Yoongi trávil Vánoce ve společnosti Seokjina, Taehyunga a nakonec i Namjoona. Ten měl sice původně v plánu odjet na svátky k rodině, ale Seokjin ho přesvědčil, aby zůstal s nimi. Nechtěl, aby si Yoongi připadal navíc. Bylo to poprvé, co Yoongi trávil Vánoce s přáteli a ne s matkou nebo sám. Jak zjistil, Tae také poprvé v životě neodjel k rodičům. Proto se tam rozhodl zamířit i se svým novým přítelem teď v lednu.
Namjoon dostal na starosti cukrárnu, protože Seokjin se neplánoval vrátit celý týden. Vzal si v práci po hodně dlouhé době dovolenou a Taehyung taky nemusel natáčet, a tak toho využili k návštěvě obou rodin. Yoongi si sice myslel, že spolu chodí příliš krátce na to, aby navzájem poznávali své rodiče, ale myslet si mohl co chtěl, nezáleželo na tom. Proto radši nic neříkal, jen chvíli protestoval, když mu Seokjin oznámil, že u nich bude na ten týden bydlet Namjoon. Yoongi přeci nepotřeboval chůvu, zvládl by bydlet sám, ale Seokjin si stál za svým.
„Chci mít jistotu, že nebudeš pít alkohol," říkal mu. Yoongi nakonec přijal - ve finále nebylo tak špatné trávit víc času s Namjoonem, který sice hodně pracoval na svém zimním plánu, ale Yoongiho ani tak nepustila myšlenka na ně dva společně jako pár.
„Co kdybych zavolal Jungkookovi a zahráli jsme si nějaké deskovky?" zeptal se Namjoon jednoho lednového odpoledne, kdy se ani jednomu nechtělo ven, protože mrzlo až praštělo. S Yoongim seděli na Jinově gauči a nudili se se zapnutou hudbou v reprácích. Joon byl DJ, takže hrál především rap a hip hop.
„Nudím tě, co?" povzdechl si Yoongi. Hodiny na zdi ukazovaly, že je teprve půl páté odpoledne.
„Nudím se obecně," odpověděl Joon a prohrábl si vlasy, které si přebarvil na trochu jiný, trochu tmavší, odstín fialové, že jeho vlasy vypadaly na určitém světle skoro až černě.
„Tak pojď něco dělat. Co tak obvykle děláš s modelkou?" otočil se k Namjoonovi čelem.
„Stále sis nezapamatoval její jméno? Dakyung," protočil mladší očima. „S ní většinou šukám, jenže to ty děláš s Jungkookem, takže..."
„Zapamatoval jsem si její jméno, ale neobtěžuju se s jeho vyslovováním," zašklebil se Yoongi pohrdavě. „A s Jungkookem nešukám, jsme jen kamarádi, nechápu, proč o tom pořád mluvíš."
„Málem jste si před mými zraky sežrali mandle, proto o tom mluvím. Mám z toho doživotní trauma." Napil se čaje, který už pomalu chladl, a ztišil o trochu hudbu, aby se lépe slyšeli. Chtěl něco podniknout s Yoongim, ale nevěděl, co by ho bavilo. Povídali si už dost, hlavně před spaním. Byl rád, že to tak je.
„Děláš, jako bys nikdy neviděl dva kluky, co se líbají. Mimo to, jsem si jistý, že už ses taky s kamarády líbal. Nejen to, s takovým Seokjinem jsi i spal, a je to jen kamarád." Odhrnul si vlasy z očí. Měl by se nechat ostříhat, začínaly být příliš dlouhé.
„Ale po tom, jak jsi mi tvrdil, jak jsi nevinný... byl to šok," argumentoval Joon a instinktivně Yoongimu zastrčil pár neposedných pramínků za ucho.
„Já ti netvrdil, že jsem nevinný. Jen že jsem panic. To platí i teď. Jsem rád, že můj první pořádný polibek byl s Jungkookem. Umí to," pousmál se trochu nad vzpomínkou na Jungkookovy rty.
„Žárlím," zasmál se Namjoon. Myslel to ale vážně. Nevěděl proč se tak dělo, ale nemohl jen tak překousnout fakt, že Yoongiho první pusa byl jeho kamarád a spolubydlící.
„Ještě pořád mi můžeš vzít první sex," zašklebil se Yoongi - dřív mluvil než myslel. Když si uvědomil, co právě řekl, trochu zčervenal.
ČTEŠ
Meruňková kobliha | BTS FF ✓
FanfictionHobiho život s psychickou poruchou není vždy jednoduchý, ale s přítelem po svém boku jde všechno lépe. Jenže stačí jeden chybný krok vedle, jistoty se rozbijí a s nimi i všechno, na čem mu aspoň trochu záleží. _____ Zabouchl mu dveře před nosem a vy...