-XXXII-

376 60 28
                                    

Hoseok se při pohledu na Jungkooka po boku Jimina zarazil. Zapomněl, že dneska Jungkook spal u Jimina (ne u Jimina - s Jiminem). Jiminovi trčely blonďaté vlasy do všech stran. Jen během toho, co se k nim Hoseok blížil, si stihl vlasy čtyřikrát prohrábnout.

„Ahoj, Hoseoku," pozdravil ho Jungkook. Jimin na něj jen s úsměvem zamával. „Doufám, že Tae nekouká z okna, asi bychom tak zmařili naši veškerou snahu," dodal. Chytil Jimina kolem ramen a přitáhl si ho blíž k tělu.

„Dobré ráno," opětoval mu pozdrav starší a i přes překážku v podobě Jungkookovy ruky se hrnul k Jiminovi do ranního objetí.

Jimin se Jungkookovi vymanil a omotal kolem Hobiho paže. „Jak se dnes cítíš?" zeptal se ho, aniž by se byť jen o kousek odtáhl.

„Netuším, ale Taehyung je na mě hrozně hodnej," pochlubil se Hoseok okamžitě. Následně se otočil k Jungkookovi. Přemýšlel, jestli ho má taky obejmout, ale nakonec si to rozmyslel a prohlásil: „Ten lístek na Halsey pro tvého bráchu... No, jak bych to- Nakonec na koncert půjdeš s Taem."

„S Taem? Zase si to rozmyslel? Škoda, brácha bude zklamaný," pousmál se Jungkook nevesele. Bratrovi už samozřejmě volal, že má lístky na koncert jejich oblíbené zpěvačky. Teď ho bude muset zklamat. Maximálně... „Možná mu dám svůj lístek, nevadilo by to, Jimine?" otočil se k blonďákovi.

„Ale ty jsi tam přece chtěl jít. Byl bych rád, kdybys tam šel ty..." zamumlal Jimin posmutněle. Na Jungkookovi mu za těch pár dní začalo záležet a chtěl, aby si hlavně on užil koncert Halsey. „Ale možná ti seženu ještě jeden, zkusím se poptat."

„Já vím, ale nechci, aby byl brácha smutný. Poslední dobou se mu ve škole nedaří, tak by mu nějaké to rozptýlení prospělo," pověděl Jungkook a štípl Jimina do tváře. „Měli bychom vyrazit, škvrně, ať nepřijdete s Hobim pozdě."

„Zařídím to, Jungkookie," zachichotal se Jimin. Ne, že by k Jungkookovi něco cítil, takhle hloupě se smál vždycky.

Společně se tedy vydali ke studiu. Bylo od jejich domů asi deset minut svižnější chůzí. Ke vchodu dorazili za pět devět, ale na dveřích je čekalo nemilé překvapení. Kousky lepící pásky na nich držely papír, na němž bylo fixou napsáno, že se trénink odkládá na jedenáctou do budovy JYP Entertainment, který jim poskytl jednu ze svých tanečních místností se zrcadly.

„Praskly trubky. To si dělají srandu, ne?" Hobi zalomcoval dveřmi, ale nic se nestalo. Opravdu bylo zamčeno.

„Rozbiješ to, Hobi," povzdechl si Jimin, „pojď, půjdeme zatím ke mně domů, Jungkook umí posilovat, tak si s ním můžeme zacvičit."

„A nebo můžu jít za Taem," mrkl na něj Hobi. Představil si, že za ním dojde do cukrárny, dají si zmrzlinu a stráví spolu s Yeontanem příjemné dopoledne. Vyhlídky byly skvělé. Jako bonus by mohl nenápadně zhodnotit Seokjina, kdyby tam náhodou byl. Znělo to velmi výhodně. Mnohem lepší než cvičení.

„Chceš jít za ním? Víš vůbec, kde je?" nadzvedl obočí blonďák. Byl by radši, kdyby šel Hoseok s nimi, ale bránit mu nemohl.

„Samozřejmě. V té psí cukrárně, kde pracuje Namjoon," přikývl Hoseok a zahýřil jménem člověka, kterého nedobrovolně poznal.

„Pamatuješ si jméno spolubydlícího Kooka?" Jimin nahmatal Jungkookovu dlaň a zatahal za ni. „Tak jo, my se zabavíme jinak, že?" zazubil se na nejmladšího.

„Včera jsem byl seznámen," řekl na svou obhajobu Hobi a dramaticky si povzdechl. Jungkook nad tím protočil oči, ale usmál se. Propletl si s Jiminem prsty.

Meruňková kobliha | BTS FF ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat