-LXI-

288 39 9
                                    

Yoongi se během středy kompletně přestěhoval k Jinovi. Potom, co s Namjoonem mluvil v restauraci, se cítil trochu nekomfortně. Předstíral, že ten rozhovor vůbec neproběhl a kromě ranního a odpoledního pozdravu s mladším nemluvil. Ve čtvrtek si vzal ale Jin volno (neměl ho za poslední půlrok snad ani jednou, tak si ho zasloužil), a tak zůstal v cukrárně jen on a Namjoon, a to už byla komunikace nevyhnutelná. Kupodivu to nebylo tak trapné, jak si Yoongi myslel, že bude.

„Opravdu chodí Jin po bytě nahý?" zeptal se Namjoon Yoongiho o obědové pauze. Této otázce nepředcházela žádná konverzace, ale mladší měl nutkání se nějak začít vyptávat na to, jak se Yoongimu u jeho blízkého kamaráda žije. A nenapadlo ho nic jiného než toto. Stále tomu nemohl uvěřit. Proč by někdo dobrovolně chodil obnažený, když může mít oblečení?

„Zatím to neudělal," pousmál se Yoongi - trochu rozpačitě, když si představil, že to Jin jednou udělá. „Vlastně jsme se včera docela míjeli, když nepočítám práci. Odešel z bytu přede mnou, já se vrátil z práce a on tam už nebyl. Měl rande," napráskal ho.

„Rande?" vykulil Joon oči překvapením a málem se zakuckal obědem. Netušil, že by se Jin tak rychle vzdal Taeho, který k nim neustále lezl. „A s kým?"

„Hm, byl," Yoongi nejprve žvýkal rozjezené sousto, než odpověděl, „byl s Taehyungem. Když se vrátil, tak už jsem spal, ale vzbudilo mě, jak si povídal se Salguem. Choval se bláznivě, nejdřív jsem si myslel, že je opilý."

„Ale nee, zase Taehyung?" Namjoon protáhl obličej. „Zaslouží si někoho lepšího. Teď mu zase dá falešnou naději a o pár dní později ho pošle do kopru."

„No, Jin říkal, že má Taehyung s Hoseokem pauzu a chce se s ním rozejít úplně, protože není šťastný. Byl před pár dny přímo tady v cukrárně, však víš. Nemohu to posoudit, Taehyunga neznám, ale věřím Jinovu úsudku. Určitě by do toho jen tak nešel, když mu už jednou ublížil." Yoongi si hůlkami vložil další sousto do pusy a zamyšleně sjel prázdnou (během poledne zavřenou) cukrárnu pohledem.

„Já znám oba. Jina líp, Taeho jen přes Jungkooka. Ale i tak se mi to nezdá..." prohlásil fialovovlásek. „Jin nedělá stejné chyby dvakrát, ale k muži svých snů by podle mě skočil i do lávy. Zatímco Jungkook tvrdí, jak je Tae úžasný a milý člověk, mně přijde, že se umí až moc dobře přetvařovat. U něj prostě nikdy nevíš."

„To říkáš jen proto, že jsi do Jina zamilovaný. Ještě před pár dny jsi o Taem mluvil hezky. Jste kamarádi, neměl bys ho takhle zatracovat kvůli něčemu, co se tě přímo netýká. Seokjin vypadal šťastný, není to to nejdůležitější?" zeptal se Yoongi s potutelným úsměvem.

Namjoon si povzdechl a odložil hůlky bokem, zatímco zaklapával krabičku od snězeného oběda. „Před pár dny to rozhodně nebylo, od té doby, co si začal s Jinem, se mi přestával zdát sympatický. A ne kvůli tomu, že jsem byl zamilovaný do Jina. Chci pro něj to nejlepší a jednoduše si myslím, že mu to Taehyung nemůže dát."

„Zato ty bys mu to mohl dát i s úroky, co?" uchechtl se Yoongi sarkasticky. „Řekni mi, Joonie, co je na Taehyungovi špatné, když odmyslíš ten jeden přešlap. Neznám ho, tak bych to chtěl vědět," vybídl Namjoona.

„Vím, že mu to nemůžu dát já," zamračil se Joon, „jen říkám, že Taemu nevěřím po tom, co udělal."

„Nojo, já zapomněl na tu Jinovu prstovou hádanku," zabrblal Yoongi. „Ale pořád jsi mi neřekl nic konkrétního." Yoongi odložil krabičku s nedojedenou porcí, protože na něj dovážené porce byly příliš velké a obvykle je dojedl až na večeři (nebo to snědl Seokjin).

Meruňková kobliha | BTS FF ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat