Taehyung očima naštvaně propaloval displej svého mobilu a funěl. Hoseok mu zřídkakdy típl hovor. A udělal mu to na potvoru zrovna teď. Beztak naschvál, aby ho ztrapnil před Jungkookem!
„Takže...?" začal Jungkook opatrně. Nechtěl rýpat do vosího hnízda, ale byl od přírody zvědavý a Taeho problémy prostě znát potřeboval. Ať už šlo o cokoliv. Když mu Taehyung dokáže podrobně líčit jeho sexuální zkušenosti, a že občas zacházel zbytečně do detailů, určitě mu dokáže říct, co je s tím jeho Hoseokem špatně.
„Je s Jiminem. Super," zamračil se Taehyung. O své nenávisti k Jiminovi Jungkookovi už říkal, ale moc se o něm jinak nezmiňoval. Nechtěl, aby si Jungkook myslel, že je jejich vztah ohrožen nebo něco podobného. Pro všechny okolo to měl být perfektní vztah.
„A co dělají tak hrozného? Koukají spolu na porno a navzájem si honí?" Jungkook protočil očima. Taehyungova žárlivost ho vždycky dokázala znovu a znovu překvapit. „Radši mi řekni, na co bere ty prášky, o kterých jsi mluvil."
„Jdou do klubu. Tančit. Spolu. Jimin na něj furt maká! Pokud ho opije a vyspí se spolu...!" zatnul Taehyung čelist. Z té představy se mu převracel žaludek. „A on se ještě k tomu nesmí opíjet, kvůli těm práškům, které mimochodem nejsou tvoje starost."
„Je ten Jimin vůbec gay? Tae, jsi paranoidní, každý nemá v hlavě jen sex jako ty," probodl ho Jungkook pohledem.
Taehyung ho vážně už štval. Štvala ho celá tahle situace, a hlavně jeho přístup. Že mu po tom nic není?! Jsou přece kamarádi! Kdyby to bylo naopak, tak se Tae urazí, že mu to nechce říct, ale takhle? Takhle je to podle něj v pořádku...
„Jistěže je gay, jde to na něm jasně vidět!" prohlásil Tae, zcela přesvědčený, že má pravdu. „A nemám v hlavě jen sex. Je jasné, že se Jimin o něco pokusí zrovna v dobu, kdy se mu Hobi nebude schopný bránit!"
„Normálně takhle poznáš gaye na první pohled? Hoseok je dospělý chlap, snad pozná, jestli ho chce Jimin opíchat nebo ne!" odfrkl si Kook. „Proč jsi mi ho pořád nepředstavil? Já vím, že jsem úžasný a ty se bojíš konkurence, protože, co si budeme, já jsem z nás ten lepší, že-" okatě si ho dobíral, „ale stejně to nechápu, Tae. Musíš mít nějaký důvod. A to, že nemá čas, ti nevěřím. Souvisí to s těmi léky, co?"
Taehyung rozčileně zatřepal hlavou. Vyloženě nesnášel, když se někdo, a zvlášť někdo tak blízký jako Jungkook, šťoural ve věcech, do kterých mu nic nebylo. Prokřupal si klouby - čistě ze zvyku - než se nadechl a znovu, ne zrovna přívětivým tónem, pokračoval v debatě.
„Jo, jasně," protočil panenky, „sice je dospělý, ale to neznamená, že to pozná. Myslí si, že jsou kamarádi, ale Jimin po něm dost očividně jede..." nakrčil vrchní ret. „A nech léky lékama, protože ano, nechci vás představit i kvůli nim, spokojený?!"
„A to usuzuješ z čeho, baby? Z toho, že jsou spolu v klubu? Tae, jsi můj kamarád, zajímám se o tebe a tím pádem i o tvé problémy. Nebudu se ti přece vysmívat! Nemůžeš to takhle dělat navždy. Navíc stačí, aby se náhodou dostal k našemu dnešnímu streamu, a bude vědět, že se známe. Nebylo by jednodušší nás prostě seznámit?" povzdechl si třešňovlásek. Ve skutečnosti už ale opět začínal rezignovat. Nepokoušel se Taeho přesvědčit o své pravdě poprvé. Mrzelo ho, že ani po půl roce jejich vztahu Hobiho nezná.
„Není to jenom procházka do klubu a zpátky..." zamumlal Taehyung neústupně. „Prostě Jiminovi nevěřím, že nic nezkusí! Víš, co jsem o tom četl na internetu?! Že má sklony k podvádění! Je to jen otázka času a ten dement se kolem něj pořád motá s tím, že mu chce taky pomoct! Houby, nechce!"
ČTEŠ
Meruňková kobliha | BTS FF ✓
FanfictionHobiho život s psychickou poruchou není vždy jednoduchý, ale s přítelem po svém boku jde všechno lépe. Jenže stačí jeden chybný krok vedle, jistoty se rozbijí a s nimi i všechno, na čem mu aspoň trochu záleží. _____ Zabouchl mu dveře před nosem a vy...