-BONUS-

372 38 49
                                    

Slibovaná bonusová kapitola, ve které se dozvíte všechny možné zajímavosti ze světa Meruňkové koblihy a jejích autorek - Enamii a K!

1) Koblihu jsme vymyslely a začaly psát 26.2.2020, první kapitolu jsme vydaly 18. 3. 2020. Poslední kapitolu (epilog) jsme vydaly 22.5.2021. To znamená, že jsme tady s Koblihou asi rok a dva měsíce.

2) Celkový počet slov je 246 782. Což je 915 normostran. Gratuluji, právě jste přečetli fakt tlustý román!

3) Co se týče psaní postav, tak jsme se nijak záměrně nesnažily rozdělit, kdo koho bude psát, ale stejně to nakonec dopadlo tak, že jedna z nás psala jednu postavu (mnohem) víc než ta druhá. Enamii psala skoro vždy Namjoona, Hobiho a Jina, K psala nejvíc Yoongiho, Taeho a z větší části i Jungkooka. Jimina a Halsey jsme si střídaly celkem nastejno.

4) Na Instagramu Enamii (min_enamii_21) proběhla anketa o tom, s kým z BTS je Halsey nejlepší. Vyhrála Halsey x Namjoon, ale nakonec jsme se stejně rozhodly, jak se nám to hodilo a Jimsey uvízlo v našich srdíčkách. xd

5) Very fun fact: Pokaždé, když jsme se sešly, že budeme spolu psát Koblihu, tak jsme sice otevřely dokument, ale sotva jsme něco napsaly. Místo toho jsme si pustily písničky, nalily alkohol a bylo po psaní... jako zrovna teď, ale i přes nalité víno a videohovor zvládáme psát - trošku zvládáme psát, udržujeme rychlost 30 slov za hodinu. B)

6) Velká část koblihy byla psaná u neustále se opakujících písniček, které jsme nakonec hodily do jednoho playlistu, je jich 90 - pokud byste někdo chtěl odkaz na Spotify, stačí napsat Enamii (komentář nebo zprávu).

7) Původně měl Jungkook zjistit jiným způsobem, že Yoongi bydlí v jeho a Namjoonově pokoji - během jeho intimní chvíle měl Yoongi ze skříně vypadnout a předstírat, že je mrtvola.

8) V půlce Koblihy jsme zjistily, že nám naprosto nevychází časová linka, tak jsme musely spoustu kapitol upravit, aby se nestalo, že byl Hoseok na dvou místech zároveň.

9) Když jsme prvně přemýšlely nad tím, že spolu budeme psát, shodly jsme se na shipu Hopekook. Sice máme obě rády Jikook (což jde asi poznat) a Sope, přesto jsme se rozhodly pro Hopekook.

10) Při začátku psaní jsme se také shodly na tom, že chceme psát o nějaké psychické poruše, o které se tolik nemluví. Enamii přišla s BPD a K s Hraniční poruchou osobnosti. Bylo docela vtipné, jak jsme se dohadovaly o tom, kterou vybereme, než nám došlo, že to je to samé... xd

11) Koblihu jsme psaly několik měsíců (asi osm) každý den. Nepsaly jsme jenom v době, kdy K maturovala a kdy jsme byly na táboře/dovolené. Opravování nám pak zabralo dalších několik měsíců, ale to už jsme opravovaly jenom dvakrát týdně, vždy den před vydáním.

12) Každý večer jsme u psaní vypily každá minimálně jeden velký hrnek čaje. Jsme čajové princezny. B)

13) Koblihu jsme začaly psát měsíc po tom, co jsme se seznámily. Je to dost k neuvěření... ale je to tak! Celkově příběh o tom, jak jsme se seznámily, je hrozně vtipný, ale to si radši vezmeme do hrobu. o:)

14) Docela často jsme diskutovaly, do které koleje (HP) patří která postava. Vždycky nám to dopadlo trochu jinak, a navíc jsme nikdy nedokázaly určit Yoongiho, který nám přijde jako mix všeho. Každopádně jsme nakonec vytvořily tohle:
Jungkook - Mrzimor
Taehyung - Zmijozel
Jimin - Zmijozel
Namjoon - Havraspár
Hoseok - Nebelvír
Yoongi - Nebehavrazmijomor? (každá část jeho života zkrátka pasuje jinam)
Jin - Mrzimor/Zmijozel
Souhlasíte? Nebo máte pocit, že někdo patří jinam? (pokud se zajímáte o svět Draca Malfoye samozřejmě)

15) Péro z gauče.

16) Jinovy natékající prsty nebyly jen tak vymyšlená věc - inspirovaly jsme se tím, že K taky takto natékají prsty a žádní doktoři neví proč.

17) Název Meruňková kobliha nevznikl až po myšlence, že bude mít Hobi alergii na meruňky, právě naopak. Vymyslely jsme úplně náhodný název (zrovna jsme byly v kavárně/cukrárně) a podle toho jsme se odpíchly.

18) Když jsme se poprvé potkaly, tak K dostala od Enamii malou mrkvičku, která naprosto seschla, až vypadala dost nechutně (mamka K ji objevila a byla velmi znepokojena). Podle této mrkve se K jmenovala původně Karotka, ale přišlo nám to docela dost stupidní, tak se přešlo jen na K.

19) Náš původní odhad kapitol byl do stovky, trochu jsme přesáhly, ale nakonec jen o dvacet dva kapitol. Trochu jsme si to zkomplikovaly strašnou spoustou dějových linek. Vůbec jsme nechtěly rozvádět ostatní vztahy, mělo se to soustředit jen a pouze na Hopekook. Jenže nás to bavilo, takže jsme si nechaly volnou ruku.

20) Jungkook studuje filmovou tvorbu nejen proto, že je youtuber, ale také proto, že Enamii dva roky studovala filmovou tvorbu (než zběhla na fotografii).

21) Fun facty dne vymýšlela K, která vždy nějaký vytáhne z rukávu. :3

22) Epilog jsme psaly asi tak nadesetkrát, byly jsme u toho pokaždé strašně unavené, a tak se to pak projevilo na jeho opravě - byl to vážně porod.

23) Někteří čtenáři si třeba i sto kapitol nevšimli, že tento příběh nepíše jenom Enamii, ale že je to společná práce. :(

To je asi tak všechno zajímavé, co nás napadá. Děkujeme za čtení! <33

- Enamii & K <3

Meruňková kobliha | BTS FF ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat