Yoongi smažil palačinky a připadal si hloupě. Namjoon se s ním chvíli snažil flirtovat (nebo co to bylo), a tak byl rád, že se alespoň mohl vrátit zpátky do kuchyně. Taehyung naštěstí odešel a Jin skládal dortíky do vitríny. Pověřil ho touto speciální misí. Naštěstí měli takto z rána málo zákazníků, takže to ničemu nevadilo.
„Seokjin stojí u pultu, dělá kávu a předstírá, že nekontroluje Taehyunga," oznámil Namjoon, když vtrhl do kuchyně se špinavým nádobím, které hned naskládal do velké myčky. „O čem se tu ti dva tak dlouho bavili? Ten Hoseok vypadal, že si za chvíli vyškube vlasy."
„Líbali se. A bylo to nechutné. Fuj," řekl Yoongi a nezapomněl demonstrovat své znechucení citoslovcem.
Namjoon nad ním protočil oči. „Jsi nemožný, Yoongi. Na líbání přece není nic nechutného. Jen to, že to ty neděláš, neznamená, že je to fuj. Líbání je super. Pojď se líbat," navrhl s pobavením.
„Eh, radši někdy jindy," vykoktal Yoongi zaraženě, cítil jak rudne. Hlavně si vyčítal, že to rovnou neodmítl - tahle si Joon ještě bude myslet, že se s ním opravdu chce líbat jindy!
„Dělám si z tebe srandu," mladší protočil očima. „Ale jsem rád, že vím, že někdy jindy to schvaluješ. Až mi nevyjde příští rande, půjdu si k tobě pro utěšující pusu. Když to takhle půjde dál, za chvíli mi i dáš," zakřenil se.
„Jdi se vycpat, fakt," zabrblal černovlásek a ukázal mu zdvižený prostředníček, zatímco chystal palačinky na talíře.
„Ještě řekni, že by sis nedal říct, hm? To bys mě hluboce ranil, prcku." Namjoon přešel k lednici, ze které vytáhl předkrájené ovoce a donesl ho staršímu k lince, aby mu ušetřil pár kroků.
„Hluboce tě raním touhle pánví, pokud nepřestaneš," pohrozil mu Yoongi. Dalo by se říct, že bydlení s Jinem na něm zanechalo následky.
„Taky bych mohl zajít hluboko, kdybys mi to dovolil," zašklebil se Namjoon nazpátek a pro jistotu udělal pár kroků od Yoongiho, kdyby se náhodou ohnal rukou a nedošlo mu, že v ní drží horkou pánev.
Yoongi se rozhodl pro taktiku mlčení. Byl rudý od hlavy k patě. Raději ani nevzhlížel od práce. Natáhl se pro ovoce a začal ho skládat do palačinek.
„Copak? Už ti představa sexu nepřipadá tak hrozná jako na začátku? Už by ses vzdal alkoholu, abys mohl vyzkoušet, jaké to je?" začal se v tom rýpat.
„Nech mě, najdi si nějakou holku na zahnání tvých sexuálních frustrací a mě do toho nepleť," zavrčel starší. Bylo mu nepříjemné, jak Joon mluvil. Vůbec neměl na to rande lozit. Teď se mu akorát tak všechno v hlavě motalo a on začne ještě s tímhle...
Namjoon se zamračil. „To jsem se tě tolik dotknul? Promiň, nevěděl jsem, že ti to tak vadí. Nebuď přecitlivělý, Yoongi, vždyť o nic nešlo," protočil očima. „Děláš jako kdyby šlo o kdo ví co." Z mrazáku vytáhl vanilkovou zmrzlinu.
„Však jasně, o nic nešlo," zopakoval po něm menší tak sarkasticky, jak jen to bylo možné.
„To ses jako fakt urazil kvůli hloupému vtipu o sexu?" Namjoon nakrčil nos. Nelíbilo se mu, kam tohle směřuje. Nerad se hádal. „Jestli ti to fakt tak vadí, tak se omlouvám teda, znovu už před tebou slovo sex neřeknu, abych náhodou nezašel za hranici čehosi."
„Idiote," procedil Yoongi skrz zuby. Hotové palačinky přeložil a dozdobil je čokoládovým topingem, který objevil v jedné z přihrádek.
„Ne, dobře. Vážně promiň, Yoongi," přiblížil se k němu. „Můžu tě obejmout? Nic víc v tom nehledej, jen tě rád objímám," přiznal Namjoon.
ČTEŠ
Meruňková kobliha | BTS FF ✓
FanfictionHobiho život s psychickou poruchou není vždy jednoduchý, ale s přítelem po svém boku jde všechno lépe. Jenže stačí jeden chybný krok vedle, jistoty se rozbijí a s nimi i všechno, na čem mu aspoň trochu záleží. _____ Zabouchl mu dveře před nosem a vy...