Tae zaparkoval kousek před jeho oblíbenou psí cukrárnou. Byl nesmírně rád, že mu Hoseok jeho auto neškrábl ani nesešrotoval. Řídit auto bez řidičáku a ještě k tomu rozrušený bylo o hubu a měl o Hobiho (i Yeontana a své drahé autíčko) strach. Naštěstí teď už strach mít nemusel - Hoseok ho stále miluje, což si pojistil, Tannieho má u sebe a právě má před sebou skvělý a produktivní den. A navíc potká Seokjina, který mu sice zavařil ve vztahu a asi si teď chvíli nevrzne, ale jeho pozornost mu velmi lichotila.
Namjoon lítal od stolu ke stolu. Taehyung se posadil na své oblíbené místo. Byla tam k jeho údivu položená karta s nápisem rezervace a u ní malý papírový lísteček s jeho jménem. Malinko se nad tím, podle něj rozkošným, gestem usmál a přátelsky Namjoonovi kývnul na pozdrav.
„Ahoj, Tae, hned to donesu," usmál se Namjoon. Vrátil se za pult, kde na kávovaru navolil espresso lungo pro jednoho staršího pána, a zmizel v kuchyni.
Tae se pousmál na znamení, že ho slyšel, ale nic neodpověděl. Nechtěl tady hulákat. V cukrárně vládla příjemná atmosféra, z reproduktorů se linula tichá hudba. Vysadil si Yeontana na klín a zabořil mu prsty do srsti.
Jin celé dopoledne zaučoval Yoongiho, který se ukázal jako velmi šikovný zaměstnanec. Skoro, ale opravdu jen skoro, zapomněl, že má přijít jeho tajný crush, který už tak tajný nebyl. Nevěděl, jestli u má Taehyunga vůbec šanci, když už si svoje potřeby vybíjí na spolubydlícím, ale za zkoušku mu tu stálo vždycky. Vlastně se mu podařilo Taehyunga pozvat na dortík, i když se mu nebude moct tolik věnovat kvůli rannímu frmolu.
Když mu Namjoon oznámil, že ten herecký krasavec přišel, málem se polil polevou, kterou zrovna naléval na čokoládové zákusky. Okamžitě se rozzářil a šel mu nachystat speciální jahodový dortík. Snad se mu podařilo uhádnout jeho chutě. Naštěstí si ale věřil natolik, že i kdyby se netrefil, trefil by se - jeho dorty byly bezkonkurenční, ať už byly jakékoli příchuti.
Yoongi se zájmem sledoval změnu v Seokjinově chování. Napadlo ho, že musí mít toho neznámého hezouna opravdu rád, když kvůli němu takhle vyvádí. Zatím na něj Seokjin působil jako velmi vyrovnaný člověk.
Seokjin samozřejmě vyrovnaným člověkem byl, ale jakmile šlo o věci v lásce, k jeho gay energii se přidala chaotická energie a špatné vtipy. Nenápadně (asi jako slon v lednici) se zkontroloval v odrazu na plechu digestoře a upravil si pár neposedných pramínků svých broskvově blond vlasů. Ne že by už teď nevypadal úžasně.
„Odneseš mu to sám, nebo mám já, hyung?" zeptal se zvědavě Namjoon. Po očku sledoval Yoongiho, který vypadal velmi zaujatě celou situací.
„Jistěže já!" zareagoval Jin okamžitě a jemně Namjoona odžduchl bokem. „Co kdybych ho pak neviděl vůbec? Nebo bych se k němu nedostal?" řekl dramaticky a přiložil si hřbet ruky k čelu jako omdlévající princezna. Netrvalo to však ani pár vteřin a Jin se zasmál a vzal tác s jídlem a pitím pro Taeho.
Yoongi nadzvedl obočí a radši se začal znovu věnovat práci. Pořád měl pocit, že se Namjoonovi jeho zaměstnavatel líbí, a protože byl na něj Namjoon hodný, tak by samozřejmě chtěl, aby Jin věnoval takovou pozornost jemu, ne tomu neznámému Taehyungovi.
„Vypadáš báječně, Jinnie, už na sebe nekoukej a jdi mu to odnést. Já jdu pracovat," usmál se Namjoon s pobavením a opustil kuchyň.
Taehyung mezitím položil Tannieho na zem a nechal ho, aby se napil z mističky, která ležela u každého stolu. Vyčistil si ruce antibakteriálním gelem. Zamyšleně pak projížděl Twitter. Pohledem se zastavil na příspěvku svého přítele. Byl dva dny starý. Jak je možný, že si ho ještě nevšiml? Byla to trochu rozmazaná fotka, selfie, v zrcadle na záchodech v klubu - soudě dle zajímavého barevného svícení. Měl pod ním několik komentářů (asi od ostatních členů tanečního studia), což Taeho donutilo k nakrčení obočí.
ČTEŠ
Meruňková kobliha | BTS FF ✓
FanfictionHobiho život s psychickou poruchou není vždy jednoduchý, ale s přítelem po svém boku jde všechno lépe. Jenže stačí jeden chybný krok vedle, jistoty se rozbijí a s nimi i všechno, na čem mu aspoň trochu záleží. _____ Zabouchl mu dveře před nosem a vy...