U Jimina v bytě bylo příjemně teplo, ale trochu zatuchlo. Proto, když se probudil a dostatečně se vynadíval na tu krásnou spící bytost vedle sebe, šel otevřít okno na ventilaci, aby dovnitř pustil čerstvý vzduch.
Zašel se osprchovat, přestože se sprchoval ještě večer - byl zvyklý se probouzet chladnou vodou. Potom, když zjistil, že má ještě nějaký čas, než ji bude muset probudit, se v rychlosti oblékl a zamířil do kuchyně, aby uvařil něco rychlého k snídani. Chvíli tupě koukal do ledničky, neschopen se rozhodnout, co připraví. Mělo by to být korejské anebo spíše americké? Jimin ale nevěděl, co se tak obvykle snídá v USA (ve filmech vždy jedli cereálie, jenže to mu přišlo obyčejné), takže se rozhodl pro sendvič s vejcem - to mu vždy dělával táta, když máma nebyla doma.
Někdy v průběhu smažení zaslechl z koupelny téct vodu, což mohlo znamenat jen jediné - Ashley se probudila. A opravdu - zanedlouho se objevila v kuchyni. Přesně na čas, protože Jimin zrovna servíroval.
„Dobré ráno," pozdravila tiše, aby nepřerušila ranní klidnou atmosféru. „Půjčila jsem si tvoje tričko, nevadí? Nemám tady nic čistého a nechci jít do studia v tom, v čem včera." Posadila se ke stolu.
„Dobré ráno!" pozdravil ji blonďák s milým úsměvem. Díky ní měl hned po ránu úžasnou náladu. Včerejšek (a kousek dneška) se vydařil. Nikdy si nemyslel, že by mohl říct: spal jsem s celebritou. A on to stihl během měsíce hned se dvěma.
„A půjč si, co potřebuješ, moje skříň je ti k dispozici," odpověděl a doufal, že se do té věty nezamotal, protože mu stále přišla angličtina dost matoucí. Navíc Ashley vypadala v jeho tričku božky.
„Děkuji. Použila jsem i tvůj šampón," pocuchala si mokré vlasy prsty. „Nemusel jsi mi dělat snídani. Jsi moc hodný. Budeš jíst také?"
„Můj šampón - tvůj šampón," uculil se na ni. Postavil na stůl dva talíře s jídlem - jeden před Ashley a druhý na své místo. „A co bys jinak jedla? Za chvíli jdeme přece rovnou do studia, neměla bys moc času se najíst někde venku," pověděl s mírným pobavením.
„Mohla jsem si koupit něco v bufetu ve studiu," pokrčila rameny. „Ale děkuju. Můžeš jít na chvíli blíž?"
„Ale-" chtěl něco namítnout, ale její nenadálý požadavek ho překvapil, až začal pochybovat, jestli slyšel dobře. Ovšem přicupital k Ashley a naklonil se k ní blíž, jak ho žádala. „Hm?"
Halsey se nadzvedla a krátce ho políbila na přání dobrého rána. Hned se zase zpátky posadila a dala se do snídaně, jako by se nic nestalo. V hrudi se jí přitom roztlouklo srdce o něco rychleji. Nebyla si jistá, jestli udělala dobře. Chtěla to udělat, to ano, ale s Jiminem se nebavili o tom, jestli jde jen o jednorázovou záležitost. Nevěděla, zda si tohle může dovolit. Prostě to zkusila a doufala, že to Jimin nevezme špatně.
„Aw," uklouzlo Jiminovi. Nemohl si pomoct, ale takhle holka byla tak úžasná v tolika směrech! Její dualita byla sexy.
Ashley se sama pro sebe usmála, a aby Jimin neviděl, jak moc velký úsměv vytvořila, nacpala si jídlo do pusy.
Společně se najedli v příjemné atmosféře. Potom byl už čas na to jít do práce. Koncert se blížil raketovou rychlostí - zbývaly necelé tři dny! Jako obvykle se cestou setkali s Hoseokem, který na ně už čekal před domem s rukama v kapsách. A nebyl sám. Vedle něj postával Jungkook, který u něj přespával, což byla pro Jimina milá novinka.
Jimin Hobiho hned šel dlouze obejmout po dlouhém týdnu, co se neviděli. S Jungkookem se také obejmul, byl rád, že ho zase vidí. Halsey byla do objetí vtažená taky. Až potom si Jungkook uvědomil, že je to vlastně TA HALSEY. Jen s podivem nezačal poskakovat kolem a pištět jako dvanáctiletá holka.
ČTEŠ
Meruňková kobliha | BTS FF ✓
FanfictionHobiho život s psychickou poruchou není vždy jednoduchý, ale s přítelem po svém boku jde všechno lépe. Jenže stačí jeden chybný krok vedle, jistoty se rozbijí a s nimi i všechno, na čem mu aspoň trochu záleží. _____ Zabouchl mu dveře před nosem a vy...