-XXXI-

407 60 17
                                    

„Tohle je... příjemné," vydechl Hobi a pousmál se. Opíral se zády o Taehyungovo nahé tělo. Všude kolem nich plavala nadýchaná bílá pěna, se kterou to možná trochu přehnali.

„Říkal jsem ti to," usmál se Tae. Dlaněmi ladně přejížděl po Hobiho bocích. Zalézt si do vany byl jeden z nejlepších nápadů, co ho tento den mohl napadnout. Hoseok byl celý promrzlý, a tak se mu tento typ zahřátí velmi zamlouval.

„Mám dojem, že se rozpouštím," starší natočil hlavu k Taemu a lehce mu přitiskl rty na čelist. Ten si jeho bradu přidržel prsty, pozvedl ji a věnoval mu sladký polibek.

„Jsi krásný," zašeptal Tae tiše. Takovéto klidné romantické chvíle s Hobim si vždy užíval. Celý svět se zmenšil a nebyl nikdo jiný než oni dva. Miloval to.

„To říkáš jen tak," Hoseok se potichu zasmál a zabořil mu nos do ohbí krku.

„Nene, opravdu si to myslím."

„Miluješ mě?" zeptal se potichu hnědovlásek.

„Samozřejmě," potvrdil Tae okamžitě a pohladil ho po tváři.

„Řekni mi to," zaškemral Hoseok.

„Miluju tě, Hoseokie," usmál se. Pozoroval ho jako svůj nejvzácnější poklad.

Hobi se malinko pousmál. Odtáhl se od Taeho a položil mu ruku na tvář. Palcem mu přejel po načervenalém líčku - v koupelně bylo horko jak v sauně.

„Byl jsi odpoledne se Seokjinem, že?" zeptal se šeptem. Necítil žádnou zášť. Byl uvolněný a Taehyungova mokrá kůže byla moc příjemná na dotek.

„Byl," přiznal Tae, tvářil se nevinně a pokojně. „Ale to přece víš... jsme kamarádi. Venčíme pejsky a tak. Není pro tebe konkurence, zlatíčko."

„Proč jsi mi to neřekl rovnou? Nezlobil bych se, Tae. Chodíte spolu venčit. Není na tom nic divného." Hoseok se po rozhovoru s Jungkookem cítil pořád stejně, ale zároveň měl pocit, že se může tvářit klidněji. Nepřehrávat.

„Mhm, nepřišlo mi to důležité, promiň," políbil ho na krk. A pak znovu. Zasypával jeho krk motýlími polibky. Nechtěl se bavit o Seokjinovi, když měl u sebe Hobiho.

„Ale říkal jsi, že budeš s Jungkookem," povzdechl si starší. Avšak zavřel oči a vychutnával si nadýchanost Taehyungových plných rtů.

„Původně jsem chtěl být s ním," zalhal Tae s lehkostí, a tentokrát rty na jeho krku nechal trochu déle a jal se mu tam vytvořit červený flíček.

Hobi se spokojeně usmál. Nahmatal poslepu Taeho ruce a pevně je stiskl ve svých dlaních. „Musím mít ten krk pěkně zpocený."

„A vypadám na to, že mi to vadí?" zavrněl Taehyung a opětoval mu stisk rukou.

„Vypadáš, že si to náramně užíváš," zasmál se hnědovlásek. „Jsi zase nadržený," konstatoval.

„A to jen díky tobě, Hoseokie," uchechtl se Tae rozverně. Vzhledem k tomu, že na něm Hobi ležel natisknutý tělo na tělo, musel cítit, co se kde odehrává.

„Jen aby," Hoseok ho hravě štípl do ruky, „mám se k tobě otočit čelem?"

„Jen do toho," pobídl ho Taehyung a pustil mu ruce, aby nepřekážel.

Hoseok na nic nečekal. Rychle se otočil, posadil se Taemu do klína a spojil mu ruce za krkem. Odhrnul mu mokré vlasy z čela - lepily se na něj a Hobimu to připadalo neskutečně atraktivní. Za tváře si ho přitáhl do krátkého polibku.

Meruňková kobliha | BTS FF ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat