-IX-

494 61 50
                                    

Taehyung se se spokojeným úsměvem na rtech koukal ke stropu, prsty se prohrabávav srstí svého psa. Z koupelny k němu doléhal zvuk tekoucí vody. Ve vzduchu cítil vůni potu. Čekal, až se Hoseok po svém výkonu umyje a vrátí se k němu. Ačkoli s ním od Jimina odjel naštvaný a se spoustou starostí kvůli Hobiho nadměrné ubrečenosti a do auta ho musel odnést v náručí, podařilo se mu situaci zvrátit na zcela opačnou stranu. Možná Hoseokova stavu trochu využil, ale necítil žádné výčitky, protože si to oba náležitě užili.

Hobi vypnul ledovou vodu, kterou si posledních pár minut nechal stékat po těle. Chladil si především mysl, která byla od rána v jednom ohni. Bylo mu jasné, že se na něj Tae zlobí. Vždycky se zlobil, ale také něco z jeho procítění vytěžil pro sebe a pořádně se s ním pomiloval.

Snažil se svůj návrat do ložnice oddálit co možno nejdál. Pomalu se nasoukal do spodního prádla a přes ramena si hodil světle zelený župan. Ještě se zkontroloval v zrcadle, obličej si naposledy opláchl studenou vodou, než se vrátil zpátky k Taehyungovi.

Ucítil zvláštní bodnutí u srdce, když Taehyunga uviděl. Válel se na posteli, své nahé tělo dával na odiv světu. Na hrudi se mu válel Yeontan, kterého drbal za ušima. Dlouhými prsty nechal prokluzovat lesklou psí srst. Hobi Taeho několikrát žádal, aby se mu přehraboval ve vlasech, Taehyung u toho ale nikdy nevydržel déle než pár minut. Po sexu se většinou mazlili - pokud měli zrovna náladu - ale ve vlasech ho zkrátka jeho přítel nikdy nevískal. Občas tak žárlil na Yeontana, jenž ho nahrazoval. Přišlo mu absurdní cítit žárlivost vůči psovi, takže nikdy nic neřekl.

„Byl jsi tam dlouho," konstatoval Taehyung, zrak se ale neobtěžoval odvrátit od stropu. Znovu se v něm probouzel vztek a starost o druhého muže. Ašak stále se cítil spokojeně po orgazmu, a tak své pochmurné myšlenky prozatím potlačil. Hádat se mohou jindy.

„A ty mazlíš psa místo mě," opáčil Hoseok dotčeně. Položil se na postel vedle Taeho, ale tak, aby se ho vůbec nedotýkal.

„Odešel jsi," řekl černovlásek a ledabyle se pokusil pohodit rukou. Tannie u toho nespokojeně zavrčel, tak ji radši rychle vrátil na své místo.

„No a co, nebudu celý den smrdět," prohlásil Hobi. Ohrnul nad jeho chováním ret. Přehodil přes sebe peřinu, aby ho zakrývala od pasu dolů.

„Chceš říct, že smrdím, Hoseoku?" podivil se Tae. Poprvé za celou dobu k němu přesměroval pohled. „O co ti jako jde? Normálně ti nevadí, když jsi po sexu zpocený a neutíkáš z postele, jako bys měl v prdeli rachejtli," odfrkl si a radši se znovu zadíval na bílou omítku.

„Jo, smrdíš," odsekl Hobi, zbytek se nenamáhal komentovat. Otočil se k němu zády a do ruky vzal mobil. Chtěl dodat, že mu Taehyung smrdí hezky, ale nějakým zázrakem se mu podařilo udržet, protože neměl zapotřebí zvyšovat Taeho už tak dost vysoké ego.

„Narozdíl od tebe jsem smrděl vlastním potem a ne alkoholem," probodl ho pohledem. Yeontana sundal ze svého těla vedle na matraci a zvedl se z postele. Nahý se rozešel do koupelny. Doby, kdy se chodili po sexu sprchovat spolu, byly pryč. Vlastně už se spolu nesprchovali téměř nikdy.

Za Taem se zaklaply dveře a až v tom momentě Hoseok odložil mobil, na němž stejně nic důležitého ani zajímavého nedělal. Povzdechl si. Přitáhl si Yeontana k sobě. Alespoň ten od něj nezdrhl. Ode mě vždycky všichni zdrhají! Tahle myšlenka ho udeřila jako vlak sebevraha a zdánlivého klidu byl konec.

Když se Tae vrátil z koupelny, už byl o něco zrelaxovanější. Svěží vůně šamponu ho uklidňovala. Při příchodu mu padl pohled na Hoseoka s Yeontanem v náručí, připadali mu naprosto k zulíbání. Neodolal spokojenému zamručení, svalil se zpátky na postel a za pas si přitáhl přítele k tělu.

Meruňková kobliha | BTS FF ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat