Další den dopoledne si Taehyung přišel pro Yeontana. Hobi se s ním snažil vidět na co nejkratší dobu, takže mu jen mezi dveřmi strčil vodítko do ruky a pakoval ho bez jediného slova pryč. Hrozilo, že pokud promluví, znovu se sesype. Celou noc nespal. Snažil se svůj obličej opuchlý od pláče schovat pod kapucí velké mikiny, a to se mu taky víceméně podařilo.
Několik následujících dnů (splývaly mu dohromady) se schovával před světem a sám před sebou pod peřinou nebo dekou v posteli. Všechno pro něj ztratilo smysl. Práce, kam se neobtěžoval dojít, sledování seriálů i osobní hygiena. Neměl na to energii, všechno ho neskutečně vyčerpávalo. A tak jen ležel v posteli jako tělo bez duše.
Všude po domě se válely odpadky z polotovarů a instantních nudlí, které našel zastrkané všude možně. Dvakrát si nechal přivézt jídlo domů - díky tomu se vlastně prošel na čerstvý vzduch, přesně před dům a zpátky, protože ani okna se neobtěžoval otevřít. Měl pocit, že za těch pár dní musel přibrat, ale nijak to neřešil, protože jídlo byla jediná věc, co ho momentálně naplňovala a držela od propadnutí totálnímu zoufalství a šílenství.
Z práce mu volali, ale on jim jen napsal krátkou zprávu, že nepřijde. Na další smsky, co mu chodily, neodpovídal. Občas odepsal nějak jednoduše Jiminovi, který posílal fotky z Japonska a o ničem nevěděl. Hobi si přišel neskutečně opuštěný. Nezajímali ho ani jeho kamarádi, a o to hůř se cítil.
Když už měl mobil v ruce, vzpomněl si na scénku ze Seokjinovy prokleté cukrárny. Jak mu ten divný bělovlasý kluk dal na sebe kontakt. Přišlo mu to jako nějaký sen, ale onen papírek našel v kapse. Rozhodl se mu napsat. Přece jen sebeukončení mu momentálně neznělo jako špatný nápad, i když slíbil Taemu, že si neubíží. Jenže co je to slib? Stejně mu bude bez jeho existence líp.
_____@hip-hobi
ty jsi ten z te psi cukrarny ze@yoongi_min20987346
Ano o(^▽^)o@hip-hobi
super
jdeme udelat ten zabijwci plan@yoongi_min20987346
Proč bys ho chtěl uskutečnit?@hip-hobi
nedelej hlloupeho
doslovase kamaradis s nim@yoongi_min20987346
Já nemám kamarády, jen dva,
takže je velmi malá šance,
že ses trefil (。•́︿•̀。)@hip-hobi
a seokjin je ajko kdo
musel ti o taehyungovi rixt@yoongi_min20987346
Seokjin je můj spolubydlící,
to je pravda...
Nic mi ale neříkal, jen u
nás byl celý den předtím,
než odjel na natáčení
Hádám, že to bude souviset?
(⌯˃̶᷄ ﹏ ˂̶᷄⌯)゚@hip-hobi
wow
geinus
bydli u vas@yoongi_min20987346
¯\_(ツ)_/¯
Nevím, jestli tu bydlí...
Ale mají v plánu, že se
nastěhuje... časem (TωT)@hip-hobi
JASNE CASEM
ROZESEL SE SE NOU IDIOTE
A ODSTEHOBAL SW
KE SVWEMU NOVEMU PRITELI
S
E
O
K
J
I
N
O
V
I@yoongi_min20987346
Chápu, že jsi naštvaný, ale
nadávat lidem kolem sebe
není řešení, Hoseoku
( ̄へ ̄)
Jsem ale rád, že jsi mi napsal...
Co jsi dělal v posledních dnech?@hip-hobi
radoval sez e zivota :ú@yoongi_min20987346
Zkus mi to popsat
Byl ses třeba někde projít?
o(〃^▽^〃)o
ČTEŠ
Meruňková kobliha | BTS FF ✓
FanfictionHobiho život s psychickou poruchou není vždy jednoduchý, ale s přítelem po svém boku jde všechno lépe. Jenže stačí jeden chybný krok vedle, jistoty se rozbijí a s nimi i všechno, na čem mu aspoň trochu záleží. _____ Zabouchl mu dveře před nosem a vy...