesťanství? Se klidně vsadím, že jsi prošel kolem Bible možná tak v hotelovém pokoji, a to ještě omylem," poškádlil ho Tae, který se radši nevyjádřil k jeho poznámce o padáku.

„Nevím nic, máš pravdu," zašklebil se Hoseok. „Ale Kršna bych být mohl."

„Myslíš Kršnovec?"

Meruňková kobliha | BTS FF ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat