Jimin vstal o něco dřív než jeho společník, takže stihl uvařit snídani a prostřít stůl. Až pak několika polibky do vlasů Jungkooka vzbudil.
Jungkook vstával s úsměvem na rtech. Už to byla nějaká doba, co byl probuzen takhle příjemným způsobem. Většinou to býval jeho budík nebo hlad, protože v některé dny byl schopný vyspávat klidně i do tří odpoledne. A pokud by se měl zamyslet, kdy naposledy mu někdo nachystal snídani, asi by si ani nevzpomněl. Možná máma, když ještě chodil na základku?
„Chutná ti, Jungkooku?" Jimin se rozpačitě usmál. Seděl naproti němu a lžičkou promíchával svůj matcha čaj. V hlavě se mu pořád vracely vzpomínky ze včerejšího večera, a to ho nutilo chytat do tváří červeň. Nemohl si vzpomenout, jestli vůbec kdy zažil lepší sex.
„Zbožňuju to," zahuhlal Jungkook s plnou pusou, načež si ji zakryl rukou, aby si po včerejšku nezničil image jen tím, že se bude nevkusně cpát.
Pro Jungkooka to byl rozhodně jeden z postelových zážitků, které by stály za storytimeové uznání. Bohužel toho bylo ale na storytime málo a dělit se s celou Jižní Koreou o něco tak úžasného se mu ani nechtělo. Určitě se o něm ale někde zmíní - třeba na streamu.
„To jsem rád, je to recept mé babičky, vždycky mi to dělávala na snídani, když jsem k ní přijel v létě na prázdniny," zavzpomínal blonďáček s úsměvem na rtech. Očima neustále těkal na Jungkookova odhalená ramena.
„Je to fakt dobrý," řekl Jungkook už víc zřetelně a věnoval Jiminovi hluboký pohled. Položil ruku na stůl a usmál se na něj. Na chvíli přemýšlel, jestli se Jimin neopil tak, že si ten sex nepamatuje, ale podle jeho kradmých pohledů a červenání se mu bylo jasné, jak se věci mají.
„Hodně posiluješ?" uteklo Jiminovi, když se na tělo druhého muže zadíval trochu intenzivněji. Způsob, jakým Jungkookovy svaly pracovaly při každém pohybu, ho neskutečně fascinoval. Měl navíc hrozné nutkání jeho dlaň stisknout.
„Dalo by se říct, že jo," ušklíbl se a záměrně se protáhl. Věděl, že je jeho tělo ve skvělé kondici a neměl potřebu se tím tajit. Zvlášť ne před někým, s kým šukal.
Jimin rozpačitě odvrátil pohled jinam, jako by Jungkook udělal něco zakázaného a on se snažil předstírat, že ten prohřešek neviděl.
„Bojíš se podívat?" zeptal se Kook pobaveně, když se pořádně doprotahoval.
„Už jsem viděl i víc," pokusil se Jimin ledabyle pokrčit rameny, „a viděl jsem i lepší, takže si zas tak nefandi."
„Lepší? A seš si jistý, že ses díval pořádně?" culil se Jungkook samolibě.
Jimin sjel mladšího zkoumavým pohledem a se skousnutým rtem nakonec přikývnul. „Jsem si naprosto jistý, Jungkooku," pověděl a s mrknutím se zvedl od stolu, že svůj talíř strčí do myčky, „ale taky jsem si jistý, že ty jsi ještě u nikoho neviděl lepší zadek." Sám pro sebe se sebevědomě zašklebil. Ne že by si tak věřil. Jungkook byl velmi populární a někteří z jeho bývalých partnerů byli opravdu nádherní. Jimin se jen pokusil odlehčit atmosféru.
„Nevěřím," našpulil Jungkook rty a nakonec se zasmál a pokroutil nad Jiminem hlavou. Jistěže měl dobrý zadek. Měl fakt hodně dobrý zadek a navíc byl tanečník, dost ohebný tanečník, takže si neměl na co stěžovat. „Užil jsem si to jak nikdy," prohlásil se zářivým úsměvem. Taky se postavil a odnesl svůj talíř tam, kam ho před malou chvilkou dal Jimin.
„Vážně?" Jimin se spokojeně usmál. „To jsem rád, můžeme to někdy zopakovat, protože přísahám, že lepší orgazmus jsem nezažil," zaculil se na něj zpátky. Něco uvnitř něj ho nutilo k neustálému úsměvu. Bylo mu krásně. Cítil se lehčí než včera touhle dobou. Ani ho nenapadlo, že mu za půlhodinu začíná trénink. Nezajímalo ho to.
ČTEŠ
Meruňková kobliha | BTS FF ✓
FanfictionHobiho život s psychickou poruchou není vždy jednoduchý, ale s přítelem po svém boku jde všechno lépe. Jenže stačí jeden chybný krok vedle, jistoty se rozbijí a s nimi i všechno, na čem mu aspoň trochu záleží. _____ Zabouchl mu dveře před nosem a vy...