-IV-

626 66 60
                                    

Hoseok s Jiminem se z klubu vrátili kolem druhé ráno. Hoseok se po cestě trochu motal. Na alkohol nebyl vůbec zvyklý a jeho mozek přestal poměrně rychle fungovat. Největší oříšek byly schody. Jimin bydlel v jedenáctém patře a už tři dny jim nefungoval výtah. Hobi se v sedmém patře zasekl, posadil se na zem a odmítal pokračovat. Zvedl se, až když mu Jimin připomněl čokoládovou zmrzlinu.

Starší se svalil na Jiminovu postel a spokojeně se usmál. Po dlouhé době měl pocit, že se cítí hezky, a i když věděl, že to zase za chvíli přejde, snažil si to nepřipouštět. Jeho duše se vznášela jako na obláčku. Nebyl to tak intenzivní pocit jako při epizodě, ale alkohol odplavil jeho každodenní obavy a nejistoty.

Jimin mezitím pobíhal po kuchyni, vařil čaj, z mrazáku vytáhl neotevřenou čokoládovou zmrzlinu, nachystal dvě lžičky do misek, položil je na tác a s tím vším se pak vydal do pokoje. Pohled na Hoseoka mu vykouzlil upřímný úsměv na tvářil.

„Kam koukáš?" položil tác na noční stolek a do dlaní popadl svůj starý notebook. Dostal ho od rodičů k osmnáctým narozeninám. Tehdy ho ještě potřeboval na přípravu do školy. Později ho používal výhradně k mixování hudby, sledování seriálů, filmů a videí na YouTube. Během posledních měsíců si velmi oblíbil mladého - mladšího, než byl on sám - youtubera. Říkal si JK a během večera spustil stream, na který se chlapec těšil.

„Na tebe," řekl Hobi, v hlase šlo poznat omámení alkoholem, ale mluvil zřetelně. Vzepřel se na loktech a věnoval Jiminovi úsměv, při kterém se mu vytvořily ďolíčky ve tvářích.

„Proč na mě?" odložil laptop na postel a jemně zabořil ruce do Hobiho hustých tmavých vlasů. Mezi prsty mu pomalu prokluzovaly, a tak je nabíral znova a znova. Vždycky ho to bavilo a Hobi byl taky spokojený.

„Protože jsi tady," pokrčil Hobi rameny. Jimin mu připadal jako éterické stvoření a napomáhaly tomu i jeho blonďaté vlasy a zmrzlina v rukou.

„A kde jinde bych měl být?" Jimin pobaveně nadzvedl obočí a za vlasy ho trošku zatahal. S úsměvem na tváři pozoroval chlapcovy roztomilé reakce.

Jimin věděl, že by Hoseok alkohol pít neměl, přesto ale občas nedokázal odolat a na nějaký drink ho pozval. Za bonus pak považoval Taehyungův vytočený výraz. Většinou totiž svého kamaráda doprovodil až domů, kde na něj jeho přítel netrpělivě čekal. Dneska ale ne. Dneska má Hoseoka celý večer pro sebe a on ho nehodlal promarnit.

„Nevím," odpověděl Hobi popravdě. Jenom se znovu usmál a naklonil hlavu blíž k Jiminovi - zbožňoval, když se mu někdo probíral vlasy. Taehyung to moc často nedělal, na to měl Yeontana. napadlo ho, že by možná měl Taemu napsat, že je v pořádku. A že ho miluje, i když to tak častokrát - vlastně skoro pořád - necítil. I přesto, že se Taemu nelíbí, když pije. Má pocit, že se o sebe nedokáže postarat.

Hoseok nad svým klukem přemýšlel často. Chodili spolu už bezmála sedm měsíců a za tu dobu si na jeho přítomnost hodně zvykl.

„Můžu pustit to video? Prosím!" zaškemral mladší, pokusil se u toho nahodit psí pohled, který obvykle na Hobiho působil. Psi byli jedna z mála věcí, kterou měl Hobi upřímně rád, i když si to většinou sám neuvědomoval. Tae měl občas dojem, že mu víc záleží na Yeontanovi než na něm samotném.

„Jo," odsouhlasil Hobi. Jak by mohl odolat někomu tak roztomilému, jako byl Jimin? Vždyť vážně vypadal jako to štěňátko, které se svým pohledem snažil napodobit.

Jimin místo odpovědi notebook zapnul. Chvíli trvalo, než se video načetlo. Zřejmě na něj koukalo hodně lidí zároveň. Anebo blbnulo připojení k internetu, těžko říct. Nedočkavě si na posteli poposedl, opřel se o zadní stěnu a stáhl si chlapcovu hlavu do klína, aby mohl pokračovat v předešlé činnosti.

Meruňková kobliha | BTS FF ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat